Kaiser Soze
Johtaja
Ei se ole sattumaa miksi tämän lajityypin pelit ovat noita Early Accesseja. Mut hei, molempien mielipiteet tuli jo julki joten voidaan siirtyä vaikka itse pelistä keskustelemiseenNo ihan suoraan kysyn että mitä vittua sinä odotat early access peliltä ylipäätänsä? Jotain helvetin täysin bugitonta peliä mikä on muuten vaan Early Access? Jos et sattunut tietämään niin se EA peli on että se ei ole vielä valmis mutta pelattava. Jos rakennan taloa ja se on keskeneräinen niin valitatko siitäkin että ei ole vielä kaikki katto ja lattialistat paikoillaan mutta siellä silti pystyy asumaan?
Järki käteen ihan oikeasti.
Niin peli on keskeneräinen mutta helposti 30€ arvonen.
Ei tässä varmaan tarvitse alkaa nimiä antamaan kun melkein joka AAA pelistä löytyy bugeja jota devit ei korjaa ku peli on "julkastu" ja aletaan värkkäämään jo seuraavaa peliä ens vuodelle.
Enpä tiedä. Muut saman gernen pelit ovat olleet halvempia.
En tiedä yhtäkään AAA-peliä joka on keskeneräisenä julkaistu ja jota ei ole korjattu. Witcher 3 näyttää olevan ainoa AAA-peli mulla asennettuna tällä hetkellä. Osaatko sanoa mitä bugeja siinä on? Mut joo, ei tarvi päälle käydä jos joku ei arvosta yhden pelin rahastusmallia. Tulee olemaan todella mielenkiintoista miltä toi Xbox-versio näyttää. Noilla kun pidetään väkisin kovempia standardeja kuin Steamissa.
Niin munkin mielestä. Selvästi näkee mistä peleistä Korean poika on tämän kopioinut. Kyllä mä tästä silti tykkään 2h kokemuksella.Kai sitä saa peliä arvostella. Tästähän paistaa läpi H1Z1-luokkainen ideaköyhä ja hätäinen toteutus![]()