Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Oon itse huomannut saman, noista betonihöskistä löytää aina hyvää kamaa. Mulla on nykyään aavikolla muutama vakipaikka johon yleensä hyppään, ja useimmat niistä on noiden keskittymiä. Toinen tosi hyvä mutta jonkun verran harvinaisempi rakennus on se punainen varastohalli, jossa on puolikkaan lieriön muotoinen katto. Löytyy esimerkiksi Puerto Paraison pohjoislaidalta ja El Pozon länsilaidalta. Betonirauniot on turvallisempi loottauspaikka, koska niitä on joka puolella eikä kilpailu siksi ole niin kovaa.

La Cobreriasta 1 km suoraan länteen löytyy sekä betonisysteemi, että varastohalli. Varsinkin soolona löytyy monesti lähes kaikki tarvittava + saa olla hetken rauhassa. Ja yleensä ajoneuvo lähettyvillä.
 
Oho, eka kerran tuli kuoltua selkeästi lagiin. Kurkkasin kulmalta vihua alkukähinöissä ja olin jo pari metriä juossut takaisin päin seinän vierttä kun kuuluu pampam ja kuula päähän. Deathcamikin näytti kuinka vihu ampuu ilmaa kulmalla :D

Eli jossain lagi ja vihu joko ampu mua heti otsaan siinä kurkatessani eikä vaan tullu mulle asti tai mulla jäi äijä seisomaan siihen kulmalle:facepalm:
 
Ensimmäisessä kolmessa pelissä äänet kuulostivat ihan oudoilta. Jalat olivat sellaista todella bassoista kopinaa ja aseääniä ei ainakaan kauempaa tunnistanut tippaakaan tutuiksi. Peli oli juuri päivittänyt 30mb patchin, joten epäilin että kaikki äänet ovat kokeneet päivityksen. ...sitten pari peliä myöhemmin äänet kuulostivat taas normaalilta, tai ainakaan en kiinnittänyt niihin enää mitään erityistä huomiota.

Samaan kohtaan asettui myös testini vaihtaa pelin kieleksi Español (Mexican), ihan vaan jotta herättelisin taas motivaatiotani kielen opiskeluun ja vähän altistuisin sille. Tuntui vaan vähän urpolta, kun koko lobby valikko oli yhä englanniksi. Mutta eihän tämä kielenvaihtaminen nyt mitenkään voi olla yhteydessä tuohon äänisekoiluun? Mitähän ihmettä eilen taas tapahtui, vai onko juomavedessäni jotain miestä vahvempaa..?

No, 3-man ja 4-man squadista haettu nyt kanat. Molemmat voittomatseissa koko tiimi pysyi elossa koko matsin ajan. Molemmat loppuivat lähes tismalleen samalla tavalla: lähen viimeisissä ringeissä yksinäni kiertämään kehää myötäpäivää, ja ammun kaksi viimeistä pelaajaa molempia ~15m päästä täysin avoimeen kylkeen, kun heidän huomionsa kiinnittyy tiimikavereihini.

....taitaa jatkossakin olla tavoiteltava strategia lähteä loppukähinöissä vähintään yhden sooloillen erilleen, jos kaikki 3-4 on vielä elossa.

[edit] Valitettavasti alkanut myös kärsimään uudesta ongelmasta: nyt parin illan aikana tullut ainakin 4 kertaa ammuttua vastustajaa niin että ruudullani selkeästi veri lentänyt, mutta heti perään killcamin mukaan en ammu lainkaan. Vähän syö miestä, kun arveli sen jääneen vain pienestä kiinni, mutta vastustaja ei muka ottanut naarmuakaan.
 
Harkitsin tämän pelin ostamista, mutta Steamin käyttäjäarvostelujen mukaan siellä on paljon kiinalaisia hakkereita. Onko asia näin ja jos on, niin mitä muita kaverin kanssa pelattavia battle royal -pelejä suosittelette? Miten pitkään tämän tyylisten pelien matseissa yleensä kestää?
 
Harkitsin tämän pelin ostamista, mutta Steamin käyttäjäarvostelujen mukaan siellä on paljon kiinalaisia hakkereita. Onko asia näin ja jos on, niin mitä muita kaverin kanssa pelattavia battle royal -pelejä suosittelette? Miten pitkään tämän tyylisten pelien matseissa yleensä kestää?

Kolmannen persoonan tilaa pelatessa joskus tulee epäiltyä että olisi voinit olla hakkeri tai sitten replay vaan näytti epätarkasta. FPP:ssä ei oo kyllä tullut varmaan yhtäkään sellaista kuolemaa että olisin varmasti tiennyt olevan hakkeri 350h pelitunnin aikana.

Joka tapauksessa ei mielestäni mikään merkittävä ongelma vaikka siitä vinkuukin ne jotka ei osaa vaan pelata :D
 
Harkitsin tämän pelin ostamista, mutta Steamin käyttäjäarvostelujen mukaan siellä on paljon kiinalaisia hakkereita. Onko asia näin ja jos on, niin mitä muita kaverin kanssa pelattavia battle royal -pelejä suosittelette? Miten pitkään tämän tyylisten pelien matseissa yleensä kestää?
En ihan suoriltaan tuon takia toteaisi ettei peliä kannata hankkia.

Kuulemma hakkereita on enemmän TPP (third person perspective) moodissa, ja toisekseen peliin on jo tehty ja on tekeillä laajempia pingiin perustuvia rajauksia. Eli siis jos pelaat EU servereillä, ensisijaisesti sinne haetaan pelaajia joilla on matala pingi. Tarkoittaa toki sitä, että todennäköisemmin ovat Euroopasta.
Samoin ihan aitoa pelaajan sijaintiin perustuvaa rajausta servereille pääsyyn tehdään tai ainakin tutkitaan. Tosin jos pelaat toisella puolella maailmaa olevan kanssa, niin sitten tuossa on poikkeus.

Loppuun asti pelattu pelii kestää sen 20-30min.

Fortnite on toinen suosiossa oleva Battle Royale peli. Se on tosin melko erilainen pelimekaanikoiltaan.
 
Harkitsin tämän pelin ostamista, mutta Steamin käyttäjäarvostelujen mukaan siellä on paljon kiinalaisia hakkereita. Onko asia näin ja jos on, niin mitä muita kaverin kanssa pelattavia battle royal -pelejä suosittelette? Miten pitkään tämän tyylisten pelien matseissa yleensä kestää?

~78h aikana ei ole tullut yhtään selvää tai peli-iloani haitannutta hakkeria. Yleensä katson kaikki kuolemat killcamista jälkikäteen. Paljon tuuriosumia ja välillä "luonnottoman hyviä" pelaajia tulee vastaan, mutta ei oikeastaan ketään sellaista jota olisin edes etäisesti epäillyt hakkeriksi.

Steam-arvioissa on muutenkin menossa jotenkin mielenkiintoinen kansanliike. Vaikka ymmärränkin, että peli jakaa mielipiteitä ja teknisten ongelmien kanssa voi olla osalla jatkuvaa tappelua, niin väittäisin että oikeasuuntaisempi arvosana olisi väliltä 80-90% positiivisia arvosanoja ainakin Euroopan alueella pelatessa.

Ainoa varteenotettava vaihtoehto on tosiaan Fortnite, mutta jos sen arcademaisuus ei iske, ei PUBGille juuri ole vaihtoehtoa.... vielä.

e3_2018_everything_was_battle_royale.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Kyllähän se vasta vammaista olikin ennen 1.0 kun toiselle rendaa ruohon mutta toiselle ei.
En nyt iham tuon linkin pointtia ymmärtänyt, mutta eikö noi asetukset saa säädetttä ihan pelistäkin, eikä tartte mitään filuja muokkailla?

Lähinnä et uudessakin versiossa on tuo view distance juttu kun mainitsit että toi mun linkkaamaa eka koski vanhaa versiota.

Toi alempi on vaan et prosujen coret varmasti on käytössä.
 
Harkitsin tämän pelin ostamista, mutta Steamin käyttäjäarvostelujen mukaan siellä on paljon kiinalaisia hakkereita. Onko asia näin ja jos on, niin mitä muita kaverin kanssa pelattavia battle royal -pelejä suosittelette? Miten pitkään tämän tyylisten pelien matseissa yleensä kestää?

Tulee pelattua lähinnä squadeja eikä ole vielä ainakaan tullut vastaan yhtään selkeää hakkeria. EU-servereillä toki pelataan, kiinalaiset on tainnut aika hyvin pilata koko pelin Aasian suunnalla, mutta Euroopassa ongelmia on ollut vähemmän.
 
Kiitos kaikille vastauksista, voisinkin hankkia pelin :) Jos tässä pelaa kaverin kanssa, niin voiko kaverin revivata tämän kuollessa?
 
@Cumbo

Omalla 4690K + GTX 1070 setillä tosiaan siellä 100+ FPS eli tuohon pitäisi kyllä päästä. Loput sitten riippuu detaileista. Toki CPU ja GPU oli kellotettu, mutta kyllä tuolla setillä pitäisi ihan jouhevasti pyöriä joka tapauksessa.

Laita vaikka nyt alkuun kaikki detailit medium, paitsi tekstuurit high ja view distance ultra. Noilla pitäisi kyllä se joku 80 FPS sieltä ainakin irrota jos kaikki muu kunnossa.

Taisi olla jotain randomlagia. Eilen laitoin asetukset Geforce Experiencellä (1440p, ultraa, mediumia jne.) ja fps:t oli välillä 75-105 jatkuvasti. En tiedä, mistä tuo aiempi jumitus johtui. Toki peli taisi eilen päivittää just ennen sessiota.

Hakkereista sen verran, että eilen tuli pelissä vastaan kaveri, johon en osunut sprayaamalla varmaan kertaakaan (etäisyys avoimella ehkä 10m). Deathcamia ei voinut katsoa, koska tuli ilmoitus tyyliin "Unusual movement detected from the killer" eli samoin kuin tässä:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
.
 
Eli jossain lagi ja vihu joko ampu mua heti otsaan siinä kurkatessani eikä vaan tullu mulle asti tai mulla jäi äijä seisomaan siihen kulmalle:facepalm:
Tätähän se lagi nimenomaan on: sinä kurkkasit ja vihollinen tappoi omalla koneella sinut heti siihen paikkaan, mutta viiveen takia tieto osumista ja kuolemasta ei tule sinulle heti joten sinun omassa pelissä et kuole heti vaan ehdit vielä juoksemaan pari metriä suojaan. Toki tässä tapauksessa viivettä on ollut täytynyt olla sekunnin luokkaa, joten siitä herää epäilys että vihollinen on voinut käyttää jotain ohjelmaa joka katkaiseen nettiyhteyden hetkeksi jotta se voi ampua helposti sen pelissä paikalleen jäätyneen vihollisen. Replaysta näkee juuri sen kuinka monta metriä pelaajien paikat ovat oikeasti epäsynkassa. Vihollinen ampuu omalla koneella silloin kun näkee sinut kulmalla, mutta replayssa sinä olet jo kaukana suojassa sillä hetkellä. Jos vihollinen ei huijannut tilanteessa niin on väärin sanoa että kuolit lagiin, koska pienemällä lagilla olisit vain kuollut nopeammin heti kulmalle.
 
Viimeksi muokattu:
Ei se kyllä ihan tasapainoitettuakaan oo. Itsellä ja useammalla kaverilla löytynyt näistä kämpistä healia, armorit ja aseet.
Kutsutaan niitä "loottikämpiksi", koska niist löytyy lähes aina jotain hyödyllistä vaikka pieniä onkin.
upload_2018-3-23_0-5-51.png

Missä tämä on?
 
Tätähän se lagi nimenomaan on: sinä kurkkasit ja vihollinen tappoi omalla koneella sinut heti siihen paikkaan, mutta viiveen takia tieto osumista ja kuolemasta ei tule sinulle heti joten sinun omassa pelissä et kuole heti vaan ehdit vielä juoksemaan pari metriä suojaan. Toki tässä tapauksessa viivettä on ollut täytynyt olla sekunnin luokkaa, joten siitä herää epäilys että vihollinen on voinut käyttää jotain ohjelmaa joka katkaiseen nettiyhteyden hetkeksi jotta se voi ampua helposti sen pelissä paikalleen jäätyneen vihollisen. Replaysta näkee juuri sen kuinka monta metriä pelaajien paikat ovat oikeasti epäsynkassa. Vihollinen ampuu omalla koneella silloin kun näkee sinut kulmalla, mutta replayssa sinä olet jo kaukana suojassa sillä hetkellä. Jos vihollinen ei huijannut tilanteessa niin on väärin sanoa että kuolit lagiin, koska pienemällä lagilla olisit vain kuollut nopeammin heti kulmalle.

Jaa emmä sitä huijariksi siinä mielessä epäillyt kyllä. Pakko sen mun äijän on ollu siihen kulmalle hetkeksi jäätyä ammuttavaksi koska ei se siihen peakkiin olisi millään ehtinyt muuten ampua. Välimatkaakin siis oli sen verran ettei askeleet vielä ois kuulunu. No, ehkä ois ehtiny ampua jos jampalla on tapana random kulmia pään korkeudelta tuijotella tähtäimellä enemmänkin. Ehdin siis juosta pari metriä ja vaihtaa asettakin ennenkuin luoti tuli. Lähinnä sillä ihmettelin, kun eka kerta tässä pelissä n. 250h pelikellolla.
 
No, 3-man ja 4-man squadista haettu nyt kanat. Molemmat voittomatseissa koko tiimi pysyi elossa koko matsin ajan. Molemmat loppuivat lähes tismalleen samalla tavalla: lähen viimeisissä ringeissä yksinäni kiertämään kehää myötäpäivää, ja ammun kaksi viimeistä pelaajaa molempia ~15m päästä täysin avoimeen kylkeen, kun heidän huomionsa kiinnittyy tiimikavereihini.

Tämä jäi sen verran hämäämään, että pakko tarkentaa: 3-man ja 4-man squad on sama asia, ilman sitä neljättä. Teillä on kolme, vihuilla voi olla neljä. Oletan että tiesit ja tarkoititkin, mutta mainitsinpahan kuitenkin. Yksi kaveri tällä viikolla ei tiennyt kun discordissa juteltiin.
 
Jep, ja jos sulla on kolme kaveria lobbyssä ja meette 4-man squadi peliin niin saattaa tulla randomi pelaaja neljänneks
 
Oli tiedossa kyllä, lähinnä tuli mainittua kun voitot tulivat oman tiimin koon ollessa eri - vaikka sillä ei välttämättä ole suurta merkitystä voiton kannalta. Silti ihan hyvä tarkennus.

Voiko muuten squadia päästä pelaamaan kahdella? Duo erikseen, mutta onko 2-man squad samaan tapaan mahdollinen kuin 1-man squad?
 
Oli tiedossa kyllä, lähinnä tuli mainittua kun voitot tulivat oman tiimin koon ollessa eri - vaikka sillä ei välttämättä ole suurta merkitystä voiton kannalta. Silti ihan hyvä tarkennus.

Voiko muuten squadia päästä pelaamaan kahdella? Duo erikseen, mutta onko 2-man squad samaan tapaan mahdollinen kuin 1-man squad?

3-2-1-man squadit pelataan muita squadeja vastaan, joiden koko voi vaihdella 1-4hlö.

Valittaessa tietyn kokoinen squad, estetään randomien joinaaminen omaan squadiin.
 
Musta tosin tuntuu että peli ainakin yrittää myös etsiä muita 3-man squadeja.
Ainakin kerran pisti silmään kun pelattiin 3-man squad, niin voiton sijoitus oli 1/33.

Toki en ihmettelisi jos pelin UI on/oli vaan tehty typerästi, tai bugaa. Eli laskee voitossa että koska meitä oli kolme, niin 100/3 = pyöristettynä #33. Niin absurdia kuin tuo olisikin, niin kyseessä PUBG. :D
 
Ensimmäisessä kolmessa pelissä äänet kuulostivat ihan oudoilta. Jalat olivat sellaista todella bassoista kopinaa ja aseääniä ei ainakaan kauempaa tunnistanut tippaakaan tutuiksi. Peli oli juuri päivittänyt 30mb patchin, joten epäilin että kaikki äänet ovat kokeneet päivityksen. ...sitten pari peliä myöhemmin äänet kuulostivat taas normaalilta, tai ainakaan en kiinnittänyt niihin enää mitään erityistä huomiota.
Minulla peli ei ole sekoillut pitkiin aikoihin ja fps nousee melkeinpä joka päivityksellä... Paitsi että sekoilu alkoikin vasta tällä viikolla parin päivän viiveellä eli kyseessä taitaa olla hankalasti toistettavat bugit.
-Kuoleman jälkeen spectatessa äänen kuuluivat vastakkaisilta suunnilta, kuuntelin että auto tulee parin sekunnin päästä vasemmalta mutta se tulikin oikealta ja äänet kuuluivat kokoajan väärästä kuulokkeesta
-Bad Module Error on tullut pari kertaa
-Rynkky ei suostunut lataamaan kuin 28 luotia, mutta korjaantui kun aseen heitti maahan

[edit] Valitettavasti alkanut myös kärsimään uudesta ongelmasta: nyt parin illan aikana tullut ainakin 4 kertaa ammuttua vastustajaa niin että ruudullani selkeästi veri lentänyt, mutta heti perään killcamin mukaan en ammu lainkaan. Vähän syö miestä, kun arveli sen jääneen vain pienestä kiinni, mutta vastustaja ei muka ottanut naarmuakaan.
Tämä ongelma on tainnut olla aina olemassa, mutta sitä ei vain tule huomattua kun ei tule tarkastettua jokaista replayta ja jos ampuu monta kertaa vihu kuolee lopulta. Veri voi lentää ampujalle vaikka osuma ei rekisteröityisikään. Onkohan tuo jotain client side/server side juttuja tai jotain.

Joskus 2kk sitten squadissa ammuttiin saluunan katolta laatikon takaa kurkkivaa ukkelia ja naureskeltiin että onko siellä koko squadi saman laatikon takana kurkkimassa kun veri lensi vähän väliä eikä jamppa kuole. Voitettiin lopulta kana ja kun katsoin replaysta erikoisen tilanteen niin luodit napsahtelivatkin kurkkijan takana olevaan seinään ja hänen HP:t olivat kokoajan 75%?!

Tulipa valitusviesti, harvinaisia tilanteitahan nuo ovat mutta syöhän se miestä kun sattuu kohdalle.
 
Siellä on muuten 4 päivää kestävä 100000$ PGL Invitational Tournament meneillään. Toisen päivän ensimmäinen peli alkoi pari minuuttia sitten.
Spring Invitational 2018 - HOME - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Päästriimi:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Kotisivuilta löytyvät myös omat striimit joka joukkueelle!

Vinkkinä kannattaa seurata suomalais-ruotsalaista FaZe-tiimiä joka on myös ennakkosuosikki. Kotimaiset pelaajat: mxey & Jembty.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
@Jumi Miten romania ja moldova liittyy ja mihin :D

Meni kyllä pää sekasin kun toi kartta oli käännetty väärin päin mutta tekstit kuitenkin noin :D
upload_2018-3-23_14-37-20.png
 
@Jumi Miten romania ja moldova liittyy ja mihin :D

Meni kyllä pää sekasin kun toi kartta oli käännetty väärin päin mutta tekstit kuitenkin noin :D
upload_2018-3-23_14-37-20.png
Se on Erangel!

EDIT: Moldova on milisaari ja jopa Yasnaya Polyanan nimi on kaksiosainen. :D
Erangelin ensimmäisessä versiossa ei ollut sitä jokea keskellä, mutta muuten olen 100% varma että Romania ja Moldova ovat olleet Erangelin pohjana.

EDIT2: Vähän liikaa näköjään käänsin tuota niin muoto ei ihan täsmää. Erittäin lähellä. :D
 
Ai onko 2-man squadikin olemassa? Joskus sitä kaipailin mutta ei muka sillon onnistunut
 
Se on Erangel!

EDIT: Moldova on milisaari ja jopa Yasnaya Polyanan nimi on kaksiosainen. :D
Erangelin ensimmäisessä versiossa ei ollut sitä jokea keskellä, mutta muuten olen 100% varma että Romania ja Moldova ovat olleet Erangelin pohjana.

EDIT2: Vähän liikaa näköjään käänsin tuota niin muoto ei ihan täsmää. Erittäin lähellä. :D


En kyllä näe tuossa paljon muuta yhtäläisyyttä kuin lounaan-lännen kaaren vs. vuoristo ja sen, että samainen alue on Erangelissakin korkeampaa kuin ympäristö. Aika vähäiset on yhtäläisyydet siinä...

Sosnovka Military Basessahan on tutkamastoja, jotka on "tunnistettu" Neuvostoliiton Duga-tutkiksi, jotka sijaitsevat nykyisessä Ukrainassa: Duga radar - Wikipedia
 
Kyllähän jos tohon Moldovan ja Romanian väliin kuvittelee sen vesistön, niin on ne muodoiltaan aika samanlaiset kuin Erangel ja Sosnovka Island. Sosnovka tosin vähän pienempi jne, mutta onhan tuossa jotain yhtäläisyyttä. Toki voi olla ihan sattumaakin.
 
Kyllähän jos tohon Moldovan ja Romanian väliin kuvittelee sen vesistön, niin on ne muodoiltaan aika samanlaiset kuin Erangel ja Sosnovka Island. Sosnovka tosin vähän pienempi jne, mutta onhan tuossa jotain yhtäläisyyttä. Toki voi olla ihan sattumaakin.

No, maastonmuodot (vuoristot, laaksot, vesistöt) eivät ole oikein sinne päinkään, eivätkä kaupunkien sijainnit/koot mitenkään suhteessa toisiinsa. Muotokin vain hyvin kuvittelemalla samantapainen.

Ukraina sen sijaan... Saarikin on paikoillaan, ja pohjoispuolikkaan läpi menee vaakasuunnassa suurehko joki.

14541031.jpg
 
Ukraina sen sijaan... Saarikin on paikoillaan, ja pohjoispuolikkaan läpi menee vaakasuunnassa suurehko joki.
Krimin niemimaa minullakin tuli mieleen kun käynnistin pelin ensimmäisen kerran. Romaniasta ja Moldovasta tuntui vain löytyvän enemmän yhtäläisyyksiä: Moldova -> Sosnovka, Bucharest -> Georgopol, Cluj-Napoca -> Yasnaya Polyana. Tuo jokihan lisättiin vasta myöhemmin.
Kyllähän jos tohon Moldovan ja Romanian väliin kuvittelee sen vesistön, niin on ne muodoiltaan aika samanlaiset kuin Erangel ja Sosnovka Island. Sosnovka tosin vähän pienempi jne, mutta onhan tuossa jotain yhtäläisyyttä. Toki voi olla ihan sattumaakin.
Juuri näin.
Itse näen PUBGin kartassa Jeesuksen.
Isän, pojan ja RNG:n nimeen.
 
Viimeksi muokattu:
Meksikostakin löytyi sopivalla pyörittelyllä tutun näköinen alue.



Huomatkaa vuoristo lännessä, saaret etelässä ja rannikon muoto. Sisämaasta löytyy jopa kraattereita, kuten pelissä. Kaupunkeja tosin ei ole.
 
Onko normaalia, että mulla heittää fps aina sisätiloissa tuonne 40 tuntumaan? Ulkona huitelee hienosti +100.
En jotenki älyä minkä ihmeen takia se sisätilojen renderöinti veis niin paljon tehoa...

Koneena i5-4790 , gtx970 4gb ja 16gb dd3.
 
Pientä previkkaa kolmannesta kartasta, joka tosiaan on sen 1/4 nykyisten koosta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Ei mutta kyllähän se Erangel on ilman muuta tehty Bayview:n pohjalta, pohjoislenkki vaan jätetty pois ;)
33423
 
Oli kyllä todella mahtava 1 vs 3 lopputaistelu hetki sitten squadissa. Saattoi tulla lopun spraysta vihuilta reporttia, vaikkei nuo aikaisemmat minin laukaukset kauheasti aihetta hakkerointiepäilyille antaisikaan.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Mulla kävi eilen SKS:n kanssa kaksi kertaa (eri roundeissa) siten, että lipas oli täynnä ja peli ilmoitti ruudulla lippaassa olevan 10 patruunaa. Kuuden laukauksen jälkeen kuuluikin klik klik ja piti alkaa lataamaan pyssyä. Onko muilla kokemuksia tällaisesta bugista?
 
Mulla kävi eilen SKS:n kanssa kaksi kertaa (eri roundeissa) siten, että lipas oli täynnä ja peli ilmoitti ruudulla lippaassa olevan 10 patruunaa. Kuuden laukauksen jälkeen kuuluikin klik klik ja piti alkaa lataamaan pyssyä. Onko muilla kokemuksia tällaisesta bugista?
Joo lippaissa/lataamisessa on nyt jotain hämärää. Minulla ase ei suostunut lataamaan kuin 28 patruunaa maanantaina, ei ole sattunut toista kertaa tuota bugia.
-Rynkky ei suostunut lataamaan kuin 28 luotia, mutta korjaantui kun aseen heitti maahan
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 708
Viestejä
5 048 858
Jäsenet
80 974
Uusin jäsen
petripeura

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom