Tup3x
ツ
Minä haluan. Sen verran tottunut, että ilman vaan ei homma toimi.”Enhance pointer precision” on kyllä iso eiei, jos ei halua +/- kiihtyvyyttä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä haluan. Sen verran tottunut, että ilman vaan ei homma toimi.”Enhance pointer precision” on kyllä iso eiei, jos ei halua +/- kiihtyvyyttä.
Kannattaa kokeilla OpenRGB:tä. Itse en ole vielä testannut, kun ei taida tuota uusinta Viperiä tukea. Mamba pitäisi olla tuettuna ja ilmeisesti jos tuolla noita sorkkii, niin muistaa.Itsekin olen varsin tyytyväinen Razer Mambaan muodon ja tuntuman puolesta, mutta tuo softa ja rgb default on kyllä todella syvältä… täytynee itsekin mennä ilman valoja, ellei joku osa aopstaa kikkakutosta winukassa saamaan jotkut muut default värit.
Ei saa. Tai ehkä se tallentuu (eli ehkä siirtyisi koneelta toiselle), mutta vaatii softan toimiakseen. Ei luulisi olevan paljoa pyydetty, että staattisen värin saisi tallennettua pysyväksi, mutta...Eikö muka synapsella saa ajettua värit yms muut hilppeet hiiren omaan muistiin? Silloo se ei oo riippuvainen ohjelmasta?
Oletko punninnut hiiren painoa? Edesmennyttä langallista versiota lämmöllä muistelen, pitääpä vakavasti harkita laittaisiko julkaisussa (tänään?) tilaukseen.Tulipahan tuollainen langaton g303 hankittua pitkän odotuksen jälkeen.![]()
OpenRGB tuli testattua, ja ei se niitä näytä muistavan. Appi muistaa ja pitää avata aina ja Apply se profiili. Hyvä hiiri mut ääripaska rgb softa, ois pitänyt ostaa zowie kuiteski.Kannattaa kokeilla OpenRGB:tä. Itse en ole vielä testannut, kun ei taida tuota uusinta Viperiä tukea. Mamba pitäisi olla tuettuna ja ilmeisesti jos tuolla noita sorkkii, niin muistaa.
Olisiko porukalla hyviä ehdotuksia langattomista hiiristä? Nykyinen on langallinen Mionix Naos 7000 ja olen tuohon "läskiin ergonomiamuotoiluun" tykästynyt eli uusi tulokas saisi olla samaa tyyliä.
Olen itse samssa tilanteessa, huippumuotoilulla varustettu Naos levisi ja pitäisi uusi ergohiiri langattomana löytää. Netissä suositellaan useista eri malleja ja selkeää voittajaa ei oikein voi löytää, koska kysessä on kuitenkin henkilökohtaisiin mieltymyksiin liittyvä asia. Alla olevaa listaa olen kerännyt suositelluista hiiristä painoineen, koska haluaisin samalla vähän kevyemmän hiiren. Nyt on käytössä MX Master 2S ja olen siitäkin ihan pitänyt muodon puolesta, vaikka omat kädet ovat maks keskikokoiset. En ole listan hiiristä päässyt kokeilemaan kuin Basilisk ultimatea ja Logitech 502:sta. Molemmat olivat omaan käteen muodoltaan ihan ok oloisia mutta ovat samalla raskaammasta päästä, jos sillä on merkitystä. Listan neljässä ensimmäisessä on myös optiset kytkimet. Itse ehkä kallistumassa Roccatin puoleen, vaikka ihan sokkona meneekin.
SteelSeries Prime Wireless, 81g
Roccat Kone Pro Air, 75g
Razer Basilisk Ultimate, 107g
Cooler Master mm731, 59g, tässä oli ainakin alkuvaiheessa softaongelmia.
Pulsar XLite Wireless, 49g
Logitech G502 Lightspeed, 114g
Logitech G703, 95g
Meikällä oli tuo parisen viikkoa mutta päädyin palauttamaan koska optisten kytkimien tuntuma oli jotenkin todella halpa, ja sivunapit olivat liian korkealla. Softa on myös melko surkea, mutta onneksi sentään on-board memory toimii kuten kuuluukin. Muuten oikein hyvä hiiri. Nyt käytössä Xlite eikä mitään valittamista, jäänee käyttöön kunnes hajoaa.Itse ehkä kallistumassa Roccatin puoleen, vaikka ihan sokkona meneekin.
Itsekin etsin Naos 7000 korvaajaa tovi sitten ja valinta osui lopulta Glorius Model D Wirelessiin. Suurinta osaa listan hiiristä tuli käpisteltyä ja em. oli paras omaan käteen. Roccat Kone Pro Air oli muuten ehkä laadukkaimman oloinen, mutta aivan liian pieni.Olen itse samssa tilanteessa, huippumuotoilulla varustettu Naos levisi ja pitäisi uusi ergohiiri langattomana löytää. Netissä suositellaan useista eri malleja ja selkeää voittajaa ei oikein voi löytää, koska kysessä on kuitenkin henkilökohtaisiin mieltymyksiin liittyvä asia. Alla olevaa listaa olen kerännyt suositelluista hiiristä painoineen, koska haluaisin samalla vähän kevyemmän hiiren. Nyt on käytössä MX Master 2S ja olen siitäkin ihan pitänyt muodon puolesta, vaikka omat kädet ovat maks keskikokoiset. En ole listan hiiristä päässyt kokeilemaan kuin Basilisk ultimatea ja Logitech 502:sta. Molemmat olivat omaan käteen muodoltaan ihan ok oloisia mutta ovat samalla raskaammasta päästä, jos sillä on merkitystä. Listan neljässä ensimmäisessä on myös optiset kytkimet. Itse ehkä kallistumassa Roccatin puoleen, vaikka ihan sokkona meneekin.
SteelSeries Prime Wireless, 81g
Roccat Kone Pro Air, 75g
Razer Basilisk Ultimate, 107g
Cooler Master mm731, 59g, tässä oli ainakin alkuvaiheessa softaongelmia.
Pulsar XLite Wireless, 49g
Logitech G502 Lightspeed, 114g
Logitech G703, 95g
Täs vähän pohtinu, jos tilais. Mieli tekis! Omaa kokemusta tuon mallisesta hiirestä ei ole. Niin melko hakuammuntaa..Onko kellään lähtenyt G303 jo tilaukseen?
Mulla oli joskus vuosi sitten G303 kun löysin 10€ torista ja sitten myin eteenpäin 80€ kun oli vielä shroud hype päällä... Muistaakseni en tykännyt sivunappien sijotuksesta, mutta muoto ei ollut mikään huono ja moni reviewi sanookin että claw gripille paras hiiri ja BadSeedTech myös vaihtoi Orochista G303:een ja itellä myös toi Orochi ollut parhaan tuntunen hiiri tähän asti millä pelaillut, joten pitäsköhän sitä...Täs vähän pohtinu, jos tilais. Mieli tekis! Omaa kokemusta tuon mallisesta hiirestä ei ole. Niin melko hakuammuntaa..
On vähän ääripäitä jakava muoto, sopii hyvin tai sitten ei sovi ollenkaan. Itsellä 303:n kokeilun jälkeen tuli joku hermopinne ja sormi nytkytti itsestään vajaan kuukauden, sen jälkeen en koskenut enää hiirenTäs vähän pohtinu, jos tilais. Mieli tekis! Omaa kokemusta tuon mallisesta hiirestä ei ole. Niin melko hakuammuntaa..
74gOletko punninnut hiiren painoa? Edesmennyttä langallista versiota lämmöllä muistelen, pitääpä vakavasti harkita laittaisiko julkaisussa (tänään?) tilaukseen.
Mulla on myös tuo orochi käytössä. Toki pari muutakin majailee tuossa pöydällä, mutta aina tuo käteen ilmestyy. Joten ehkä tässä voisi olla jotain..Mulla oli joskus vuosi sitten G303 kun löysin 10€ torista ja sitten myin eteenpäin 80€ kun oli vielä shroud hype päällä... Muistaakseni en tykännyt sivunappien sijotuksesta, mutta muoto ei ollut mikään huono ja moni reviewi sanookin että claw gripille paras hiiri ja BadSeedTech myös vaihtoi Orochista G303:een ja itellä myös toi Orochi ollut parhaan tuntunen hiiri tähän asti millä pelaillut, joten pitäsköhän sitä...![]()
Saksan Amazonista löytyy noita adaptereita myös, ja tulevat ainakin nopeammin kuin Kiinasta.No hitto, kai se on kiinasta tilattava, kun en halua foliota pysyväks ratkasuks. Ainoo vaan et viime paketis meni 2 kk, koska se istu tullissa jostain syystä vaikka verot oli ostaessa jo maksettu. Ja SSNI piti itse koirien ja kissojen kanssa ettiä.
No hitto, kai se on kiinasta tilattava, kun en halua foliota pysyväks ratkasuks. Ainoo vaan et viime paketis meni 2 kk, koska se istu tullissa jostain syystä vaikka verot oli ostaessa jo maksettu. Ja SSNI piti itse koirien ja kissojen kanssa ettiä.
Todellista laatua nää hiiret. Noh pitää käydä hakemassa uusi sitten kaupasta/vaihdattaa.Rikkihän tuo on.
Logitechillä aina ylläreitä, mutta vaihdokit saa heti käteen kaupasta ihan ilmoituksellaTodellista laatua nää hiiret. Noh pitää käydä hakemassa uusi sitten kaupasta/vaihdattaa.
Itse kävin gigantista bf:nä hakemassa ni ekassa hiiressä akku oli irti kuoren sisältä, napsu ku heilutteli hiirtä tai käytti normaalisti. Kävin vaihtamassa uuteen ja tässä akku on kiinni iha normaalisti.Kävin hakemassa Logitech G Pro X Superlighting ja keskinäppäin ei toimi. Tai siis klikkaa mutta mitään ei tapahdu.
Onko siis ongelma hiiri vai softa? Softan jo poistin ja asensin uudelleen, että myös ajurit.
Onko laatu vain näin paskaa?
Varmasti seuraava hiiri on tuollainen.Itse kävin gigantista bf:nä hakemassa ni ekassa hiiressä akku oli irti kuoren sisältä, napsu ku heilutteli hiirtä tai käytti normaalisti. Kävin vaihtamassa uuteen ja tässä akku on kiinni iha normaalisti.![]()
Molemmat on iha hyviä vaihtoehtoja, paino ero on aika melkonen mut jos et fps pelejä pelaa nii ite melkeen ottaasin G502Kumpi olisi parempi valinta?
Logitech G502 Lightspeed
Vai
Razer Viper Ultimate
Molemmat aika samoissa hinnoissa alessa, Logitechissä enemmän nappeja, mutta on tässä jo kauan menty tähänkin mennessä pelkillä peukalo napeilla.
FPS pelejä en pelaa.
Cittarissa on 99€.Jaahas, Xliten sivunappi kesti huimat kaksi ja puoli kuukautta "". Mitähän sitä ottaisi tilalle... Olisi pitänyt Superlightti ostaa BF tarjouksesta.
Gigantissa jos voit asioida niin todennäköisesti saat suoraan uuden hiiren.Täällä taas Logitech G502 Heron vasen näppäin alkoi tuplaklikkailemaan 5 kuukauden jälkeen. Näemmä se kyseisten Omron kytkinten mainittu ''ominaisuus'' tulee enemmin tai myöhemmin vastaan. Eka kerta ikinä kun Logitechin tavara lahoaa mun käytössä.
Onko Logitech G502 omistajia joilla hiiri laitettu takuuseen tuplaklikkauksen vuoksi, korjaako ne noita vai laitetaanko vaan uutta hiirtä odottamaan taas ongelmaa? Netissä on käteviä ohjeita tuplaklikkaamisen fyysiseen korjaukseen, mutta ei viitsi alkaa väkertämään takuun vuoksi. Tuskin alkaa Gigantin huoltokaan?
Gigantissa jos voit asioida niin todennäköisesti saat suoraan uuden hiiren.
Kaikissa samat paska-Omronit, eli taitaa olla ihan tuuripeliä milloin rupeaa tuplaklikkaamaan. Itselläkin ollut G502 sekakäyttöhiirenä, parisen vuotta jo selvinnyt ilman tuplaklikkailua. Tuohon voisi kyllä jo vaihtaa kytkimet kun takuu muutenkin ummessa ja tassut vaihtokunnossa.
Razer Basilisk V3 voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen sulle. Muotoilu on sama kuin G502, kytkimet optiset, tassut ja johtokin paljon paremmat kuin G502ssa. Tosin vastapainona sitten Synapse, joka on edelleen melkoista paskaa.
V3:ssa on toisen sukupolven optiset kytkimet, joiden tuntuma on paljon parempi. Ne ensimmäisen sukupolven optiset kytkimet muuttuvat todella muhjuisiksi parin viikon käytössä. V3:ssa myös vapaa rulla kuten G502ssa, parempi sensori ja tietysti enemmän RGBtä. Onboard memory on muuten jees, mutta ei osaa tallentaa RGB-asetuksia, eli hiiri muuttuu joulukuuseksi jos Synapsen poistaa.onko tietoa mitä eroa on V2 ja V3?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.