Oma tullausprosessi loppuu MRN-numeron puutteeseen. Postin tsätistä (x3) saanut vain cookie cutter vastauksia, että meillä on tällä hetkellä viiveitä ja linkkiTulli puolestaan ilmoitti, että paketista puuttuu joku ihme numero joka kerta, kun sen yritti tullata ja käski ottaa yhteyttä kuljetusyritykseen.
Menin sitten lopulta Postin chattiin avautumaan tästä ja joku ystävällinen Marko siellä ilmoitti, että tätä numeroa ei kuluttajalähetyksissä pitäisi edes olla ja paketin tiedot on jotenkin ihan mutkalla. Hän laittoi asiaa eteenpäin johonkin ja käski parin päivän päästä kokeilla tullaamista uudestaan.
Viiveitä EU:n ulkopuolelta tulevien pakettien tullauksessa
En epäile etteikö aspa voisi jotain asialle tehdä jos vain viitsisi, mutta toisaalta tällä hetkellä voi olla kumuloitunut jo sen tason backlogit temupaskaakin odottelemaan, että voi turhauttaa Postin aspassakin yksittäisiä edes yrittää edistää.
Toistaiseksi on vielä toiminut.

