Penninvenyttäjän suoratoistopalvelut

Itse olen vain lisännyt toisen käyttäjän apple tv laitteeseen ja käyttänyt siihen tiliin tuon 3kk ilmaiskoodin ja vaihtamalla pohjoismaan koodin kun edellinen loppuu.Perhe ominaisuus ei ole käytössä ja tarvittaessa käyttäjän vaihto onnistuu muutamassa sekunnissa pikavalikon kautta.
Tää oli loistava idea ja oli kokeiltava. TV:n kautta ei nyt suostunut lisäämään toista käyttäjää vaan antoi virheilmoa ylipäätään. Jo ennen käytätjän lisäystä.

TIedätkö saako koneella lisättyä jonkin toisen AppleTV+ -käyttäjän tms kun mistään ei meinannut moinen onnistua - ja ajaisiko tuo ylipäätään saman asian? :)

TIedätkö saako koneella lisättyä jonkin toisen AppleTV+ -käyttäjän tms kun mistään ei meinannut moinen onnistua - ja ajaisiko tuo ylipäätään saman asian? :)

You can't create a Family Sharing group directly in the Apple TV app. You must start a new family group and invite people to join using a Mac, iPhone, or iPad.

ReVanced YT music lopetti toimimasta viime viikolla. Päivitetty viimeisimpiin versioihin mutta tulee playback erroria ja "cannot connect to server". Kellään muulla samaa ongelmaa?

Tää oli loistava idea ja oli kokeiltava. TV:n kautta ei nyt suostunut lisäämään toista käyttäjää vaan antoi virheilmoa ylipäätään. Jo ennen käytätjän lisäystä.

TIedätkö saako koneella lisättyä jonkin toisen AppleTV+ -käyttäjän tms kun mistään ei meinannut moinen onnistua - ja ajaisiko tuo ylipäätään saman asian?

Lisäsin toisen käyttäjän suoraan AppleTV 4K"lisää käyttäjä" valikosta.Lisätyllä käyttäjällä on ennnestään voimassa oleva apple tili joka on luotu IMacilla ja molemmat käyttäjät ovat samassa wlan verkossa.Tämä toinen lisätty käyttäjä on myös toisessa huoneessa olevan AppleTV 4K ainut käyttäjä,molemmat appletv ovat samassa wlan verkossa (joskun apple vaatimus).Useamman kerran olen tämän saman tehnyt ja aina mennyt suoraan läpi ilman ongelmia.Perhe ominaisuutta en ole missään vaiheessa käyttänyt ja tosiaan uusi apple tili luotu applen laitteella.

Lisäsin toisen käyttäjän suoraan AppleTV 4K"lisää käyttäjä" valikosta.Lisätyllä käyttäjällä on ennnestään voimassa oleva apple tili joka on luotu IMacilla ja molemmat käyttäjät ovat samassa wlan verkossa.Tämä toinen lisätty käyttäjä on myös toisessa huoneessa olevan AppleTV 4K ainut käyttäjä,molemmat appletv ovat samassa wlan verkossa (joskun apple vaatimus).Useamman kerran olen tämän saman tehnyt ja aina mennyt suoraan läpi ilman ongelmia.Perhe ominaisuutta en ole missään vaiheessa käyttänyt ja tosiaan uusi apple tili luotu applen laitteella.
Nii tolla toisella tililläkin on sit tilaus käytettävissä? Ei vaa mahda macin tv+ -appilla toimia, ku siinä pitää aina erikseen kirjautua tunnareilla eikä oo profiileja. Nii pitää sit lisätä molemmat tilit "perheeseen", jotta jakavat tilauksen ku alkuperäisellä tilillä on katseluhistoriat jne.

Kiitos! Tämä avasi hienosti miten olet tuon tehnyt. Itsellä ei tietty ole ensimmäistäkään Applen laitetta mutta tämä nykyinenkin tili on luotu oliko Androidilla vai Win10-koneella. Pitää jatkaa pähkäilyä. Kiitos! :)

Nii tolla toisella tililläkin on sit tilaus käytettävissä? Ei vaa mahda macin tv+ -appilla toimia, ku siinä pitää aina erikseen kirjautua tunnareilla eikä oo profiileja. Nii pitää sit lisätä molemmat tilit "perheeseen", jotta jakavat tilauksen ku alkuperäisellä tilillä on katseluhistoriat j

Nii tolla toisella tililläkin on sit tilaus käytettävissä? Ei vaa mahda macin tv+ -appilla toimia, ku siinä pitää aina erikseen kirjautua tunnareilla eikä oo profiileja. Nii pitää sit lisätä molemmat tilit "perheeseen", jotta jakavat tilauksen ku alkuperäisellä tilillä on katseluhistoriat jne.
Aivan,"hyvä nosto":) Kertomani tapa riippuu laitteesta millä käyttää appletv+.

Ainakin mulla toimii RVX.
Mulla toimii myös itse patchatty Spotify ainakin vielä toistaiseksi, vaikka isolla osalla ei sekään enää toimi. Sen sijaan Android TV:n Spotify alkoi näyttämään mainoksia yhtäkkiä.

Tänään tuli Netflixiltä sähköpostia (banaania):

NETFLIX sanoi:
Here are 3 great reasons to come back to Netflix:

Sunnuntaina viimeksi normaalisti katseltu. Lahjakorttisaldoa (Turkin) oli vielä vähän päälle kuukausi jäljellä.

Pitäkööt tunkkinsa. Väheneepähän taas "pakolliset" kk-maksut ja edessä siirtyminen entistä vahvemmin pelkän IPTV:n pariin 🏴‍☠️

Tänään tuli Netflixiltä sähköpostia (banaania):

Sunnuntaina viimeksi normaalisti katseltu. Lahjakorttisaldoa (Turkin) oli vielä vähän päälle kuukausi jäljellä.

Pitäkööt tunkkinsa. Väheneepähän taas "pakolliset" kk-maksut ja edessä siirtyminen entistä vahvemmin pelkän IPTV:n pariin 🏴‍☠️

Prkle, sama homma. Ja minulla oli yli 2kk jäljellä.

Vieläkö onnistuu Disney+ tilauksen uudistus iTunes/AppStore lahjakorteilla?

Tiedän, että uudet, eikä palaavat voi Applen kautta enää maksaa, mutta tilaus menossa uusintaan vasta parin viikon päästä.

Itse itselleni vastaten, kyllähän tuo vielä näytti toimivan. ~60€/vuosi vielä mennään.

Pitäis saada Apple tv tilaus katkastua ennen kun loppuu 3kk ilmaisjakso, mutta en ole vielä kertaakaan päässyt kirjautuu Apple tilille, mistä peruutus tehdään. Aina tulee vaan: Tapahtui tuntematon virhe Pyyntöäsi ei juuri nyt voitu täyttää
Vinkkejä?

Pitäis saada Apple tv tilaus katkastua ennen kun loppuu 3kk ilmaisjakso, mutta en ole vielä kertaakaan päässyt kirjautuu Apple tilille, mistä peruutus tehdään. Aina tulee vaan: Tapahtui tuntematon virhe Pyyntöäsi ei juuri nyt voitu täyttää
Vinkkejä?
Kortilta nettimaksut pois käytöstä.(tai mikä maksutapa sattuu olemaankaan.)
Ei tähän mennessä mikään ole perinyt jälkikäteen jos ei maksu ole mennyt läpi. Laittaa vaan tilauksen poikki.
Pari palvelua vaatinut sen että pitää pitää siihen vikaan päivään asti venata että saa katella sen ilmaiskuukauden loppuun tms.
Helpointa mun mielestä vaan ollut laittaa noi nettimaksut pois käytöstä nettipankin kautta ja unohtaa koko paska.

Applen tiliä pitäisi hallita jollain omena-laitteella. Itsellä oli todella vaikea rekisteröityä, kun en omista Applen laitteita. Jouduin kokeilemaan eri selaimilla ja oliko Incognito-tila, jossa rekisteröityminen ja tilin hallinta lopulta onnistui.

Applen tiliä pitäisi hallita jollain omena-laitteella. Itsellä oli todella vaikea rekisteröityä, kun en omista Applen laitteita. Jouduin kokeilemaan eri selaimilla ja oliko Incognito-tila, jossa rekisteröityminen ja tilin hallinta lopulta onnistui.
Ainakin itse olen avannut Apple-tilin ja uusinut/keskeyttänyt tilauksia tasan Win-pc:llä ja Androidin luurilla. Eli ehkä siellä on vain joku bugi tällä hetkellä. :)

Ainakin itse olen avannut Apple-tilin ja uusinut/keskeyttänyt tilauksia tasan Win-pc:llä ja Androidin luurilla.

Sama, mulla ei edes ole mitään äpöliä, ei ole ollutkaan eikä tule.

Jos joku on käyttänyt jo kaikki gigantin 3kk koodit niin tuli netistä vastaan 1kk koodi uuden The Morning Show sarjan kauden kunniaksi. Tarjous on voimassa 3.10 asti.

edit. linkki poistettu, ei toimi suomessa

Viimeksi muokattu:
Löytyykö katsomoon mitään kampanjaa nyt? Telian liittymää ei ole, siellä on ainakin ollut 1kk ilmaiseksi.
Palaa takaisin kampanjahinnalla! 🤩 Tarjoamme sinulle nyt MTV Katsomo+ -tilauksen 3,95 € / kk ensimmäisen 3kk ajan. Tilaus on toistaiseksi voimassa oleva.

Hei.
Jos tilaan täältä Suomen sivuilta niin hinnaksi antaa 6,99e ja jos Saksan Amazonin sivuilta niin 8.99e. osaako joku sanoa miten nämä sitten eroavat toisistaan sisällöltään? Ja kumpaa sisältöä käyttää jos telkkarin sovelluksella katson?

Hei.
Jos tilaan täältä Suomen sivuilta niin hinnaksi antaa 6,99e ja jos Saksan Amazonin sivuilta niin 8.99e. osaako joku sanoa miten nämä sitten eroavat toisistaan sisällöltään? Ja kumpaa sisältöä käyttää jos telkkarin sovelluksella katson?
Prime Videosta ilmeisesti kyse?
Saksan hinta mitä olet katsonut on koko Amazon Primelle, pelkkä Video on sielläkin 6,99€/kk: Welcome to Prime Video
Jos haluaa Prime Videon pidemmäksi aikaa, niin halvintahan on ottaa Amazon Prime Puolasta hintaan 49 zlotya (~11,5€) per vuosi: Amazon.pl: Amazon Prime

Puolan (ja Saksankin) Primellä siis katsoo Videon sisällöt maasta riippumatta, hieman todennäköisesti edelleen joutuu kikkailemaan, että saa suomen sisällöt näkyviin, mutta tästä ketjusta löytynee vinkkejä siihenkin.

Kun yritän peruuttaa pari tuntia sitten tehdyn 3kk Apple TV+ trialin menemällä tv.apple.com -> settings -> manage subscriptions -> cancel, saan pelkää loputonta login luuppia eikä tilaus peruunnu. Parilla selaimella ja laitteella testattu, kaikilla sama.

Onko tää normaalia kun tilaus on uusi ja cancel menee läpi jokusen päivän kuluttua vai joku jännä vedätys applelta? Apple laitteita ei ole, joten normaaliin account.apple.comiin en pääse.

Kortin antoi kyllä poistaa tililtä, mutta jää mietityttämään että pystyykö ne kuitenkin veloittamaan siltä sitten tammikuussa, kun se on tilausta tehdessä syötetty...

Siis miten niin et pääse? Ainakin Windows koneella ihan normaalisti pääsee kyllä kirjautumaan selaimella. Samoin Android puhelimella.
Aluksi haluaa email vahvistuksen, kuusi numeroa. Sitten haluaa tekstari vahvistuksen, kuusi numeroa. Sitten heittää tämän kun painan tuota "continue" nappia:

chrome_nOZJeR4HWT.jpg

Eri selaimilla ja Windows sekä Android laitteilla testattu, kaikilla sama errori. Samoin toi subscription cancel nappi.

Googlettelin niin tähän account.apple.comiin taidettiin sanoa että ei pääse ilman apple laitetta. tv.apple.comiin toki pääsee, mutta sekin sitten melkoinen viritys...

edit: Noniin, tilaus onnistuneesti peruttu asentamalla Windows Storesta löytyvä Apple TV appi ja sen valikoista sitten. Taidanpa välttää jatkossakin Applen tuotteita kun näin vaikeaksi tekevät kaiken.

Viimeksi muokattu:
edit: Noniin, tilaus onnistuneesti peruttu asentamalla Windows Storesta löytyvä Apple TV appi ja sen valikoista sitten. Taidanpa välttää jatkossakin Applen tuotteita kun tällainen suo oli taas edessä.

Mäkään en meinannut saada tilausta tehtyä, koetin kauan ja monta kertaa kunnes (tuurilla) meni Firefoxilla läpi. Peruutusta en ole vielä koettanut mutta viisi jaksoa Long Way Homea katsonut ja viisi kertaa joutunut kirjautumaan telkkariin syöttämällä spostin ja salasanan. Vielä en ole yrittänyt peruuttaa tuota mutta kyllä harmittaisi jos siitä olisi jotain maksanut.

Edellinen ilmaisjakso tuli Pleikan mukana ja se meni ongelmitta, kannattaakohan tuo peruutuskin tehdä suoraan sillä.

Asiaton käytös
Taidanpa välttää jatkossakin Applen tuotteita kun näin vaikeaksi tekevät kaiken.

Itsellä menee tilauksen lopettamiseen 8 klikkausta ja 10 sekuntia. Ehkä tosiaan kannattaa pysyä vanhuksille ja vammaisille tarkoitetuissa Doroissa joiden käyttö lienee yksinkertaisempaa.

Viimeksi muokattu:
Itsellä menee tilauksen lopettamiseen 8 klikkausta ja 10 sekuntia. Ehkä tosiaan kannattaa pysyä vanhuksille ja vammaisille tarkoitetuissa Doroissa.
Vähän hapan sävy viestissäsi?

Ettiskelin tuossa myös x.comin viesteistä tätä asiaa selvitellessäni että onko tämä joku akuutti häiriö ja siellä oli pari tuoretta ihmettelyä samasta ongelmasta johon itse törmäsin, eli että tv.apple.comin settings valikosta kun tuota peruutusta yrittää tehdä niin cancel -> sign in -> cancel -> sign in looppaa vain ikuisesti eikä ota peruutusta vastaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 415
Jäsenet
79 625
Uusin jäsen
blunder

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom