Mulla on tällä hetkellä 4 pyörää:
Mankeli jossa on satulalaukut jolla käyn kaupassa
Canyon Commuter Sport 5.0 jolla ajelen pidemmät matkat
Nishiki 401 jolla ajelen työmatkat kesällä
Radon zr team 5.0 joka vetelee viimesiään eikä korjaus kannata.
Alkuperäinen idea oli laittaa Canyon kesäpyöräksi ja nishiki talveksi, mutta toi nishiki on kyllä sen verran heppoisen oloinen, että saa jäädä kesäpyöräksi jossa onkin toiminut täydellisesti. Mulla on monesti pyörä ties missä koko päivän jos olen tyyliin eri kaupungissa käymässä ja toi Canyon houkuttelisi varkaita huomattavasti enemmän joten nishiki toimii siinä loistavasti. Nyt pitäisi tuosta Radonista hankkiutua eroon ja hankkia joku talvipyörä jossa olisi aina talvirenkaat kiinni. En tiedä onko ihan ehdoton vaatimus etujuositus mutta sellainen voisi olla ihan kiva.
Muuten vaatimukset on melko perus eli haluaisin kunnon lokarit, ketjunsuojuksen ja jalan. Menen tuolla töihin ja tuossa Nishikissä nyt on huomannut kuinka mahtavat noi metalliset kunnon lokarit on kun ei vaatteisiin lennä mistään kuraa toisin kuin kaikissa joita radoniin olen kokeillut. Siinä eturenkaan päällä olevassa hakasessa pitäisi olla lokarin kiinni jotta olisi mahdollista ettei kuraa mistää lennä mutta radonista se puuttuu. Osaisiko joku ehdottaa joitain sopivia malleja mitä katsella vai kannattaisiko nyt kun kausi alkaa olla ohitse katsella fillaritorista käytettyjä kuten tuon nishikinikin hankin?
Sitten myös kaipailisin ehdotuksia kun tarvisin noihin oikeastaan kaikkiin lamput poliiseja varten. Pitäisi olla mahdollisimman pitkällä akkukestolla ja täyttää ne minimivaatimukset, mutta muuten ei ole väliä kun kaikkialla missä ajan on kyllä hyvä valaistus. Takalamppu varmaan se tärkeämpi.
Edit:
Fillaritori.com
Jos joltain löytyy sopivaa niin tarjoa ihmeessä.