• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:20 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Perkeleen naapurit.

Tiistai-keskiviikkoyönä oli yks naapuri sit päättäny vissii vetää peukkua tai jotain, ku oli selkeesti psykoosissa. Puol kuudelta heräsin, ku pihalla kuulosti ku ois ukkoa teurastettu. Sit ääntelyt jatku ja kävin kurkistaan ikkunasta pihalle. Poliisit oliki jo pihalla. Siinä odottelivat lanssia ja toinenki partio tuli paikalle. Ukkeli siinä huuteli mm, että "ottakaa se pois, auttakaaa, ottakaa se pois" ym. psykoosikivaa. Puolisen tuntia siinä meni, kunnes lanssi lähti partiot seuraten.

Oli vissii kämppäki laitettu remonttikuntoon, mitä huoltoukkeleita kuuntelin roskia viedessäni. Oli vissii häätö jo vireillä. Oli kyl aika yllättävä, ku ei näissä taloissa asu mitää epämääräisen oloisia heppuja eikä oo koskaa ollu mitää ongelmia. Mut semmoinen herätyskello sillä kertaa.

Tiistai-keskiviikkoyönä oli yks naapuri sit päättäny vissii vetää peukkua tai jotain, ku oli selkeesti psykoosissa. Puol kuudelta heräsin, ku pihalla kuulosti ku ois ukkoa teurastettu. Sit ääntelyt jatku ja kävin kurkistaan ikkunasta pihalle. Poliisit oliki jo pihalla. Siinä odottelivat lanssia ja toinenki partio tuli paikalle. Ukkeli siinä huuteli mm, että "ottakaa se pois, auttakaaa, ottakaa se pois" ym. psykoosikivaa. Puolisen tuntia siinä meni, kunnes lanssi lähti partiot seuraten.

Oli vissii kämppäki laitettu remonttikuntoon, mitä huoltoukkeleita kuuntelin roskia viedessäni. Oli vissii häätö jo vireillä. Oli kyl aika yllättävä, ku ei näissä taloissa asu mitää epämääräisen oloisia heppuja eikä oo koskaa ollu mitää ongelmia. Mut semmoinen herätyskello sillä kertaa.
Oon lähes koko ikäni ollut sitä mieltä että jokainen saa vetää ihan mitä vaan, kunhan ei ole häiriöksi kenellekkään.
Lähiaikoina/vuosina alkanu miettimään sitä vähän tarkemmin.
Suurin osa tuntemistani katinonien ja amfetamiinin käyttäjistä ei ole pitänyt käyttöään hanskassa mitenkään.
Menee kämpät remppaan jo viikon putken jälkeen yms. Jengi unohtaa aineillessa syödä ja nukkua, tai siis kumpikaan ei kiinnosta.
Hitaita vetävät tekee suht samaa, paitsi ne ei pistä kämppää niin helpolla paskaks, eikä häiritse metelöinnillä läheskään niin usein.
Nykyään ei niinkään törmää seppo sekakäyttäjään, jos ei nyt puhuta parista bissestä niiden pamien tai viivojen kanssa vedellessä.
Mun pointti tässä walloftekstissä? En todellakaan tiedä.
Tohon sun kyseiseen viestiisi viitattuna se häiriköinti päihteidenkäyttäjissä vituttaa. Kuvitelma että se oma pikku kupla sillä hetkellä on jotenkin niin vitun jees että kenenkään muun rauha ei kiinnosta pätkääkään.
ja sori kun lainasin sun viestiä tähän vuodatukseen.

Entisen asunnon yläkerran vittupäiden jäljiltä sitä asuntoa yritetään lunastaa taloyhtiölle 3v ajaks tms.
Mun tuurilla nää saman vittupääporukan paskat on pesiytyny tähän mun nykyisen asunnon yläpuolelle.
Jos mulla ei olis todisteita noitten puuhista niin pitäisin itseäni vainoharhaisena.
"Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you."

Itselläni on onnellisesti jälleen asunto ylimmässä kerroksessa. En kykene sietämään yläkerran mahd. norsuja. Ja niitä tuntui muinoin aina ilmaantuvan. Nyt mulla on selvästi parempi sijainti ja vaikutuksellisia keinoja käytössäni, jos jotain kolistelua havaitsisin.

"Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you."

Itselläni on onnellisesti jälleen asunto ylimmässä kerroksessa. En kykene sietämään yläkerran mahd. norsuja. Ja niitä tuntui muinoin aina ilmaantuvan. Nyt mulla on selvästi parempi sijainti ja vaikutuksellisia keinoja käytössäni, jos jotain kolistelua havaitsisin.
Itseä ei niin haittaa snadit tömistelyt. Tosin ei sekään kivaa ole pidemmän päälle, varsinkin jos täysin läpipäästävä kattorakenne. Joku onttolaatta ja siihen vielä väärin asennettu lattia niin johan meinaa hermo mennä pelkästä kävelystä.
Ylin kerros itsellekkin ois varmaan se unelma häiriöäänien kannalta, mutta toisaalta pidän jossain määrin katutasostakin ihan sen yleisen ulospääsemisen nopeuden takia yms.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 436
Jäsenet
79 645
Uusin jäsen
ÄmÄr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom