Silloin kun ajelin höylällä, jokaisella safety razorin ja eri terän, saippuoiden ym. comboilla joita kokeilin, iho ärtyi. Höyliä oli pari erilaista, teriä vaikka kuinka monta ja saippuoita yms. vaikka mitä. Eikä mulla ole yleensä mitenkään kovin herkkä iho naamassa edes.Onko muita herkkä hipiäisiä joilla höyläys tuottaa verta, hikeä ja kyyneleitä? Itse tullut testailtua kaikenlaista konstia safety razorista perus gilletteen mutta aina vain veri lentää kaulalta ja suun alapuolelta molemmin puolin minne viikset loppuu. Jos haluaa ettei naama ole kuin kissan raatelema niin joutuu koneella ajamaan, mistä taas en tykkää sitten muuten.
Minkälaisilla vaahdoilla/cremeillä/saippuoilla höyläätte? Käytättetkö jotain öljyä tai voidetta iholla ennen varsinaisen vaahdon levitystä? Onko jokin aftershave ylitse muiden?
Itsellä jokin prorason sensitive setti nyt ollut käytössä mutta sillä ei kyllä ole tullut hullua hurskaammaksi.
Kiitos vinkeistä etukäteen!
Injector-tyylinen höylä oli huikea parannus, ihon ärtyminen loppui siihen paikkaan ja ajotuloksetkin olivat parempia. Mulla oli Supply-merkkinen höylä, samaa mallia ei enää valmisteta, uudistettu malli on tämä
The Single Edge SE
The Single Edge SE is the easy entrance to single blade shaving you’ve always wanted. Our NickStop technology helps handle irritation, nicks and cuts no matter where you use it: head, face, legs, toes, or anywhere in between.
Personna Injector Razor Blades
Connaught Shaving is supplier of quality, traditional shaving products including Wickham 1912 shaving soaps, REX, Merkur & Edwin Jagger safety razors & many brands double edge razor blades. UK Supplier of Feather New Hi-stainless razor blades, Feather Artist Club Razors & Blades & Feather Safety...
connaughtshaving.com