Etsin pojalleni pelikoneen syntymäpäivälahjaksi. Hän on itse säästänyt siihen 350 €, ja minä maksan loput. Onko Gigantin Build 140 hintansa (950 €) arvoinen vai löytyykö muualta vastaavaa tai mieluiten edullisempaa? Wifi on ehdoton vaatimus.
Tällä hetkellä Fortnite on vaativin peli, mitä hän pelaa, mutta koskaan ei tiedä, alkaako hän pelaamaan raskaampia pelejä vai hiipuuko kiinnostus. Siksi tuntuu turhalta maksaa yli 1000 €, mutta toisaalta olisi hyvä, jos konetta voisi päivittää parin vuoden päästä.
Olen katsonut käytettyjä koneita jo useita viikkoja, mutta täällä Vaasan seudulla tuntuvat käytetyt olevan ylihinnoiteltuja ja vanhentuneita.
www.gigantti.fi
Tällä hetkellä Fortnite on vaativin peli, mitä hän pelaa, mutta koskaan ei tiedä, alkaako hän pelaamaan raskaampia pelejä vai hiipuuko kiinnostus. Siksi tuntuu turhalta maksaa yli 1000 €, mutta toisaalta olisi hyvä, jos konetta voisi päivittää parin vuoden päästä.
Olen katsonut käytettyjä koneita jo useita viikkoja, mutta täällä Vaasan seudulla tuntuvat käytetyt olevan ylihinnoiteltuja ja vanhentuneita.

Gigantti Build 140 R5/16/1TB/RTX 5060 8GB
Gigantti Build 140 on täydellinen ratkaisu oman tietokoneen rakentamiseen! Laadukkaat komponentit, kokoamisvideo ja ohjeet tekevät prosessista helpon aloittelijoillekin. Windows-käyttöjärjestelmä ei sisälly toimitukseen!