Path of Exile 2 (PC, PS5, Xbox)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyppi
  • Aloitettu Aloitettu
Tulee kokeiltua, mutta saas nähdä! Kokeilin tässä välissä vähän pelatakin, mutta alun muutoksien jälkeen on kyllä liian hidasta ja vaivalloista varsinkin alkuun. Cruel ilmeisesti poistetaan vaikeustasona ja tulee act 4?

Tulee kokeiltua, mutta saas nähdä! Kokeilin tässä välissä vähän pelatakin, mutta alun muutoksien jälkeen on kyllä liian hidasta ja vaivalloista varsinkin alkuun. Cruel ilmeisesti poistetaan vaikeustasona ja tulee act 4?
Cruel poistuu, mutta endgame ei ala heti act 4:n jälkeen, vaan siihen väliin tulee 3 pienempää väliaikaista actia. 1.0:n myötä nuo pikkuactit poistuvat, kun saadaan täydet 6 actia peliin.

Mä tykkään siitä, että alku on vähän hidasta, koska siitä pääsee kuitenkin aika nopeasti eteenpäin ja meno nopeutuu jatkuvasti, joka tuntuu palkitsevalta. Tietysti tähän voi vaikuttaa merkittävästi, jos on sattunut valitsemaan heikon buildin, joka vaikeuttaa etenemistä turhan paljon.

Cruel poistuu, mutta endgame ei ala heti act 4:n jälkeen, vaan siihen väliin tulee 3 pienempää väliaikaista actia. 1.0:n myötä nuo pikkuactit poistuvat, kun saadaan täydet 6 actia peliin.

Mä tykkään siitä, että alku on vähän hidasta, koska siitä pääsee kuitenkin aika nopeasti eteenpäin ja meno nopeutuu jatkuvasti, joka tuntuu palkitsevalta. Tietysti tähän voi vaikuttaa merkittävästi, jos on sattunut valitsemaan heikon buildin, joka vaikeuttaa etenemistä turhan paljon.
Näen ongelmana juuri sen, että jos et pelaa meta buildia niin eteneminen on suossa juoksua.

Ei ole tullut pelattua sitten alkukuukausien. Nyt pitää kyllä kunhan pätsi tulee. Cruelin poisto ja uutta actia kelpaa.

Onko siellä alussa jokin muuttunut vaikeammaksi vai?

Näen ongelmana juuri sen, että jos et pelaa meta buildia niin eteneminen on suossa juoksua.
No ei todellakaan tarvitse pelata metabuildia. Paskan buildin ja metabuildin välissä on valtava kuilu, johon mahtuu päteviä buildeja hirvittävä määrä.

Itse en käytännössä koskaan pelaa metabuildeja, mutta keskivertobuildillakin pääsee mukavasti eteenpäin. Joskus tulee aloitettua jotain uutta, joka ei vain millään toimi, niin silloin täytyy tehdä buildiin joku muutos, joko pysyvä tai väliaikainen, että eteneminen jatkuu mukavasti.

No ei todellakaan tarvitse pelata metabuildia. Paskan buildin ja metabuildin välissä on valtava kuilu, johon mahtuu päteviä buildeja hirvittävä määrä.

Itse en käytännössä koskaan pelaa metabuildeja, mutta keskivertobuildillakin pääsee mukavasti eteenpäin. Joskus tulee aloitettua jotain uutta, joka ei vain millään toimi, niin silloin täytyy tehdä buildiin joku muutos, joko pysyvä tai väliaikainen, että eteneminen jatkuu mukavasti.
Viimeksi kun olen pelannut, niin huomasin osan buildeistä hiipuvan korkeammalle vaikeustasolle mentäessä. Kyllä siinä tulee sellainen olo että pitäisi metaa pelata, varsinkin jos ei käy tuuri kamojen kanssa. Mukava kuulla että olet itse kovin taitava pelaaja, mutta tämä on minun kokemus.

Viimeksi kun olen pelannut, niin huomasin osan buildeistä hiipuvan korkeammalle vaikeustasolle mentäessä. Kyllä siinä tulee sellainen olo että pitäisi metaa pelata, varsinkin jos ei käy tuuri kamojen kanssa. Mukava kuulla että olet itse kovin taitava pelaaja, mutta tämä on minun kokemus.
En ole mikään erityisen taitava pelaaja, mutta toki valtavan pitkä kokemus PoE1:n puolelta auttaa varmasti paljon. On ihan ymmärrettävää, että buildin heikkouksien tunnistaminen ja korjaaminen on haastavampaa, jos on pelannut vähemmän.

Mutta ei sitä metaa tarvitse silti pelata, että voi päästä esimerkiksi kampanjan läpi mukavasti. Apuja kannattaa toki kysellä, jos meinaa tulla seinä vastaan ja eteneminen tuntuu liian vaikealta. Nyt 0.3 tuo mukanaan sellaisia muutoksia, että päteviä buildeja pitäisi olla aiempaa enemmän ja riittävän hyvän buildin löytymisen pitäisi helpottua siinä samalla.

Ja tradea kannattaa hyödyntää, jos ei halua väkisin selvitä ilman sitä. Etenkin, jos meinaa jäädä jumiin, niin yksikin sopiva päivitys kamoihin voi muuttaa kaiken. Totuus kuitenkin on, että peli on pitkälti suunniteltu sillä ajatuksella, että ihmiset hyödyntävät tradea.

Milläs porukka meinas lähtee liikenteeseen? Ranger, huntress ja witch käyty läpi niin mietin josko warriorilla lähtis tällä kertaa.

Milläs porukka meinas lähtee liikenteeseen? Ranger, huntress ja witch käyty läpi niin mietin josko warriorilla lähtis tällä kertaa.
Leaguestarttina merce toimii hiton hyvin ja tuo Mortar Cannon: (Raises a cannon Totem which uses socketed Grenaded Skills, with significantly improved Cooldown Recovery Rate.) vaikuttaa hauskalta tyyliltä pelata :) Tuolla varmaan itse alotan

Kaikkia base classeja on jo tullut pelattua vähintään 70+ levulle saakka, mutta mitään en kyllä ole käynyt varsinaisesti läpi.

Ja tietysti PoE:ssa kannattaa ensin miettiä, että mitä aseita ja skillejä haluaa käyttää, sekä vasta sen jälkeen miettiä, että mitä eri classit voisivat tarjota niitä varten. Jokainen class kun voi käyttää kaikkia skillejä ja aseita, eli lähes mikään ei ole lukittuna tietyn classin taakse.

Mulla on kaikki auki vielä, mutta vähän kiehtoo antaa maceille uusi mahdollisuus. Tykkäsin niistä aiemminkin, mutta ihan hyviä muutoksia on mace-skilleille tehty. Hollow Palm -nyrkkibuildia täytyy myös kokeilla jossain kohtaa, mutta tuskin ekana buildina kuitenkaan.

Mites sorceress toimii tässä nyt? "Julkkarissa" tuli pelattua frost snap sorsaa jonka muutin sparkiksi lopulta, onko vielä hyvä buildi vai nerffattu?

Mites sorceress toimii tässä nyt? "Julkkarissa" tuli pelattua frost snap sorsaa jonka muutin sparkiksi lopulta, onko vielä hyvä buildi vai nerffattu?
Sparkkihan oli 0.1:n aikaan aivan rikki, eli siis aivan liian hyvä verrattuna lähes kaikkeen muuhun. Sitä nerffattiin rankasti jo 0.2, mutta on se edelleen ollut ihan ok. Ei vain kannata odottaa, että olisi sen tason skilli, mitä se oli 0.1.

Mutta elemental spellejä ajatellen nyt on tulossa paljon mielenkiintoisia muutoksia. Varmasti sieltä jotain pätevää löytyy, jos lähtee kokeilemaan.

Julkasussa pelasin sparkilla ja munkilla yhteensä 222h ja tykkäsin kyllä poe 2 kovasti. Ensimmäinen tämän tyyppinen peli sitten jonku diablo 3 varmaan. 0.2 skipattu kokonaan. Nyt nyt 0.3 ja act 4 myötä voisi palata ja kokeilla vaikka alkuun minion buildia. Joutuu jonkun tutoriaalin taas kaivaa netistä, kun skillipuu vaan kasvaa ja muutenkaan ymmärrä tarpeeksi pelistä. Sen muistan etten end gamesta ja karttojen peluusta välittänyt, niin paljoa. Toivottavasti siihen tullut jotain muutoksia.

Julkasussa pelasin sparkilla ja munkilla yhteensä 222h ja tykkäsin kyllä poe 2 kovasti. Ensimmäinen tämän tyyppinen peli sitten jonku diablo 3 varmaan. 0.2 skipattu kokonaan. Nyt nyt 0.3 ja act 4 myötä voisi palata ja kokeilla vaikka alkuun minion buildia. Joutuu jonkun tutoriaalin taas kaivaa netistä, kun skillipuu vaan kasvaa ja muutenkaan ymmärrä tarpeeksi pelistä. Sen muistan etten end gamesta ja karttojen peluusta välittänyt, niin paljoa. Toivottavasti siihen tullut jotain muutoksia.
Yleensä itsellä ollut mukava pelailla ihan omilla buildeilla ainakin siihen asti, kun tulee oikeasti totaalisesti seinä vastaan. Välillä se kävi Act 3:n loppupuolella ja välillä vasta endgamessa. Pitänee palata taas sorvin ääreen 0.3 myötä. Toivon itsekkin, että tulisi endgameen jotain muutoksia tai lisäyksiä. Aika nopeasti on aikaisemmilla hahmoilla loppunut innostous, kun päässyt sinne asti.

Nyt sentään ei taida joutua enää Cruelilla vääntämään uudestaan samoja alueita, jos oikein ymmärsin.

Onkohan skillpointtien uudelleensijoittelu edelleen yhtä kallista? Voisi matalallalla kynnyksellä kokeilla omin avuin pärjäämistä, jos ei kaikki kulta menisi skillpointtien uudelleensijoittamiseen.

Onkohan skillpointtien uudelleensijoittelu edelleen yhtä kallista? Voisi matalallalla kynnyksellä kokeilla omin avuin pärjäämistä, jos ei kaikki kulta menisi skillpointtien uudelleensijoittamiseen.
Onhan se kallista mitä pidemmälle menee. Mutta ei se nyt ole loppupeleissä, kun joku 200-300k, jos ei nyt ihan perseelleen niitä ole lätkinyt puuhun. Koko puun respec onkin sitten jotain 800k+

Rahaahan kyllä on itsellä ollut aina ihan runsaasti. Craftimateriaaleja kun on purkanut tarpeeksi, niin loppupeleissä voi myydä sitten melkein kaikki tavarat mitä kerää reppuun.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 152
Jäsenet
78 937
Uusin jäsen
Juhis_K

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom