Pikkuhiljaa ja opetellen. Esim. "
naisten työt ja miestentyöt",
Jos onnistuu siinä ensimmäisessä itsenäistymisen työssä eli muuttaa pois vanhempiensa luota niin opettelee vaan tekemään juttuja. Kyllä mieskin voi ja monesti tekee niitä "naisten töitä". Monet parhaimmista kokeista on esim. miehiä. Mies voi viedä roskat, tehdä kotitöitä, siivota, vaihtaa petivaatteita, tiskata, pestä jne jne.
Oikeastaan aiemmin
@Boulder kirjaama lista on erittäin hyvä. Toki se vaatii alussa jotain (peruskoulussa kun noita ei opeteta ja pahimmillaan vanhemmat eivät ole vaatineet lapselta mitään joten opettelun voi joutua aloittamaan ns. nollasta)
Siinä samassa myös oppii ehkä ihan vahingossakin myös arvostamaan noita töitä ja tajuamaan että se nainen ei ole "tekemättä mitään" kun itse käy töissä jos se huolehtii ruuasta ja kodista ehkä myös lemmikeistä ja lapsista sillä aikaa kun mies itse käy töissä. Toki monesti nykyisin myös se nainen käy töissä... ...samalla mies myös ehkä oppii ymmärtämään että jos tekee osansa noista kotitöistä se nainen voi olla vähemmän väsynyt ja stressaantunut ja teidän yhteinen aikanne voi olla parempaa ja sitä seksiäkin saa illasta.
Samalla myös se toksinen maskuliininen käytös ja tavat luultavasti muuttuvat kuin huomaamatta. Eli enää ei mies totea
"naisilla on niin helppoa, riittää että antaa pillua ja makaa selällään kun mies tahtoo, muuten ei tarvi osata tai tehdä mitään, lapsetkin tulee ulos ihan itsestään ja riittää että makaa.. ..taas selällään ja se lapsi ihan itse imee kyllä sitä rintaa ja kasvaa".