Parranajo ja välineet

Onko muita herkkä hipiäisiä joilla höyläys tuottaa verta, hikeä ja kyyneleitä? Itse tullut testailtua kaikenlaista konstia safety razorista perus gilletteen mutta aina vain veri lentää kaulalta ja suun alapuolelta molemmin puolin minne viikset loppuu. Jos haluaa ettei naama ole kuin kissan raatelema niin joutuu koneella ajamaan, mistä taas en tykkää sitten muuten.
Minkälaisilla vaahdoilla/cremeillä/saippuoilla höyläätte? Käytättetkö jotain öljyä tai voidetta iholla ennen varsinaisen vaahdon levitystä? Onko jokin aftershave ylitse muiden?
Itsellä jokin prorason sensitive setti nyt ollut käytössä mutta sillä ei kyllä ole tullut hullua hurskaammaksi.
Kiitos vinkeistä etukäteen!
Silloin kun ajelin höylällä, jokaisella safety razorin ja eri terän, saippuoiden ym. comboilla joita kokeilin, iho ärtyi. Höyliä oli pari erilaista, teriä vaikka kuinka monta ja saippuoita yms. vaikka mitä. Eikä mulla ole yleensä mitenkään kovin herkkä iho naamassa edes.

Injector-tyylinen höylä oli huikea parannus, ihon ärtyminen loppui siihen paikkaan ja ajotuloksetkin olivat parempia. Mulla oli Supply-merkkinen höylä, samaa mallia ei enää valmisteta, uudistettu malli on tämä
Injectoreissa huono puoli on terien huonompi saatavuus ja kalliimpi hinta, mutta on niitä kohtuuhintaan saatavilla esim. täällä

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
301 678
Jäsenet
82 010
Uusin jäsen
Iivo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom