Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Jos vielä seuraava kenttä olis sitte winter henkinen. :)
Kolmannesta kartasta mainitut asiat sisältää myös lumisen vuoren.
Tosin kartalla on sitten ihan lämmintä rannikkoa myös.
Tiedä sitten kuinka kutinsa pitää, kun jutut tuosta kartasta oli samaan aikaan ekojen Miramar detaljien kanssa.

Tuolla wikissä näemmä koostettu tähän mennessä valunutta infoa: Map 3

Tosin kelpaisi kyllä myös ihan kokonaan talveen sijoittuva mappi.

Map preference valintaan yhdistettynä oliskin mukava kun on vihreä, ruskea, ja valkoinen kartta.
Ennen pelaamista voisi sitten säätää jopa vaatteita sen mukaan mitä aikoo valita.
Tulisipa mahdollisuus edes preferoida karttaa jo pian, joinain iltoina alkaa palaa käpy kun nykysellään 50:50 randomilla tulee se Miramar 5 kertaa putkeen.
 
Kolmannesta kartasta mainitut asiat sisältää myös lumisen vuoren.
Tosin kartalla on sitten ihan lämmintä rannikkoa myös.
Tiedä sitten kuinka kutinsa pitää, kun jutut tuosta kartasta oli samaan aikaan ekojen Miramar detaljien kanssa.

Tuolla wikissä näemmä koostettu tähän mennessä valunutta infoa: Map 3

Tosin kelpaisi kyllä myös ihan kokonaan talveen sijoittuva mappi.

Map preference valintaan yhdistettynä oliskin mukava kun on vihreä, ruskea, ja valkoinen kartta.
Ennen pelaamista voisi sitten säätää jopa vaatteita sen mukaan mitä aikoo valita.
Tulisipa mahdollisuus edes preferoida karttaa jo pian, joinain iltoina alkaa palaa käpy kun nykysellään 50:50 randomilla tulee se Miramar 5 kertaa putkeen.
Alunperin puhuttiin aavikosta ja tundrasta, ja kieltämättä se lumirata kuulostaisi ihan luontevalta vaihtoehdolta. Tosin jos on lumista vuorta ja vehreää rantaa, niin alkaa kuulostaa vähän venäjän talviolympialaisilta. :)
 
Loottidropista sitte joko vihreä gille tai lumipuku :confused2:
Moottorikelkka olisi kans kova!
 
Aiheuttaako muilla nvidian shadow play kohokohtien tallentaminen fps droppeja? Jos mulla on nvidian nauhoitus päällä niin kartan tai inventaarion aukaseminen joskus tiputtaa fps tuolta 60-80 missä sattuu olemaankaan alle 20 hetkellisesti ja saattaa ihan jumia paikoilleen. Pelaan tolla profiilin koneella ja pubgin asetukset on pääosin very low, resoluutio 1080p ja screen scale 100. Alkaako vaan raudasta loppuun tehot? Resoluutiota pienentämällä fps kyllä nousee ja "lagipiikit" vähenee, mutta pelistä ei saa kyllä mitään selvää 720p resolla :dead:.
 
Uutta test buildia.

Steam Community :: Group Announcements :: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Gameplay
  • Introduced multiple pre-match starting areas on both maps in order to optimize the server and game client performance
    • Removed weapons on starting island before the match start
Language
  • Applied new Russian, Japanese and Chinese (simplified/traditional) fonts
Bug fixes
  • Fixed the issue where players were able to slide-jump from prone
Lisäksi uuden anti-cheat systeemin testausta.
Tuo starting area muutos meinaa vaan että alussa ennen konetta jengi latailee eri paikkoin.

Previously, all the players would spawn together at the same location awaiting the start of the match. Lots of interaction among multiple players in such a small area had a high impact on the servers. To solve this, we have introduced multiple areas where players gather before the match start. As a result, the performance, both server and client-side, has improved.​
 
Aseiden poisto starting areasta on ihan hyvä. Tai ei siinä mitään muuta ongelmaa ollut, kuin jousi. Se nimittäin bugasi siten, että jos sillä ampui jonkun päähän nuolen starting arealla, se nuoli oli päässä yhä itse matsissa. First person modessa tämä saattoi peittää 25-50% ruudusta, kunnes nuoli katoaa ehkä 2-3 minuutin jälkeen matsin alusta.

Muut muutokset vaikuttavat aika minimaalisilta. En tosin ole seurannut lainkaan, kuinka usein testibuildeja tulee, kun olen pelannut ihan tuon ihan normaalin pubgin puolella enkä test servereillä.

En muuten ymmärrä, miten on mahdollista pelin päävalikkoon UI-bugi, että osa kirjaimista häviää... siis minulla on useammin kuin kerran käynyt sitä, että jostain syystä päävalikosta ja menuista on hävinnyt kaikki tietyt kirjaimet, yleensä "p" tai "n". Että " lay solo alone in first- erson ers ective". Ja sitten nikkini on "mu is", kun pitäisi olla "mupis".

Olen nyt kaksi iltaa pelannut third person serverillä, ihan vaan koska siellä rankkini on ollut alhaisempi ja siten aika paljon kevyempi meno ihan yksinkin pelatessa. Ei turhan helppoa, mutta tuli jo kaksi peliä jossa sain 4 tappoa, kun aiemmin 0-1 on ollut aika reilu vakio. Top kolmoseenkin päädyin. Ehkä sitä uskaltaa kohta vihdoin käydä pelaamassa myös jossain duossa/squadissa, niin saa sen lopunkin kokemuksen pelistä. Ihan hauskaa tämä yksinkin on, kun ei ota turhia paineita ja toisaalta kun kokonaispeliaika on noin 20h.
 
Ihmetyttää miten olen niin huono ampumaan pelissä. Kuolen 8/10 kohtaamisessa. Monesti ollut kyykyssä jossain yllätyspaikassa kulman takaa ja sit vihu juoksee siihen ja lataa sarjan päähän/yläruumiiseen kun itse nappi pohjassa ehdin pari kutia ampua sinnepäin.
 
Ihmetyttää miten olen niin huono ampumaan pelissä. Kuolen 8/10 kohtaamisessa. Monesti ollut kyykyssä jossain yllätyspaikassa kulman takaa ja sit vihu juoksee siihen ja lataa sarjan päähän/yläruumiiseen kun itse nappi pohjassa ehdin pari kutia ampua sinnepäin.

Joo jengi on kyllä välillä ihan himmeän hyviä ampumaan, kun ite ehtii just sen kaks kolme laukausta ampua nii siihen vastataan sarjalla, jonka kaikki kudit osuu. Taitoa se vain on ja nimenomaan rekyylin hallintaa, pitäis itsekkin sitä reenata aika paljon, kun en ikinä oikein missään pelissä sitä ole handlannut.

Edit: Ja helpottaa myös paljon jos on aseessa paljon kaikkee rojuja kiinni.
 
Paikaltaan ampuvaan on huomattavasti helpompi osua liikkeestä kuin toisinpäin, eli liikkuvaan maaliin on vaikeampi osua paikaltaan. Tuo tuntuu olevan omissa kaveriporukan squadeissakin ei-niin-kokeneiden pelaajien ongelma kun he pysyvät paikallaan. Toki aseen hallinta on helpompaa paikaltaan ja kyykystä rekyylin muodossa, mutta vastaavasti vastustajan on paljon helpompi osua sinuun. Sitten jotkut FPS-konkarit ovat vain käsi-silmä-koordinaatioltaan todella hyviä.
 
Eikö tässä kärsi tarkkuus, jos ads ja liikkuu ampuessa? Itseä ottaa aivoon aivan suunnattomasti, kun tulee kuoltua "lonkalta" ammuttuun sarjaan, kun itse aina käytän ads:a :rage:
 
En kanssa välillä ymmärrä miten porukka ampuu liikkeestä, välillä ads:n kanssa, välillä ilman ja jumalauta osuu suurimman osan kudeistaan. Itsellä 90% kudeista ei löydä kohteeseen jos liikahtaa hiemankin ampuessa :lol:
 
En kanssa välillä ymmärrä miten porukka ampuu liikkeestä, välillä ads:n kanssa, välillä ilman ja jumalauta osuu suurimman osan kudeistaan. Itsellä 90% kudeista ei löydä kohteeseen jos liikahtaa hiemankin ampuessa :lol:

Joo sama kyllä pitää aina sekunniksi pysähtyä ampumaan jos meinaa osuakki johonki. Useimmat karri kuolemat tulee kyllä yhä siitä, kun unohtuu jotain karttaa katsomaan liian avoimeen paikkaan, tai muuten vaan kytistelemään paikalleen johonkin. Tässä pelissä ei saa pysähtyä :rofl:.
 
Paikaltaan ampuvaan on huomattavasti helpompi osua liikkeestä kuin toisinpäin, eli liikkuvaan maaliin on vaikeampi osua paikaltaan. Tuo tuntuu olevan omissa kaveriporukan squadeissakin ei-niin-kokeneiden pelaajien ongelma kun he pysyvät paikallaan. Toki aseen hallinta on helpompaa paikaltaan ja kyykystä rekyylin muodossa, mutta vastaavasti vastustajan on paljon helpompi osua sinuun. Sitten jotkut FPS-konkarit ovat vain käsi-silmä-koordinaatioltaan todella hyviä.

Ja myös kurkkiminen on hemmetin tärkeää, vaikkakin silloin jää aina pää näkyville, mutta silti aika paljon pienempi targetti johon osua.
 
En muuten ymmärrä, miten on mahdollista pelin päävalikkoon UI-bugi, että osa kirjaimista häviää... siis minulla on useammin kuin kerran käynyt sitä, että jostain syystä päävalikosta ja menuista on hävinnyt kaikki tietyt kirjaimet, yleensä "p" tai "n". Että " lay solo alone in first- erson ers ective". Ja sitten nikkini on "mu is", kun pitäisi olla "mupis".

Ottaen huomioon että päävalikko on nettisivu, kaikki on mahdollista. Aneemista, laiskaa koodausta on meikäläisen veikkaus.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Omasta mielestäni paras ampumistyyli valtaosassa tilanteita on edelleen se singlefirellä rämpytys vihollisen vatsan/rinnan alueelle. Hyvällä tuurilla rekyyli korjaa jonkin ammutuista luodeista päähänkin vielä, mutta koska erot vaadittavissa osumien määrissä pään ja keskivartalon välillä ovat niin pienet, niin parempi vain rämpyttää ne kudit sinne mihin ne todennäköisimmin osuvat. Jokaista erillistä laukaustakaan ei kannata keskittyä tähtäämään huolella, vaan laittaa vain sen tähtäimen "riittävän" kohdalleen, ja antaa ammuttujen luotien määrän ja rekyylin hoitaa loput. Todella läheltä taas autofire on kuitenkin se parempi tyyli, mutta siinäkin tulee aina muistaa kompensoida sitä rekyyliä aina vetämällä hiirtä samalla alaspäin. Sivuttaisheilumista ei pysty samalla tavalla ennakoimaan kuin ceeässässä, minkä vuoksi välillä rekyyli vain aiheuttaa häviön ja välillä se taas osuu todella hyvin kohdalleen.

Tuohon tähtäimen flickaamista vihollisen kohdalle voi periaatteessa harjoitellakin, mutta se helpottuu huomattavasti kun laittaa vain senssin riittävän alhaiseksi. Alhainen senssi ja iso hiirimatto tuntuvat itseasiassa olevan melko hyödyllinen asia kaikissa tarkkuutta vaativissa fps peleissä. Myös hyvä crosshairplacement lähi/sisätilanteissa on oleellinen asia hahmottaa. Eli pitää huolen siitä, että esim seinän ohitse kiertäessäsi tähtäimesi on aina asetettu siten, että et joudu erikseen liikuttamaan sitä siinä vaiheessa kun seinän/nurkan takana mahdollisesti odottava vihollinen tulee näkyviin. Adren avaa asiaa hyvin tässä videossa.

Itse myös pyrin yleensä nuo 1v1 tilanteet siten, että en ikinä sitoudu liikaa laukaustenvaihtoon. Jättämällä itselleen aina perääntymis/pakenemismahdollisuuden, voi pieleen menneen laukaustenvaihdon uusia pikaisesti käytetyn first-aid kitin jälkeen. Ylipäätään "reilut" duelit ovat perseestä, minkä vuoksi kannattaa aina liikkumisellaan pyrkiä hakemaan itselleen jonkinlainen "epäreilu" etu, riippuen tietenkin omasta ja vastustajan aseistuksesta, sekä tilanteen tarjoamista liikkumismahdollisuuksista. En myöskään harrasta noita kurkkimisdueleita, missä itsellä ja vastustajalla näkyy vain pää ja heitetään noppaa siitä kumman luodit sattuvat osumaan ensin. Mieluummin peräännyn ja jätän taistelun siihen tai sitten etsin suojaisan kiertoreitin vihollisen selkään.

Reilut duelit on perseestä. Sen kun oikeastaan sisäistää, niin tappojen hankkiminenkin helpottuu.
 
Itsellä vaan nykyään on se ongelma kun servut on mitä on niin kesken tappelun karkuun lähtö on yleensä aivan turhaa, kuolet nurkan taakse kuitenkin.
Parempi vaan hoitaa loppuun, kuolet tai voitat.
 
Tuli ihan aito cheateri pitkästä aikaa vastaan.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
. Jos jollain puutetta peliseurasta niin saa toki listä Steamissä ATTA89.
 
Onkohan tässä nyt blue zone muutokset myös, eli aiempi test build, vai vaan noi uusimman test rundin pre-match yms muutokset?

Ensi yönä patchataan livet.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Noniin, tulihan se täältä tilattu paita vihdoin. 30.12. tein tilauksen ja tänään saapui postilaatikkoon.
Qu9I4ih.png
 
Viimeksi muokattu:
Tänään squadille kahdet kanat putkeen techbbs kannulla. Kyllä jos sopivat jampat osuu squadiin niin taso on aika kovaa. Itse pitkällä kynäritaustalla tykkään lähteä alkumähinöihin lähes järjestään eikä tuossa miramarissakaan ole mitään muuta järkevää mestaa kuin pecado niin sinne tulee hypättyä :D ihan viihdyttävä peli vaikka ongelmia onkin.
 
Tänään squadille kahdet kanat putkeen techbbs kannulla. Kyllä jos sopivat jampat osuu squadiin niin taso on aika kolvaa. Itse pitkällä kynäritaustalla tykkään lähteä alkumähinöihin lähes järjestään eikä tuossa miramarissakaan ole mitään muuta järkevää mestaa kuin pecado niin sinne tulee hypättyä :D ihan viihdyttävä peli vaikka ongelmia onkin.
Oli kyllä oikein mukavat kanat putkeen. Itse olen myös pienellä kokemuksella todennut etten jaksa keskittyä lootin etsimiseen koko ajan. Alussa hyppää kohtalaisen suosittuun paikkaan, ottaa tapoista tarvittavat kamat ja keskittyy enemmän alueen pelaamiseen. Näin harvemmin tulee yllätetyksi kun aukealla juoksee kiireessä uudelle alueelle vaan saa mielummin itse lahdata porukkaa sinne alueen ulkopuolelle. Squadi matseissa mielestäni myös ensisijaisen tärkeää on tietysti kommunikointi selkeillä suunnilla sekä se ettei yritä hakea yksin tilanteita vaan pusketaan aina vähintään pareittain tai koko joukolla. Jää sitten aina ne revaus mahdollisuudet ja helpommin voittaa 2v1 tilanteita.
 
Live servut patchattu.
Tuli vaan ne edellisen test buildin muutokset, eli ei niitä blue zone testauksia aiemmin. Oletettavasti niitä katsotaan tarkemmin vielä.
Alla olevien lisäksi on lisätty jotain uutta anti-cheat kilkettä pellin alle. Ei sitten vissiin aiheuttanut pelien kaatumista osalle, kuten sanovat linkin takana? Tai sitten fiksasivat jo sen aiheuttajan. Jos jollain siis alkaa nyt peli kaatumaan, niin voipi olla siinä syy.

Gameplay
  • Introduced multiple pre-match starting areas on both maps in order to optimize the server and game client performance
    • Removed weapons on starting island before the match start
Language
  • Applied new Russian, Japanese and Chinese (simplified/traditional) fonts
Bug fixes
  • Fixed the issue where players were able to slide-jump from prone

Steam Community :: Group Announcements :: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

EDIT: Tai siis, servut oli vielä down tossa. Nyt vasta ylhäällä. :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Aiheuttaako muilla nvidian shadow play kohokohtien tallentaminen fps droppeja? Jos mulla on nvidian nauhoitus päällä niin kartan tai inventaarion aukaseminen joskus tiputtaa fps tuolta 60-80 missä sattuu olemaankaan alle 20 hetkellisesti ja saattaa ihan jumia paikoilleen. Pelaan tolla profiilin koneella ja pubgin asetukset on pääosin very low, resoluutio 1080p ja screen scale 100. Alkaako vaan raudasta loppuun tehot? Resoluutiota pienentämällä fps kyllä nousee ja "lagipiikit" vähenee, mutta pelistä ei saa kyllä mitään selvää 720p resolla :dead:.
Joo, tätä ongelmaa minulla oli paljon vielä joulukuussa betassa ja nimenomaan silloin kun ShadowPlay oli GeForce Experiencestä enabloitu, Highlightsit eivät vaikuttaneet. Tarkemmin sanottuna minulla jäätyi peli sekunniksi jos yritin luutata inventaarion kautta, ja jopa silloin jos juoksin tavaroiden yli inventaario auki. Sillä hetkellä kun maassa olevat tavarat näkyivät peli jäätyi 1-2s ja kaikki napit mitä olin painanut jäivät pohjaan.

Nykyään tuota sattuu harvoin, mutta monesti silloin jos vaihdan paikkaa 1km jonnekin suuntaan.

Joku kertoi io-techin discordin puolella että disabloimalla Shader Cachen Nvidian asetuksista katoisi mikroshutterointi, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilla tarpeeksi toimiko se tähän ongelmaan.
 
On hyvä uudistus tuo että nyt ennen peliä se spawnaa porukka eri paikkoihin ympäri mappia. Ja varsinkii että aseet poistettu Erangelista. Eipähän tarvii alottaa peliä nuoli päässä. Ärsyttävä bugi oli se.
 
On hyvä uudistus tuo että nyt ennen peliä se spawnaa porukka eri paikkoihin ympäri mappia. Ja varsinkii että aseet poistettu Erangelista. Eipähän tarvii alottaa peliä nuoli päässä. Ärsyttävä bugi oli se.
Joo, on hyvä muutos.

Aiheutti vaan ihan vähän hämmennystä kun Erangelissa spawnas random halliin. Hallista vedetty vaan ovet ja ikkunat säppiin. :D
 
Vieläkin tuntuu tuo Matchmaking ihan vitsiltä. Välillä tulee vastaan sellaista yhtä surkeaa ampujaa kuin itse, mutta sitten palautuu taas maan pinnalle kun joku CS-jeesus vetäisee sarjalla heduja 100 metrin päästä ja kuolema korjaa ennen kuin ehtii kunnolla edes pelästyä.
 
Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...
 
Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...

Joo, mie kävin pitkästä aikaa bäfä4:sta pellaamassa ja olihan se hämmentävä pelata peliä joka toimii ko junan vessa. Tuntu seuraava peli pubgia aika hirveältä. Mutta niin sitä vain aina eksyy tämän pariin takasin vaikka teknisesti peli on mitä on.
 
Match making taitaa olla aika löyhä kun pelin pitäisi löytää 100 tyyppiä jotka painavat Ready samalla minuutilla. Oman kokemuksen mukaan jaottelu olisi vain vasta-alkajat ja "yli 10h pelanneet", mutta mistäpä näistä tietää.
 
Jos on 1+ miljoonaa pelaajaa linjoilla niin kyllä siihen mahtuisi vähän tarkempaakin matchmakingia. Omasta mielestä paras jaottelu olisi keskimääräiset tapot per peli.
 
Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...
Csgo toki edelleenkin paska peli. Hitboxit surkeita, kudit ei rekisteröidy jne. Itse lopettanut lähes täysin csgo:n pelaamisen pubg:in jälkeen.

Eniten harmittaa vaulting, ja se kun kuolee seinän takana. Sama ongelma oli BF3. Death cam myös aika huonosti toimiva.
 
Tuntuu aivan kauhealta pelata tätä kun on pelannu taas enemmän csgo:ta. Alkuhuumassa taisi olla ylipositiivinen asenne tätä peliä kohtaan, mutta on se myönnettävä, että tämä on täysin keskeneräinen peli. Servuille ei pääse, lobbyt bugaa, kudit ei rekisteröidy, nettikoodi paskaa, liikkuminen paskaa, vaulting ei toimi kunnolla jne. Ei pitäisi pelata kunnolla toimivia pelejä ja paskasti tehtyjä pelejä sekaisin...

1.0 eSports ready!
 
Joo, tätä ongelmaa minulla oli paljon vielä joulukuussa betassa ja nimenomaan silloin kun ShadowPlay oli GeForce Experiencestä enabloitu, Highlightsit eivät vaikuttaneet. Tarkemmin sanottuna minulla jäätyi peli sekunniksi jos yritin luutata inventaarion kautta, ja jopa silloin jos juoksin tavaroiden yli inventaario auki. Sillä hetkellä kun maassa olevat tavarat näkyivät peli jäätyi 1-2s ja kaikki napit mitä olin painanut jäivät pohjaan.

Nykyään tuota sattuu harvoin, mutta monesti silloin jos vaihdan paikkaa 1km jonnekin suuntaan.

Joku kertoi io-techin discordin puolella että disabloimalla Shader Cachen Nvidian asetuksista katoisi mikroshutterointi, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilla tarpeeksi toimiko se tähän ongelmaan.
Tuo ainakin tuntui vähentävän nuita jäätymisiä. Kokonaan ne ei loppunut, mutta voihan osa jäätymisistä olla ihan servereistäkin johtuvia.
 
Tänään klo 17 alkaen on sitten PUBG Finland järjestämä turnaus, jossa taitaa pelata täältä foorumiltakin tuttuja hahmoja. Pelit alkaa klo 17 ja ne striimataan Twitchiin kanavalle XPulZ_Gaming.

Pelien casterina / selostajana toimii allekirjoittnyt by Your Truly, eli vaihdikasta hyvää settiä pitäisi olla tiedossa.

Turnajaussivu löytyy täältä: XPulZ - match - XPUBG Finland Squad FPP

Klo 17 siis alkaa lohko A pelit ja klo 19 lohko B pelit. Huomenna sunnuntaina on sitten finaalit klo 17 alkaen. Tänään lohkovaiheessa kumpikin lohko pelaa molemmat mapit ja näiden perusteella sitten karsitaan tiimit finaaliin, jossa pelataan 2x Erangel ja 1 x Miramar.

Tervetuloa seuraamaan!
 
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Kyllä tuosta voi jo reporttaa, edes spectator-moden bugisuus ei tuota selitä.
 
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Pliis, sano että toi kuoli siihen, että uaz rullasi sen päälle!? :D:lol:
 
Nyt heräsi itsellä ensimmäistä kertaa epäilys, että törmäsin cheatteriin. Aikalailla olematon rekyyli kun ampui sarjan mua päin ja aseen vaihdon jälkeen lonkalta headshotti.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Ei tuo mikään mahoton ole, AUGissa panokset menee suoraan ylöspäin niin tuommosia sarjoja voi ampua tarkasti ihan hyvin kunhan vetää hiirtä alas.

Mutta koska tämä on TPP niin onhan siinä iso mahis et koodaa, mut silti ei tuo mikään 100% koodari ole.
 
Kyllä tämä on vaan hankala peli. Takana noin 350h ja tuntuu, että edelleen kaikki on itseä parempia. Kanaa tullut noin 20x, mutta viime aikoina erittäin harvoin. Koittanut reshadella ym. säätää kuvaa, mutta silti edelleen erittäin hankalaa erottaa vihollista maastosta ja mikäli sen jollain tavoin erotan, niin pitää tarkkaan harkita että osunko jos yritän ampua.. Yleensä tällainen tilanne päättyy siihen, että saan 50-90% dmg viholliseen ja viimeistä osumaa hakiessa kuolen itse..
 
Ei tuo mikään mahoton ole, AUGissa panokset menee suoraan ylöspäin niin tuommosia sarjoja voi ampua tarkasti ihan hyvin kunhan vetää hiirtä alas.

Mutta koska tämä on TPP niin onhan siinä iso mahis et koodaa, mut silti ei tuo mikään 100% koodari ole.

Grozallahan tuo tuon ADS täyssarjan vetää. AUGilla sitten lonkalla perältä. Joko pirusti taitoa&tuuria, että sai nuo sarjat osumaan noin tehokkaasti tai sitten hakkeri. Tuo spectate itsessään taas on sen verran buginen, että sen perusteella tuosta rekyylin poissaolosta ei hirveästi uskalla sanoa.
 
Ei tuo mikään mahoton ole, AUGissa panokset menee suoraan ylöspäin niin tuommosia sarjoja voi ampua tarkasti ihan hyvin kunhan vetää hiirtä alas.

Mutta koska tämä on TPP niin onhan siinä iso mahis et koodaa, mut silti ei tuo mikään 100% koodari ole.
Tää kyllä muuten kiteyttää tän kissanpaskat melko hyvin: ammut tähdättyjä laukauksia johkin omiaan puuhastelevaan olmiin, joka kääntyy ja vetää sarjan päähän.
 
Tuo spectate itsessään taas on sen verran buginen, että sen perusteella tuosta rekyylin poissaolosta ei hirveästi uskalla sanoa.
Rekyylihän ei käsittääkseni näy lainkaan death camissa, tai ainakin se joskus bugaa niin ettei näy lainkaan.
 
Hyvässä kohdassa tuli connection lost to host :D Oishan tuosta päässy varmaa vielä nadea karkuun mutta oli vähän tuota olutta koneessa niin ei tajunnu iha heti :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Miten näitä pelikohtia saa tallennettua? Äsken tuli vaan veikeä kuolema, mutta eihän sitä pääse naureskelemaan kuin allekirjoittanu ja yliajaja.
 
Miten näitä pelikohtia saa tallennettua? Äsken tuli vaan veikeä kuolema, mutta eihän sitä pääse naureskelemaan kuin allekirjoittanu ja yliajaja.
nvidian tonnisarjalaisilla on automaattinen capture jonka saa päälle pelin asetuksista. Taitaa AMD:n näyttiksillä olla kans tämä ominaisuus.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 812
Viestejä
5 052 459
Jäsenet
80 985
Uusin jäsen
davids

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom