PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Tuskin osti, Eternal oli yksi waretetuimmista peleistä siihen aikaan. En mä tiedä ketään kuka sen ois ostanut, mut kaikilla se oli.
Weird flex sulla, mutta itse en tiedä ketään joka ei olisi ostanut Doom Eternalia.

Välillä Xboxillekkin jotain hyvää pelattavaa. Ei tarvi odottaa 2028 vuoteen että Xbox tarroin varustetulla Windows PC:llä tätä pitäisi salaa pelata.

Helldivers2 elokuussaa boksille.

Weird flex sulla, mutta itse en tiedä ketään joka ei olisi ostanut Doom Eternalia.

Välillä Xboxillekkin jotain hyvää pelattavaa. Ei tarvi odottaa 2028 vuoteen että Xbox tarroin varustetulla Windows PC:llä tätä pitäisi salaa pelata.

Helldivers2 elokuussaa boksille.

Toivottavasti ei pettyneet xbox pelaajat ole kantaneet Ser lootia jo kaatopaikalle kun kerrankin tulossa kunnollista pelattavaa.

Tokkopa tuota kukaan pelien takia tilaa🤷 kiva kattaus silti, kun miettii tuota hintaa(mikä on halvempi kuin PS vastaava)

PlayStation Plus Essential: 12 kuukauden tilaus

Osta Xbox Game Pass Core – Xbox Game Pass Core 3 Months | Xbox

ps. Kahdesta huonosta pakkomaksuvaihtoehdosta PS+ Essential on selvästi parempi ja halvempikin. Pelitkin pysyvät pelaajien tilillä.

Viimeksi muokattu:
Toivottavasti ei pettyneet xbox pelaajat ole kantaneet Ser lootia jo kaatopaikalle kun kerrankin tulossa kunnollista pelattavaa.

PlayStation Plus Essential: 12 kuukauden tilaus

Osta Xbox Game Pass Core – Xbox Game Pass Core 3 Months | Xbox

ps. Kahdesta huonosta pakkomaksuvaihtoehdosta PS+ Essential on selvästi parempi ja halvempikin. Pelitkin pysyvät pelaajien tilillä.
Kerrankin tulossa kunnon pelattavaa🤣 tuolla määrällä suolais melko monta soppaa🫢😁
Ps. Ihan Suomikaupasta halvemmalla😉

Screenshot_20250703_184608_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity_edit_1259742877221786.jpg

Viimeksi muokattu:
Minä voin ihan suoraan myöntää että helldivers 2 oli plekka peli mitä olisin halunnut pelata. No nyt pääsee pelaamaan sitä boksilla💪 löyty käyttöä gamepassilla säästetyille euroille😁
Ja Sony nauraa matkalla pankkiin. Vai miten se nyt menikään.

Q3 2025 content and services kasvoi 8%, eli ihan kohta konkurssissa. No ehkä loppukuun Q4 rapsassa sitten laittavat lapun luukulle.

FY25 Q3 - Press Releases - Investor Relations - Microsoft
CTRL+F "decrease" nolla osumaa.

Vai oliko jotain lähteitä tästä tuottamattomuudesta ja tappioista?
Call of Dutyn pelin sisäisen virtuaalivaluutan myynti kasvoi 8 prosenttia, jipii. Pian voidaan taas kiristää toiset 10 prosenttia studioiden koosta.

Statistiikka

Viestiketjuista
281 154
Jäsenet
78 224
Uusin jäsen
muu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom