Tässä lopputulos kun pelasin minua kokeneemman kaverin kanssa duo:a
Nimi peitetty excelöinnin estämiseksi
![]()
Excelöinti, mitä ihmettä siis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Tässä lopputulos kun pelasin minua kokeneemman kaverin kanssa duo:a
Nimi peitetty excelöinnin estämiseksi
![]()
Vietät räbässä vähän aikaa niin tiedät mitä se tarkoittaa
Olen aivan liian älykäs käydäkseni räbässä. Mutta excelöinti ilmeisesti täysin peliin liittymätön asia.
Olen aivan liian älykäs käydäkseni räbässä. Mutta excelöinti ilmeisesti täysin peliin liittymätön asia.
En juuri käy räbässä, enkä ole mikään kovin älykäskään, mutta ihan vaan tuo nimen peittelyn johdosta päättelisin excelöinnin tarkoittavan yksilöintiä?
Kylä M16 pystyy burstilla kliksuttelee aika nopsaa lippaallisen iha normistikin.Kai se on pakko itekin bindata ampuminen mwheelup+down kun makronappeja ei pelivälineistä löydy.
Nakertaa nuo kuolemat missä räpsähtää 10 kutia sekunnissa esim. mini14:lla tai m16:lla![]()
Kylä M16 pystyy burstilla kliksuttelee aika nopsaa lippaallisen iha normistikin.
Tästähän tulee mieleen lähinnä: PUBG=Kynärikaikkee sitä oppii, en tollasesta tiennytkään
noh, annetaa jonneille sen verran eteen että itse en ala tuota käyttää
![]()

Haaveena.Kai sekin jotain kertoo että PU kertoo redditin AMA:ssa että suurimpana haaveena sillä ois toteuttaa yksinpelikampanja tonne saarelle![]()
Joo pelaajat piirretään ruudulle aina, näin ainakin on käsitys. Säästäähän tuo kortilta jonkin verran tehojaEikö se ollu niin että view distancea ei kannata pitää ku low, koska pelaajat piirretään aina ja toi muuten riittää maassa ihan hyvin
Eli meinaatko distance leveliä, ainakin piirtää low asetuksella lyhyemmältä matkaa ja lentokoneesta pudotaessa ei piirrä rakennuksia niin korkealta mitä high asetuksella, ainakin itse pidän distancea highilla.
Eikö se ollu niin että view distancea ei kannata pitää ku low, koska pelaajat piirretään aina ja toi muuten riittää maassa ihan hyvin
Kysymys: jos karsii terrain leveliä asetuksista niin tarkoittaako se sitä että ruohoa piirretään harvemmalti/lyhyemmältä matkalta? Ts. antaako tämä etua nähdä vihut? Mitkä grafiikka-asetukset auttavat (siis muuten kuin parantuvan ruudunpäivityksen tuoma etu) pelaamisessa vrt. nykytilanteeseen jossa kaikki on ultralla?
Pubg.me:ltä tuli asetuksiin liittyen juuri tämmöinen ulos: Competitive PUBG Config Guide
Bluehole tietää tästä bugista ja toivottavasti korjaavat pian. Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää aina valita tuo servu ja game mode.Saakos jostain laitettua oletus serverin ja pelimuodon? Jostain syystä heittää aina aasian servun ja perus soolon joka matsin jälkeen.
Ite oon tottunu jo kaikki veryloweilla pelaamaan, nii eivoi enää muutella mitään, muuten menee iha päi helvettiä.Omasta mielestä tuossa guidessa on viilaamista:
- Effects pitäis olla high jos vaan näyttis/fps antaa myöten, näkee vihut paremmin.
- Myös view distance pitäis olla mahollisimman matalalla kunhan peli ei töki, jos on v low niin saattaa olla semmosta minitökkimistä ja ku laittaa ylemmäs ni se saattaa hävitä (itellä oli näin, mediumilla tällä hetkellä), tietenki jos on alottelija ni kannattaa pitää vähä isommalla et näkee missä talot on mut nopeasti ne oppii eikä niitä tarvii nähdä niin kaukaa.
- Resolution scale kannattaa pitää niin korkealla kun näyttis/fps antaa sitä pitää, parempi kuvan laatu.
- Antialiasing high-very high + reshade sharpen jos pelaa 1080p tai pienemmällä resolla.
- Texturet v low, näkee helpommin vihut.
Mitenkäs vsync? Olen pitänyt sitä nyt päällä mutta ennenkuin pistin sen päälle niin framet liikkuivat 40-~100 nurkilla. Nyt sitten sen 40-60fps.
Ja aika järkyttävä input lagi onkin.Jos ei kuva repeile, pois käytöstä. Ja muutenkin nopeissa FPS peleissä huspois, lisää vaan input lagia
Pelin ostohinta ansaittu laatikoilla takaisinolispa vaan alussa tiennyt säästellä lootia myyntiä varten
![]()

Maksaako joku noista laatikoista jotain
Eli niitä kannattaa ostaa muttei avata vai?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.