- Liittynyt
- 02.04.2020
- Viestejä
- 300
Juuh, sain aukaistua kasetin sillä verkkokaupan hylsyllä (birzman) vaan tosi täpärästi sekin meni, materiaalipaksuus heitti siinäkin sekä silmämääräisesti että rakotulkilla katottuna n. 0,3mm reunojen välillä ja jäi selvästi toiseen reunaan lukkorenkaan reikää. Ei oikein vakuuttanut sekään, mutta ajoi asiansa. Nyt on kasetti kiinni ja momentissa kai edes suunnilleen, ellei nyt tuo biltsun halvin viisarimallinen näytä ihan mitä sattuu.
Vähän meni ensin yli ehkä 55-60Nm sen mukaan kun se rattaan tärinä haittasi asteikon lukemista, mutta pakittelin ketjupiiskan avulla vähän takaisin ja laitoin niin lähelle 40Nm kun sillä kai lähinnä auton renkaanvaihtoon tarkoitetulla avaimella nyt sai. Ei tuntunut korkkaavan mikään. Shimanon manuaalissa lukee suosituksena 30-50Nm että kaipa se kestää pienen ylityksen, vaikka 40 lukee itse lukkorenkaassa.
Kiitoksia avusta kaikille.
Vähän meni ensin yli ehkä 55-60Nm sen mukaan kun se rattaan tärinä haittasi asteikon lukemista, mutta pakittelin ketjupiiskan avulla vähän takaisin ja laitoin niin lähelle 40Nm kun sillä kai lähinnä auton renkaanvaihtoon tarkoitetulla avaimella nyt sai. Ei tuntunut korkkaavan mikään. Shimanon manuaalissa lukee suosituksena 30-50Nm että kaipa se kestää pienen ylityksen, vaikka 40 lukee itse lukkorenkaassa.
Huomasin sen nappulan, vaan on ollut silti tuota ongelmaa.Eikö lezynen pumpuissa ole kaikissa se venttiilinappi millä saa paineen letkusta pois niin se vähän vähemmän tarraa siihen sieluun pois ruuvatessa?
Pitää koittaa tätä.Tohon sielun irtoamiseen auttaa, kun vaikka sylkäisee siihen pumpun venttiiliin ruuvattavaan päähän. Ei sitten o-rengas tarraa liiaan kovaa. Tämä kikka toiminut omassa lezynen ruuvattavassa liittimessä.
Kiitoksia avusta kaikille.



