Radeon RX 9070 XT & 9070 -ketju (Navi 48)

Päätin kuitenkin testata tota ft asetusta ja peleissä ainakin toimii. Muut asetukset siis PL +10, core -50mv ja muistit 2718mhz. Onko teillä millasia kokemuksia fast timing, moni sitä ainakin käyttää ilmeisesti ongelmitta. Ja juurikin näillä korteilla kun on niin vaihtelevaa tarinaa. Onkohan muistivalmistajallakin väliä, ja kai tosta jotain hyötyä on vaikka pientä. Lämpöihin ei vaikuttanut ainakaan paljoa, vois benchmarkkaa kun kerkeen.
Saan ilman fast timing paremmat pojot 3DMark Steel Nomad, muilla samoja kokemuksia? Mhz on se 2718mhz (eli 2704mhz).

Saan ilman fast timing paremmat pojot 3DMark Steel Nomad, muilla samoja kokemuksia? Mhz on se 2718mhz (eli 2704mhz).
Äsken tuli AMD uudet ajurit versio 26.2.2 ja koitin sillä kans niin nyt sain 200 pojoo enemmän fast timingilla, vai meneekö normi vaihteluun? =D

E: koitin uusilla ajureilla ilman fast timingia niin tuli huonommat pisteet. Ei kyl noteissa mitään lue mutta kai se on mahollista että jotain optimointia.

Viimeksi muokattu:
Uudella ajurilla tähän mennessä parhaat pojot. Ottaa nyt yli 500W piikkejä, joita ei aikasemmalla ajurilla kertaakaan tullut.

Mun kortti ei tykkää fast timingista ollenkaan, aina tullut huonommat pisteet se päällä. Testasin nyt uusilla ajureilla pitkästä aikaa fast timingia ja ei mene edes Steel Nomad läpi :D Hetken näkyi vaan järkyttävä määrä artefakteja ja sen jälkeen kaatui näyttis.

Mun kortti ei tykkää fast timingista ollenkaan, aina tullut huonommat pisteet se päällä. Testasin nyt uusilla ajureilla pitkästä aikaa fast timingia ja ei mene edes Steel Nomad läpi :D Hetken näkyi vaan järkyttävä määrä artefakteja ja sen jälkeen kaatui näyttis.
Mikäs malli ja samsungin vai hynixin muistit?

Joo no oon lukenu että ois vakaa jos lasket muistit 2700 jotai, fast timing ei tykkää noin korkeista kelloista
Okei, tarviipa testailla. Onko sulla Samsungin muistit ja oletko kokeillut pisteitä esim 2700 fast timing vs 2800 default, kummalla tulee paremmat Steel Nomadissa?

Statistiikka

Viestiketjuista
301 357
Jäsenet
81 974
Uusin jäsen
Grouse

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom