En tunne itse SussiUnakkoa, mutta sitten tajusinSussiunakko kun alkaa olla tyyristä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tunne itse SussiUnakkoa, mutta sitten tajusinSussiunakko kun alkaa olla tyyristä.
Täällä PK-seudulla toimii niin hyvin, että Espoon ainoa noutopiste on nyt Helsingin rajan läheltä katsottuna n. 10km päässä. Sinne kylän ainoaan "kirjattujen kirjeiden" eli noiden tiettyjen ulkomaan pikkupakettien noutopisteeseen.Ja nyt kun vauhtiin päästiin, niin saapui Jyväskylän keskustan postin sulkemisen (RIP) jälkeen ensimmäinen maksikirje ulkomailta. Mikä on Jyväskylän KESKUSTAN lähin noutopiste ulkomailta saapuvalle maksikirjeelle? Posti K-Citymarket Seppälä. 3-4 kilometrin päässä keskustasta riippuen lähtöpisteestä ja kulkuneuvosta. Kovaa palvelua, kiitos posti.
On tämä kyllä semmoinen lafka ettei toista ole nähty, mutta kun ulkomailta tulevissa ei saa yleensä valita toimittajaa tai toimitustapaa. Sen verran harvoin tulee käytyä tuolla suunnalla, että jatkossa melkein pakon edessä joutuu roikottamaan lähetysten noutoja viimeiseen päivään asti.

Älä huoli, sillon ku Posti nostaa hintoja niin nostaa myös Matkahuolto.En tunne itse SussiUnakkoa, mutta sitten tajusinLoppuu kyllä postin käyttö ja varmaankin se on matkahuollon paketoijaksi. Tosin kyllä nekinkilpailun vähentyessä aina nostavat hintojaan, jolloin jää jälleen helpoimmaksi vaihtoehdoksi posti
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.