PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

No mikä 300 euron konsoli pyörittää forttia 120 fps? Laita linkki kauppaan josta sen saa ostettua.
Tuossa, ole hyvä.
Rahaa siis on. Kaikkeen paitsi pelaamiseen.
Jokainen meistä varmaan itse priorisoi mielenkiinnon kohteet ja niihin käytettävän rahamäärän. Mulla se on toistaiseksi konsolilla pelaaminen, onko se kaikista tavoista paras vaihtoehto? Ei. Onko se minulle tällä hetkellä paras vaihtoehto? On. Simply as that.

Tai jos kommentit on luokkaa "mene lääkäriin lol"? Vai miten tämä väittelypoliisi nyt menikään :smoke:
Huvittavaa kuinka moni selvästi väittelyn ammattilainen lankesi noin helposti ilmiselvään (omasta mielestäni ainakin) baittiin
Käyttäjän kirjoitushistorian tuntien kyseessä ei ole mikään bait vaan ihan todellista ajatuksenjuoksua.

Tuossa, ole hyvä.
IMG_3736.jpeg

E: olin liian hidas

Käyttäjän kirjoitushistorian tuntien kyseessä ei ole mikään bait vaan ihan todellista ajatuksenjuoksua.
Mielenkiintoisempaa tässä on se että miksi pitää keskustella käyttäjästä ja kehottaa vaikka menemään lääkäriin tai jotain muuta tosi aikuismaista? 🤔 Eikö osata kumota asiasta keskustelua väitettä mitenkään muuten kuin mollaamalla keskustelijaa? Miksi minä en saa olla niin herkkä että tulee paha olo matalastas ruudupäivityksestä mutta toisaalta taas jotain muuta vammaa ja sen kommentointia katsotaan pahalla? Mielenkiintoista miksi nämä tietyt henkilöt aina tuntuvat taipuvan tuohon henkilöstä keskustelemiseen. Taisi yksi saada jo aika tymäkän varoituksen asiasta vasta?

E: Syy miksi panostan pelaamiseen raudan puitteissa on se että pääsisin nauttimaan peleistä ilman migreeniä. Mitä sulavampi sen parempi.

Yllätyinkö että tänne tuli lauma konsolipelaajia puolustelemaan 30fps pelikokemusta.

En. :rofl2:

Onkohan autofoorumeilla myös sama meno että kun joku kehuu miten kauhea oli ajaa Dacia Dusterilla kiekka Monacon ympäri niin tulee lauma Dusterin omistajia kirjoittamaan että:"Eipä taida olla autolla ajo se mieluisin harrastus jos Dusteri ei maistu."
Itseasiassa autofoorumeilla on tuollaista menoa. Joskus reilu 20v sitten erehdyin moittimaan japanilaisia ruostekasoja (omistin silloin itsekin sellaisen ja myös sen kerroin) niin hyökkäys oli massiivinen 🫢 Olisi pitänyt vain olla yleisen mielipiteen kannalla.

Sieltä löytyy vaikka joutuu hetken odottelemaan:

E: Vieläkin odottelen niitä hintahaarukkaan sopivia tietokoneita. :kahvi:
loppunut tuoltakin. Taitaa olla yhtä tekemätön paikka toi 300 euroa kuin 120 fps pelaaminenkin.

loppunut tuoltakin. Taitaa olla yhtä tekemätön paikka toi 300 euroa kuin 120 fps pelaaminenkin.
Tuottaako lukeminen vaikeuksia?

Tuossahan lukee selvästi että tavaraa tulossa jos vaan pistää tilaten.

Vai haluatko vääntää vaan vääntämisen ilosta?

Halusin ostaa konsolin, en tilata sellaista ja odottaa josko joulupukki tulisi sen kanssa sitten kylään. Eikös uudet konsolit ole silloin jo aivan ovella?

Ja ei tuo pyöritä forttia 120fps.

Uskallan lyödä vetoa että tuo ei tule saapumaan arvioituna toimitusaikana. Jostain syystä Ser S:stä on tullut vaporwarea jota ei tunnu olevan missään varastossa

Alueella on tarkoitus keskustella ketjun aiheesta, ei kanssakeskustelijoista. Henkilökohtaiset loukkaukset ja hyökkäykset toista keskustelijaa kohtaan ovat ankarasti kielletty
Halusin ostaa konsolin, en tilata sellaista ja odottaa josko joulupukki tulisi sen kanssa sitten kylään. Eikös uudet konsolit ole silloin jo aivan ovella?

Ja ei tuo pyöritä forttia 120fps.
Onko teillä trolleilla elokuussa joulu?

IMG_4796.jpeg

Itseasiassa autofoorumeilla on tuollaista menoa. Joskus reilu 20v sitten erehdyin moittimaan japanilaisia ruostekasoja (omistin silloin itsekin sellaisen ja myös sen kerroin) niin hyökkäys oli massiivinen 🫢 Olisi pitänyt vain olla yleisen mielipiteen kannalla.
Onneks täällä vaan masterrace katselee miten köyhät 30fps konsolistit kiukuttelee keskenään..

Uskallan lyödä vetoa että tuo ei tule saapumaan arvioituna toimitusaikana. Jostain syystä Ser S:stä on tullut vaporwarea jota ei tunnu olevan missään varastossa
Muista ettei tuo tarkoita mitään mäsän pelipuolen kannattavuudesta kun eniten myyvää konsoliversiota ei saa ostettua ja massoittain potkuja jaellaan työntekijöilleen.

Muista ettei tuo tarkoita mitään mäsän pelipuolen kannattavuudesta kun eniten myyvää konsoliversiota ei saa ostettua ja massoittain potkuja jaellaan työntekijöilleen.
MS konsolit ei mene kaupaksi=konkurssi
MS konsoleita ei ole hyllyssä=konkurssi🤦
Mutta syynähän ei voi olla Xboxin 25 juhlavuosi joka on ensi vuonna🤷 en pitäsi kovinkaan suurena ihmeenä, et ens vuonna tulee ihan uus konsoli joka sisältää sen steamin, ja hintaansa nähden kovaa rautaa. Mutta nuo on vaan tuollaisia utopistisia fanipojan unelmia.. 😉

Oletko koskaan tilannut tuolta mitään jota ei ole omassa varastossa? Minä olen. Tuo "toimittajan toimistusaika-arvio" on todellakin vain toivotaan-toivotaan arvaus, ja kun päivä lähenee niin se siirtyy taas viikolla eteenpäin. Se on aina 1-2 viikon päässä.

100-120 lukee tossa. Ei siis ollu 120 fps peli.

Ja ei saa konsolia kaupasta 300 eurolla.

Tuplavalhe.
Kyllä siinä silti 120 lukee. Ota ne silmät käteen ja opi lukemaan.

Ja hintahan on jopa alle 300€.

Menitkö jotenkin rikki vai miksi jatkat trollaamista?

Oletko koskaan tilannut tuolta mitään jota ei ole omassa varastossa? Minä olen. Tuo "toimittajan toimistusaika-arvio" on todellakin vain toivotaan-toivotaan arvaus, ja kun päivä lähenee niin se siirtyy taas viikolla eteenpäin. Se on aina 1-2 viikon päässä.
Ainoa keino hankkia uusi Ser S on laittaa käsi syvemmälle taskuun. ~350€ hintalapulla sitä näyttää olevan heti mutta kuka nyt siitä tuhnutsusta maksaisi sellaisia summia kun todellinen arvo on 150€. Pakollinen 4K asemakin puuttuu vai miten se oli.

Viimeksi muokattu:
Huomaa kyllä että saadaan kertaheitolla asiantuntijat jumiin kun ei ole enää mitään mistä vääntää niin joudutaan takertumaan siihen kun jotain tuotetta ei ole HETI saatavilla (silti on) ja ohitetaan asian pointti täysin.

Ei luoja. Toisaalta eipähän taas yllätä. :smoke:

Kuten tässä on muut käyttäjät jo kommentoineet, en ymmärrä mikä se itseisarvo on että pelikone on mahdollisimman halpa??

Mietittekö pelatessa "huhu miten halvalla sain tän laitteen jolla pelaan tätä peliä".

Itse ainakin pyrin keskittymään peliin ja nauttimaan maisemista, tietenkin 4k / >120 fps jos peli ei ole ihan päin honkia koodattu. Toki DLSS joutuu käyttämään, mutta se nyt on todella laadukas nykyään verrattuna konsolien tarjontaan ja siellä nyt ei pelit ainakaan natiiviresolla pyöri.

Kuten tässä on muut käyttäjät jo kommentoineet, en ymmärrä mikä se itseisarvo on että pelikone on mahdollisimman halpa??

Mietittekö pelatessa "huhu miten halvalla sain tän laitteen jolla pelaan tätä peliä".

Itse ainakin pyrin keskittymään peliin ja nauttimaan maisemista, tietenkin 4k / >120 fps jos peli ei ole ihan päin honkia koodattu. Toki DLSS joutuu käyttämään, mutta se nyt on todella laadukas nykyään verrattuna konsolien tarjontaan ja siellä nyt ei pelit ainakaan natiiviresolla pyöri.
Tuota en itsekään ymmärrä miksi pelikoneen tulisi olla mahdollisimman halpa (pirkka) välittämättä kokemuksen laadusta. Jos ei ole rahaa niin sitten pelaa sillä Ser S lootalla 540p suttua mutta ei pidä tulla vähättelemään jos joku arvostaa aivan toisenlaista kokemusta ja maksaa siitä enemmän.

DLSS on mainio esimerkki jolla saa lisää fps kuvanlaadun kärsimättä. Itselleni riittää kunhan peli pyörii minimissään 100fps. Kaikki sen yli on pelkkää plussaa. Konsoleilla kiinteä 60fps ei toteudu kovinkaan usein vaan peli kyykkää tuonkin alle suurimmassa osassa peleistä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 619
Jäsenet
78 123
Uusin jäsen
manu00

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom