vindicator rapeto
Team Retro
Game pass on itselleni vähän kaksijakoinen juttu, vaikka henkeen ja vereen nykyisin xboxisti olenkin. Mun on vaikea ymmärtää koko yhtälöä mutta tietenkin mulla ei ole käytettävissä kaikkia lukuja ja käppyröitä käytettävissä. Sen lisäksi että ainakin itse epäilen Game Passin kannattavuutta, huolestuttaa se mitä tämä ja muut vastaavat palvelut tekevät koko pelialalle pitkässä juoksussa. Pelien tulevaisuus olisi game passin mukaan pelaajien vuokrattavissa, ei omistettavissa. Toisaalta voisi sanoa että tämä on vain sitä luonnollista jatkumoa levypelien myyntien tyrehtymiselle. All digital service.Huhujen mukaan Xbox pian irtisanomisten kourissa, ja tunnettu studio uhkaa kaatua kokonaan
Onko Forza Motorsport pian kuollut ja kuopattu? Pelisarja ei myy. Kannatti varmasti puskea sinne passiin kaikki![]()
Vaikka Turn 10 lopetettaisiin on MS jo julkistanut suunnitelmansa uudelle konsolisukupolvelle. Xbox oli nykyisessä generaatiossa se tehokkaampi konsoli, mutta se ei riittänyt pelaajien houkuttelemiseksi. Pyörittääkö MS koko xbox rauta- ja softakauppaa kuitenkaan tappiollisesti? Tuskin, sillä käytännössä mikään yritys ei pyörittäisi lähes 10 vuotta tappiollista segmenttiä ja sen jälkeen vielä panostaisi siihen uudelleen.
(Xbox onen alusta jos lasketaan, tappiollista saattaisi olla jo yhteensä reilusti ylikin 10 vuotta tms.. )
Sekin kiinnostaisi että vieläkö next gen laitteisto tulee olemaan S/X vai pelkästään X.
Viimeksi muokattu: