Playerunknown's Battlegrounds (PC)

En mä kyllä helvetti ymmärrä, miten noilla kiikarikivääreillä pitäisi osua. Todella turhauttavaa.

Mulla oli liikkumaton kohde, johon yritin osua kolmesti tähdäten päähän/vartaloon, zeroing distance 700m ja tähtäsin suoraan osumakohtiin ja kohde oli 3 harmaan laatikon päässä eli ilmeisesti 600m päässä? Karrilla yritin, 8x tähtäin. Sain rauhassa yrittää parikin laukausta, kun heppu oli kiinnitänyt huomionsa lähellään liikkuvaan toiseen pelaajaan. Mulla on siis hiiren kyljen back/forward nappulat isketty vaihtamaan zeroing distancea, kun en mä muista hektisemmissa kohdissa niitä käyttää.

Replayn mukaan sitten kiva katsoa, että näistä 3 luodista osuin pyöreät 0. Samoin vieressä olleeseen tappelupukariin yritin ampua, ei osumaa. Ja vielä yhtä toista yritin jallittaa ~samalta etäisyydeltä muovaten zeroing distancea, liikkuva kohde mutta en jälleen osunut kertaakaan.

Tuntuu aivan umpiturhalta ampua kiikarikivääreillä, kun edes omasta mielestä täysin selkeä osuma istuvaan kohteeseen ei osu, ja vaikka osuisi, pitäisi saada useimmissa tapauksissa vielä se toinenkin osuma vielä perään.

Sen sijaan spottaaminen kyllä helpottui jonkin verran, kun iskin kylmästi nvidian asetuksista digital vibrancea 50% -> 70% ennen pelin alkua. Harmi ettei tätä nvidian omalla välineellä saa automatisoitua tämän pelin kohdalle.

Onkohan tähän peliin vibrance säätöä ohjelmallisesti. Esim CSGOhon on GUI Vibrance joka laittaa vibrancet haluamaasi kohtaan kun peli käynnistyy ja palautuu normiksi kun sammutat pelin.

Mitä tuohon ZeroinDIstanciin tulee niin itsellä se jostain syystä toimii vain 8x ja joka 10 pelissä. Esim välillä voi red dorilla zeroata mutta ei 4x tai 8x. Onkohan tietoa mistä voisis johtua?

En mä kyllä helvetti ymmärrä, miten noilla kiikarikivääreillä pitäisi osua. Todella turhauttavaa.

Mulla oli liikkumaton kohde, johon yritin osua kolmesti tähdäten päähän/vartaloon, zeroing distance 700m ja tähtäsin suoraan osumakohtiin ja kohde oli 3 harmaan laatikon päässä eli ilmeisesti 600m päässä? Karrilla yritin, 8x tähtäin. Sain rauhassa yrittää parikin laukausta, kun heppu oli kiinnitänyt huomionsa lähellään liikkuvaan toiseen pelaajaan. Mulla on siis hiiren kyljen back/forward nappulat isketty vaihtamaan zeroing distancea, kun en mä muista hektisemmissa kohdissa niitä käyttää.

Replayn mukaan sitten kiva katsoa, että näistä 3 luodista osuin pyöreät 0. Samoin vieressä olleeseen tappelupukariin yritin ampua, ei osumaa. Ja vielä yhtä toista yritin jallittaa ~samalta etäisyydeltä muovaten zeroing distancea, liikkuva kohde mutta en jälleen osunut kertaakaan.

Tuntuu aivan umpiturhalta ampua kiikarikivääreillä, kun edes omasta mielestä täysin selkeä osuma istuvaan kohteeseen ei osu, ja vaikka osuisi, pitäisi saada useimmissa tapauksissa vielä se toinenkin osuma vielä perään.

Sen sijaan spottaaminen kyllä helpottui jonkin verran, kun iskin kylmästi nvidian asetuksista digital vibrancea 50% -> 70% ennen pelin alkua. Harmi ettei tätä nvidian omalla välineellä saa automatisoitua tämän pelin kohdalle.
Pienet ruudut on 100x100m, eli hyvin varmaan viuhunut yli :D

Onkohan tähän peliin vibrance säätöä ohjelmallisesti. Esim CSGOhon on GUI Vibrance joka laittaa vibrancet haluamaasi kohtaan kun peli käynnistyy ja palautuu normiksi kun sammutat pelin.
Käsittääkseni tuon voi säätää suoraan AMD/Nvidia paneeleista. Pelissä ei kyllä löydy.
Nvidialla nimellä digital vibrance, ja AMD vissiin ihan vaan saturation.
Saisiko profiileilla vielä pelikohtaiseksi.

Osahan käyttää tässä pelissä Reshadea, mutta vaikka jopa pelintekijä sanonut ettei ole kielletty tuntuu jotenkin vähän 50/60. Toisekseen tässä ketjussa jollain bugitti peli pahasti kunnes lykkäsi Reshade pois. Eli siinä sekin riski.

Mitä tuohon ZeroinDIstanciin tulee niin itsellä se jostain syystä toimii vain 8x ja joka 10 pelissä. Esim välillä voi red dorilla zeroata mutta ei 4x tai 8x. Onkohan tietoa mistä voisis johtua?

Mä olen ymmärtänyt, että tämä on ihan aseriippuvaista. Eli vain osa aseista tukee zeroing distancen säätöä. Näin olen päätellyt, kun itsellänikään se ei aina reagoi mitenkään. Tai sitten se tosiaan bugittaa.

Käsittääkseni tuon voi säätää suoraan AMD/Nvidia paneeleista. Pelissä ei kyllä löydy.
Nvidialla nimellä digital vibrance, ja AMD vissiin ihan vaan saturation.
Saisiko profiileilla vielä pelikohtaiseksi.

Osahan käyttää tässä pelissä Reshadea, mutta vaikka jopa pelintekijä sanonut ettei ole kielletty tuntuu jotenkin vähän 50/60. Toisekseen tässä ketjussa jollain bugitti peli pahasti kunnes lykkäsi Reshade pois. Eli siinä sekin riski.

Tiedän mistä sitä säädetään mutta tuntuu turhauttavalta joka kerta sitä säätää. En ainakaan itse löydä pelikohtaista asetusta control panelista.

Nvidia freestylellä saa tehtyä monenlaisia profiileita jotka saa käyttöön sitten pelin ollessa käynnissä muutamalla napin painalluksella.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tuosta kyllä voisi etua saada spottaamiseen.

Tiedän mistä sitä säädetään mutta tuntuu turhauttavalta joka kerta sitä säätää. En ainakaan itse löydä pelikohtaista asetusta control panelista.
Jaa kappas.
En itse käytä mitään noita, ja oletin että ihan nvidia profiileissa voisi tuonkin pistää.
Ilmeisesti on softa mikä käyttää Nvidia rajapintaa tuon pelikohtaiseen säätämiseen, mutta menee varmaan harmaalle alueelle sallittujen softien kanssa. Kuten aina softat jotka vaikuttaa peliin.

Ihan samallailla kun sanoit CSGO:ssa eli valitset PUBG siinä ohjelmassa niin laittaa sen päälle kun PUBG on päällä.

Nvidian freestyle aiheutti itsellä ihan jäätäviä fps droppeja ja näköjään muillekkin..

Ihan samaa huijaamista, kuin brightnessin säätö tahallan pieleen. Enme alennu moiseen, vaikka tulisi 99-1 turpaan joka ikinen ilta. :)

Pelin sisäisiä statseja odottaessa, tarkoittaako tuo leaderboardissa oleva top percentage tosiaan, että kuulun parhaaseen 4% pelaajia? Oma kuva taidoista pistäisi toiseen päähän skaalaa.

Ihan samaa huijaamista, kuin brightnessin säätö tahallan pieleen. Enme alennu moiseen, vaikka tulisi 99-1 turpaan joka ikinen ilta. :)
Toisaalta 99% ihmisistä ei kalibroi monitoreitaan eikä edes tiedä mitä kalibrointi sanana tarkoittaa. Täten brightness ja kontrasti säädöt on perinteiseen tyyliin oletuksena täysillä eli ovatko lie sitten huijareita? :) Jos 99% ihmisistä siis "huijaa" näillä niin eikö se ole sama "huijata" itsekkin? :)

Pelin sisäisiä statseja odottaessa, tarkoittaako tuo leaderboardissa oleva top percentage tosiaan, että kuulun parhaaseen 4% pelaajia? Oma kuva taidoista pistäisi toiseen päähän skaalaa.
Viittaatko siis ettei K/D ole välttämättä järin hyvä sulla?
Mietin vaan että jos näin, niin satutko pelaamaan hiipimällä usein top 10 tjsp?
Sillä vaan, että onkohan pelin default leaderboard periaatteessa vain sijoituksiin perustuva. Eli siis periaatteessa "huonompi" pelaaja voi hillua aika korkealla. To
Toki siellä on erikseen tappojen leaderboardit.
Itsekin olen melkosen surkea tässä pelissä, ja squad FPP leaderboard väitti jotain top 9%.

Vähän liittyen, eikö tässä ole edelleenkään solo ja duo fpp leaderboardeja? Eilen havahduin tuohon.
Tosin nyt vasta huomasin, joten kertoo siitäkin ettei tuota lähes koskaan tule katsottua. :)
Ihan mielenkiinnosta vain.

Viimeksi muokattu:
Toisaalta 99% ihmisistä ei kalibroi monitoreitaan eikä edes tiedä mitä kalibrointi sanana tarkoittaa. Täten brightness ja kontrasti säädöt on perinteiseen tyyliin oletuksena täysillä eli ovatko lie sitten huijareita? :) Jos 99% ihmisistä siis "huijaa" näillä niin eikö se ole sama "huijata" itsekkin? :)
Kyllä mulla vähän samanlaiset fiilikset on Hans7z kanssa jostain Reshade käytöstä.
Onhan se vähän harmaalla alueella.... ulkopuolisen softan käyttäminen pelin kuvan muokkaamiseen edun saamiseksi. Tekee kuitenkin enemmän kuin esim. Nvidian omat työkalut antaa tehdä, ja itse pelissä ei toki voi säätää lähes mitään.

Toisaalta ei se ole kielletty, joten whatever I guess. :)
En kyllä käyttäis jo sen takia että se on aiheuttanut osalla ongelmia. Peli muutenkin niin kehitysvaiheessa, että ei kyllä viitsi yhtään ylimääräistä ulkoista tekijää lisätä joka saattaisi aiheuttaa ongelmia pelin kanssa. Kiva siinä sitten troubleshoottaa sen takia.

Viittaatko siis ettei K/D ole välttämättä järin hyvä sulla?
Mietin vaan että jos näin, niin satutko pelaamaan hiipimällä usein top 10 tjsp?
Sillä vaan, että onkohan pelin default leaderboard periaatteessa vain sijoituksiin perustuva. Eli siis periaatteessa "huonompi" pelaaja voi hillua aika korkealla. To
Toki siellä on erikseen tappojen leaderboardit.
Itsekin olen melkosen surkea tässä pelissä, ja squad FPP leaderboard väitti jotain top 9%.

Vähän liittyen, eikö tässä ole edelleenkään solo ja duo fpp leaderboardeja? Eilen havahduin tuohon.
Tosin nyt vasta huomasin, joten kertoo siitäkin ettei tuota lähes koskaan tule katsottua. :)
Ihan mielenkiinnosta vain.

On.

On?
Missähän ihmeessä. Yritin eilen pelissä löytää, mutten löytänyt.
Toisaalta toi uusikin UI on niin surkea, etten ihmettelis jos on vaan vaikeasti selattavissa. :D

EDIT: Jaa, menin nyt katsomaan niin näkyi.
Olikohan perjantaina kun katosin, niin solo fpp ja duo fpp puuttu siitä valinnoista. Olikohan joku disconnect siellä vaan.

On?
Missähän ihmeessä. Yritin eilen pelissä löytää, mutten löytänyt.
Toisaalta toi uusikin UI on niin surkea, etten ihmettelis jos on vaan vaikeasti selattavissa. :D

EDIT: Jaa, menin nyt katsomaan niin näkyi.
Olikohan perjantaina kun katosin, niin solo fpp ja duo fpp puuttu siitä valinnoista. Olikohan joku disconnect siellä vaan.

Leaderboards, valitun kategorian vasemmalta puolelta kolmesta viivasta, valitse haluamasi kategoria.

Leaderboards, valitun kategorian vasemmalta puolelta kolmesta viivasta, valitse haluamasi kategoria.
Joo, nyt ne näkyi siellä.
En muista oliko perjantai vai mikä päivä kun satuin katsomaan noita, ja noi kaksi valintaa puuttui listalta.

Itse käytän ReShadea, ihan sen takia että peli on 10 x miellyttävämpi pelata kun on vähän väriä eikä kaikki ole niin haaleaa ja reunat saa paremman näköisiksi. Lisäksi kun striimaan niin se kuva on myös katsojille paljon parempi.

Se että saako siitä jotain hyötyä, niin en nyt kyllä oikein tiedä. En itse ainakaan mitään etua tuosta ole saanut mielestäni. Jotkut sanoo että viholliset spottaisi paremmin, mutta kyllä se mielestäni on niin marginaalinen etu jos sellaista edes on.

Niin ja tosiaan, tänään sitten jatkuu tuo yllä mainitsemani PUBG Finland järjestämä turnaus. Eilen pelattiin lohkot ja finaaliin selvisi 20 joukkoetta, jotka sitten tänään pelaa 3 mappia alkaen klo 17.

Twitchistä striimi löytyy täältä kuten eilenkin: XPulZ_Gaming

Selostus tänäänkin allekirjoittaneen toimesta, eli show jälleen luvassa!

Turnauksen sivu löytyy täältä: XPulZ - match - XPUBG Finland Squad FPP ja sieltä sitten Phase 2 kohdasta löytyy joukkoeet jotka tänään finaalissa mukana.

Itse käytän ReShadea, ihan sen takia että peli on 10 x miellyttävämpi pelata kun on vähän väriä eikä kaikki ole niin haaleaa ja reunat saa paremman näköisiksi. Lisäksi kun striimaan niin se kuva on myös katsojille paljon parempi.

Se että saako siitä jotain hyötyä, niin en nyt kyllä oikein tiedä. En itse ainakaan mitään etua tuosta ole saanut mielestäni. Jotkut sanoo että viholliset spottaisi paremmin, mutta kyllä se mielestäni on niin marginaalinen etu jos sellaista edes on.
Joo, siis enhän mä lainkaan tiedä mikä vaikutus sillä on.
Olen vain ymmärtänyt että sillä jotkut hakee myös spottaamiseen apua.
Kuten sanoin, Bluehole mukaan sitä saa käyttää joten käyttäkööt. :)

Tuli eilen katseltua tuota turnauksen striimiä. Hyvää settiä. :tup:

Kyllä, tähän mennessä tullut pelattua peliä paljolti pitkän erän kautta. En silti omaa riittävää kärsivällisyyttä, kun hyvin usein tulee kuoltua vielä myöhempään alueille saapuvien luoteihin.
Tuossa juuri kuolin Augiin, näitä lienee vain muutama per erä? En ole vielä ikinä ite päässy koittaan. Sama kun yhden kerran AWM ja VSS ollu käsissä.

Kaatuikin peli tuossa ekan kerran, muidenkin mainitsema Bad module.

edit. No nyt löyty M24:kin.

Viimeksi muokattu:
Vss löytyy sieltä täältä mistä vain, aug ja awm vain crateista.

Moninpelit pitää pelata kaikki herkut täysillä, ilman mitään skriptejä yms.
Osa varmaan pelailee kaikki kuva-asetukset viilattuna eikä ruohonkortta, varjoja yms. ole mukana.
Sama kun yökentissä valoisuus ja kontrasti täysillä yms.
Noi voi olla ihan jees jossain turnaushommissa mutta kun pelataan casuaalisti niin ei ei.

• Tykkää
Reactions: BOT
Näin on. Yhdessä erässä hieman yllätti kun juoksin keskellä niittyä, tuli luotia, menin makuulleen ja oletin olevani ruohon suojissa näkyviltä, mutta luoteja tuli välittömästi tämän jälkeenkin. Tappokamerasta näki että mitään ruohonkorsia ei ollut lähimainkaan minun ympärilläni, vaan makasin tasaisella pinnalla päivän paisteessa, ampujan ollessa melko kaukana pisteestä. Tämän kameran pitäisi kuitenkin näyttää näkymä minun omilla asetuksillani, mitkä ovat täysillä, joten voiko tässä pelissä luottaa noihin ruohikoihin millään tasolla?

No juu kyllähän ne vähän hassusti välillä rendailee ne ruohot ja jos vihu on kovin kaukana ollu nii eihän sillä piirry, mutta ukko piirtyy kyllä. Ja plus aika helppo sinne ruohikkoon on ukko ampua jos näkee mihin se käy makoilee...

Näin on. Yhdessä erässä hieman yllätti kun juoksin keskellä niittyä, tuli luotia, menin makuulleen ja oletin olevani ruohon suojissa näkyviltä, mutta luoteja tuli välittömästi tämän jälkeenkin. Tappokamerasta näki että mitään ruohonkorsia ei ollut lähimainkaan minun ympärilläni, vaan makasin tasaisella pinnalla päivän paisteessa, ampujan ollessa melko kaukana pisteestä. Tämän kameran pitäisi kuitenkin näyttää näkymä minun omilla asetuksillani, mitkä ovat täysillä, joten voiko tässä pelissä luottaa noihin ruohikoihin millään tasolla?
Ei ne ruohot kauas rendaannu, ota joskus scope käteen ja katso vaikka.

Onkos muilla sellasta että discordin ollessa päällä ni tuntuu että peli ei pyöri ihan niin hyvin kun muuten? Tuntuu että fps on noin 80-100 discordin ollessa päällä ja esim sielä jutellessa samalla. Sitten kun pelaat ilman discordi päällä niin fps pysyy koko ajan yli 100. Paitsi laskemis vaiheessa on alhaisempi. Vaikka pitäs varmaan tommoset fps laskurit piilottaa eikä kiinnittää huomiota noihin,mutta satuinpahan vaan tuossa äsken huomaamaan.

Jos jotain tässä pelissä vois teknisesti parantaa, niin hyvä luoja äänet on surkeat. Tulee ihan olo, kuin ei olisi edes yritetty saada mitään suuntaa näille.

Jos jotain tässä pelissä vois teknisesti parantaa, niin hyvä luoja äänet on surkeat. Tulee ihan olo, kuin ei olisi edes yritetty saada mitään suuntaa näille.
Se että ne on toteutettu erillälailla kuin muissa peleissä, ei tarkoita sitä että ne on toteutettu huonosti. Toisinsanoen äänimaailma on suuntien suhteen kohtuu realistinen, mutta totuttelua vaatii.

Paskammarjat mitään totuttelua vaadi, vaan äänimoottori on totaalisen rikki. En ole ennen peleissä kokenut vastaavaa, että äänet katoavat kanavaa vaihdettaessa.

Pelaan suosiolla Spotify päällä tätä nykyään: on psyykeelle kevyempää kuolla sen takia, että musiikki sattui peittämään askeläänet, kuin olla ympäriinsä hyppivien äänten sekoitettavana. Silloin, kun peli viitsii niitä askelääniä lähellä edes soittaa.

Paskammarjat mitään totuttelua vaadi, vaan äänimoottori on totaalisen rikki. En ole ennen peleissä kokenut vastaavaa, että äänet katoavat kanavaa vaihdettaessa.

Pelaan suosiolla Spotify päällä tätä nykyään: on psyykeelle kevyempää kuolla sen takia, että musiikki sattui peittämään askeläänet, kuin olla ympäriinsä hyppivien äänten sekoitettavana. Silloin, kun peli viitsii niitä askelääniä lähellä edes soittaa.
Kertaakaan ollut mitään ongelmia äänien kanssa.

Itsellä samaa. Aseiden äänet kuulee melko hyvin, kun osaa vaan suodattaa luodin äänen pois sotkemasta. Askelien äänet jää välillä toistumatta, ja jos kuuluvat, niin suuntaa on todella vaikea hahmottaa.

Ainakin lähiaikoina itelle ja muutamalle frendille käyny myös niin, että omat askeleet (?) tulee tuplana, ja kuulostaa kun joku juoksi sun vierellä. Käännyt - ei mitään lähelläkään.
Joten ei, äänet ei toimi niinkun pitää.

Omat askeleet on muutaman kerran tullut lähiaikoina tuplana, kuulostaa siltä kuin joku liikkuisi lähellä takavasemmalla. Muissa äänissä en ole huomannut juurikaan valittamista(600+ tuntia). Onkohan teillä ihan kaikki tekniikan puolella kunnossa?

Öö. Osaiskos joku neuvoa tälläisessä ongelmassa että tänään yllättäen steamin over lay ei toimi pelissä. Eli kun painaa alt+tab niin ei tapahdu mitään. Ja steam over lay on päällä steamin asetuksista. Ja on myös päälä pelikohtaisesta asetuksesta.

Omat askeleet on muutaman kerran tullut lähiaikoina tuplana, kuulostaa siltä kuin joku liikkuisi lähellä takavasemmalla. Muissa äänissä en ole huomannut juurikaan valittamista(600+ tuntia). Onkohan teillä ihan kaikki tekniikan puolella kunnossa?
No onko vinkkejä? Ulkoinen Dac käytössä.. Dolbyn asetuksista surround pois päältä..

No onko vinkkejä? Ulkoinen Dac käytössä.. Dolbyn asetuksista surround pois päältä..

Noi tupla askeleet mitä voi tapahtua esim on lagista/servuista kiinni.
Jos et kuule mistä päin ammutaan niin sit et ole tottunut miten äänet toimii PUBGissa tai sulla on jotkut 7.1 kuulokkeet tjsp, ainoastaan stereoilla toimii.

Noi tupla askeleet mitä voi tapahtua esim on lagista/servuista kiinni.
Jos et kuule mistä päin ammutaan niin sit et ole tottunut miten äänet toimii PUBGissa tai sulla on jotkut 7.1 kuulokkeet tjsp, ainoastaan stereoilla toimii.
Juur aikaisemmassa viestissä kerroinkin, että ongelmana on vain askeleet. Luureina Sennheiser HD650, eli ei 7.1 luurit. Kiitos selvennyksestä. Eu servut kuitenkin suomalaiselle paras vaihtoehto?

Itse kyllä erotan hyvin selvästi tässä askelten ja laukausten suunnat ja muutenkin äänimaailma on mielestäni erittäin dynaaminen ja hyvin tehty. Mielipiteitä on monia. Pitäisi päästä vertaamaan jonkun toisen koneella onko eroja eri laitteiden kesken, voihan olla että jollain toisella äänikortilla äänet bugaa.

Ainoa mikä omasta mielestä äänissä kusee on talojen sisällä kuuluvat äänet. Aivan mahdoton erottaa onko joku ylä- vai alapuolella. Ja se että kun hiivit kyykyssä, kuulet kohtuuttoman suuret äänet itse siitä ja toinen pelaaja käytännössä ei kuule mitään.

Haamuaskeliakin on tullut viime aikoina useasti. Kaverilla meni ihan vati jumiin kun sen ympärillä "juoksee joku" ja oltiin aakealla aavikolla :lol:

Itselläkin oli aluksi vaikeuksia erottaa luodin viuhahdusta/iskemää laukauksesta. Kun ne oppii erottamaan niin peli helpottuu huomattavasti.

Joo nuo haamu askeleet on kyllä varsinkin solossa ahdistavia :D. Ja muutenkin ite oon vähä huono hahmottamaan välillä noita askelia, aseiden äänet on helpompia mulle.

Itsellä FX Audio DAC-X6 ja Beyerdynamicin Tesla T1 setti. Ennen oli FiiO Olympus 2 e10k + Fideliot. Nykyinen setti aivan perseestä pelata tätä peliä, äänet kuuluu suoraan vasemmalta tai oikealta vaikka vihulainen joko edessä tai takana ja muutenkaan askelten voimakkuudesta hyvin vaikea päätellä kuinka lähellä tai kaukana vihulainen on. Kaikki kulkuneuvojen äänet yms kuulee todella huonosti. Esimerkkinä pelattiin Squadissa, muut äijät sanoo chätisssa auto suunnassa x ja ilmeisesti ajo suoraan meitä päin, minä kuulin auton vasta 1-2sekuntia sen jälkeen kun muut olivat siitä kertoneet. Ei sillä, ei tuo FiiO + Fideliotkaan mikään paras ollut, mutta selvästi parempi. Muissa peleissä ei vastaavia ongelmia ole ollut. Mutta musiikkia kyllä mielellään näillä kuuntelee, ei siinä :tup:
Tilasin Kompletista nuo Siberiat niin katsoo jos niillä saisi tuosta pelistä taas fiksumman pelata.

Sehän tässä onkin jännää, että pelatessa askelten äänet miten sattuu, mutta jos olen tippunut, ja spectatessa, niin osaan neuvoa kavereille äänten suuntimat todella tarkasti :confused:

Itellä myös kaikkein häiritsevintä kun ylä, ala ja saman kerroksen äänet on ihan samat (no ok on se jotenkin ihan minimisti eri kuulonen mutta mistäs sen erotat kun ei voi verrata)
Jos olet jossain 5 kerroksisen talon 3 kerroksessa ja kuuluu askelia niin ihan hirveätä pelata kun kuulostaa et se vihu on omassa kerroksessa koko ajan, saa aina arvailla et onkohan se tuossa nurkan takana nyt oikeasti vai vieläkin eri kerroksessa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.

Ei mitään käryä että oliko tämä bugi, vai mitä helvettiä tässä tapahtuu. Kuvaa Deathcamista, itse oltiin Georgipolin reunalla.

Edit. väärä video :D

Huh, onneks itellä ollut tuuria ettei tuota esiinny. Kerran joskus 2-3 viikkoa sitten taisi tapahtua.
Sille ei nimittäin ole tiedossa korjausta tällä hetkellä, ja asiaa tutkitaan.
Eihän se vaan voisi olla Meltdown päivitys joka sen teki?

Statistiikka

Viestiketjuista
295 803
Jäsenet
80 983
Uusin jäsen
actualv

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom