• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Poliittiset ja yhteiskunnalliset asiat videopeleissä

Homma eskaloitui sitten monien X käyttäjien boikottiin peliä kohden ja peruneet ennakkovarauksia.
Ihan oikein, ei kannata tukea sellaisia kavereita jotka vihaa sua. Aika rajua implikoida jonkun tappamista oikeutetuksi ihan vain koska oli eri mieltä siitä mitä tämä joku toinen sanoi. "suvaitsevainen vasemmisto" taas vauhdissa.
Kuten olen sanonut monesti tässä ketjussa niin nämä isot lafkat on täynnä näitä aktivisteja, eikä tarvitse yhtään ihmetellä äärivasemmisto propagandaa peleissä kun siellä on näin sekaisin olevaa porukkaa aisoissa.

Nytehän tämä Kirkin ampuminen on vaikuttanut myös pelimaailmaan tai ainakin some alustaan minneppä muuallekkaan homma lähti tästä liikkeelle:

1757668952469.png

Homma eskaloitui sitten monien X käyttäjien boikottiin peliä kohden ja peruneet ennakkovarauksia.

Nyttehän tämä tekijä on saanut potkut mutta kuten vajaa 10v sitten etsittiin kaikkea rasistista ja canceloitiin ihmisiä heidän polittisten mielipiteiden takia en tykkää myöskään tästä.

Toki tässä pitää jättää pieni jossittelu sille että kuka sanoo, toki jos Kojima menisi sanomaan jonka kasvot nytten ehkä voisivatkin vastata firman kasvoja niin eriasia mutta yksi työntekijä satojen/tuhansien joukosta ei sitä ole.

Jos haluaa enemmän lukea niin tässä pari X:n ketjua asiaan liittyjen Rino ja Synth Potato

On se karua kun ei voi enää edes heittää ilmoille suht hauskaa vitsiä ilman, että jotku lumihiutaleet sulaa ja alkaa peruun tilauksia :kahvi:

Siis oliko Cancel-kulttuuri sittenkin hyvä asia siis oikeiston mielestä? Tipuin nyt kärryiltä.
Ei ole. Eikä boikotointi ole cancelointia. Jokainen saakoon itse määrittää mitä paskaa syö ja kuinka paljon. Cancelointia on taas sitä että toiset haluaa määrittää asian kolmansien puolesta canceloimalla ensimmäisen.

Ei ole. Eikä boikotointi ole cancelointia. Jokainen saakoon itse määrittää mitä paskaa syö ja kuinka paljon. Cancelointia on taas sitä että toiset haluaa määrittää asian kolmansien puolesta canceloimalla ensimmäisen.
Eli siis ei ole cancelointia että kolmannet osapuolet aiheuttaa nettikohun henkilön sanomisista ja henkilö saa potkut? Oppia ikä kaikki.

Eli siis ei ole cancelointia että kolmannet osapuolet aiheuttaa nettikohun henkilön sanomisista ja henkilö saa potkut? Oppia ikä kaikki.
Aiheutuuko nettikohua jonkun mielipiteistä (niillä kolmansilla osapuolillakin on oikeus mielipiteisiin), vaiko masinoidaanko henkilölle tarkoitushakuisesti potkuja tms. Niissä on vähän eroa, eikä se ole mitenkään kovin vaikeata. Tämän tarinan taustoja en itse sen kummemmin tunne, että mitä tapahtuu, mutta asia noin yleensä.

Aiheutuuko nettikohua jonkun mielipiteistä (niillä kolmansilla osapuolillakin on oikeus mielipiteisiin), vaiko masinoidaanko henkilölle tarkoitushakuisesti potkuja tms. Niissä on vähän eroa, eikä se ole mitenkään kovin vaikeata. Tämän tarinan taustoja en itse sen kummemmin tunne, että mitä tapahtuu, mutta asia noin yleensä.
Mikä on se ero noilla?
Yleensä ne potkut masinoidaan siten, että nostetaan riittävän suuri nettikohu asiasta. Nettikohusta tulee liian suuri kaupallinen riski kyseiselle firmalle, joten sen nettikohun kohde saa potkut.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 783
Jäsenet
79 250
Uusin jäsen
JakeLaine94

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom