Tuo on kyllä pyöräilyssä se kaikkein eniten perseestä oleva tekijä. Ei mulla ainakaan oo mitään saumaa raahata sähköfillaria johonkin helvetin parvekkeelle (talvella pyörässä nastat ja yltäpäältä kurassa, kiva nostella koko kämpän läpi, kesällä partsilla on parempaakin käyttöä kuin pitää pyörävarastona). Ei varmaan haittais jos pyörä olis sellainen jolla käydään kerran tai pari viikossa illalla vähän kuntoilufiilistelemässä, mutta kun se on käytännössä auton korvike jolla ajetaan kaikki työmatkat ja kauppareissut, niin ei se myöskään voi olla missään mistä sen esille ottaminen on kovin iso projekti. Enkä mä ihan itse ymmärrä sitäkään että se "the" fillari on olohuoneen seinällä ja sitten kaikki päivittäiset ajot vedetään sillä vuoden 87 peNishikillä jossa ehkä kaksi vaihdetta ja toinen jarruista toimii.
Kertaalleen lähti jo akkurälläkkämiehen matkaan, vakuutus korvasi kyllä joka euron, mutta onhan siinä hitonmoinen säätö ja 3kk bussipysäkeillä kökkimistä uuden pyörän saapumista odotellessa. Uusikin on edelleen tuossa pihassa, hälärillinen tankolukko, tavallinen U-lukko ja GPS trackeri, mut saapa nähdä kuinka käy. En ees tajua mitä helvettiä se varas meinaa sillä pyörällä tehdä, ei sitä oikein Suomessa voi myydä (tai voi toki, minulle, saattaa vaan olla että myyntitilanteeseen tulee poliisi tai henkilövahinko), ja muutenkin akuttoman ja tietokoneettoman pyörän myynti voi olla vähän nihkeä operaatio. Osiahan siitä saattaa jokusen satasen edestä irrota, mutta niidenkin jälkimarkkinoiden luulis olevan vähintään nihkeät.