Nyt kun tätä mainostettiin täällä, kävin katsomassa ja tuohan on juuri kuin minulle tehty - siis siksi, että tykkään tuollaisesta keskiaikaisesta "low fantasy" meiningistä jossa ei olla supersankareita, ja maailmakin on suurinpiirtein historiallinen. Ehkä olen sitten kohderyhmää, vaikka olenkin keski-ikäinen hetero valkoinen mies?
Kingdom Come: Deliverance oli loistavaa viihdettä minulle, ja tämäkin vaikuttaisi olevan. Luulen että KCD menestys on johtanut tämän tyyppisten pelejen tekemiseen.
En piittaa pätkääkään onko pelissä wokea tai ei, laitoinkin tämän samaten toivelistalleni (laitoin myös ylempänä linkissä mainitun Knight's Path:n).
Kait sitten latasit demon myös? Ollutkin oikea hitti se demo. Oliko parhaillaan ollut jopa 160 pelaajaa steamissä...
Melkoisen pieni määrä, kun miettii että aika paljon saivat devaajat kerättyä wish listauksia pelille tuolla some ulostulollaan. Vähemmän yllättäen se itse peli ei sitten kiinnostakaan pätkän vertaa näitä modernin aatteen aallonharjalla surffaavia hipstereitä.