Z50
hehe jöö
Mielenkiintoisin kohta oli tuo missä kyykkyhyppiminen estetään valikosta käsin tuplatoiminnot kieltämällä. Konffin puukottamisesta ei tosin mainita mitään, jostain kumman syystä. Mitä jos vaan muuttaisivat sen mekanismin niin, ettei kyykkyyn pääse ilmassa. Tuskin kukaan tosiveitikka halua luopua kyvystään lentää ehjien ikkunoiden läpi.
Eihän tuo mitenkään estä kyykkyhypyn tekemistä. Tuo estää yhdestä napista toimivien näppäinyhdistelmien tekemisen, mikä varmaan monilla estää kyykkyhypyn tekemisen, mutta ei niillä, jotka osaavat tehdä sen manuaalisesti. Itse olen aina tehnyt kyykkyhypyn manuaalisesti, koska eihän se edes ole kovin vaikeaa. Sopivasti painaa suunnilleen yhtäaikaa w+kyykky+hyppy niin saadaan aikaan kyykkyhyppy. Oikeastaan ainoa vaatimus, että manuaalisesti onnistuu on pelinäppis, joka osaa ottaa tavallista enemmän komentoja vastaan yhtäaikaa (eli käytännössä mikä tahansa nykyaikainen pelinäppis). Vähän voi vaatia harjoittelua, muttei se vaikeaa ole.Just olin tulossa kirjoittamaan tuosta.
You may no longer set different features on a single key bind in the Options
Kyykkyhyppy itsessään ei haittaisi, mutta entä jos yksinkertaisesti ikkunat menisivät rikki.
Hyppyvariaatioita nyt on ollut muutenkin iät ajat FPS peleissä.
Toki sitten vault myötä varmaan estävät sen muutenkin, oletettavasti.
Itse en tosin edes tiennyt että peli antaa bindaa asioita samaan nappiin.
Yleensä peleissä näin ei ole ollut, niin en edes ollut ajatellut moista.