Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata tupakkia vetääPannu kahvia ja tupakka Rovanperän voiton kunniaks!
Urheilukouluversion armeijasta voi edelleenkin suorittaa osissa ja varsin joustavasti eli vaikka useammalle vuodelle jaettuna.(Jos) Kalle lähtee armeijaa suorittaan niin siinä vapautuu paikka , olin jo viime vuonna sitä mieltä että jos kalle voittaa jyskän se ei aja 26 vuonna
Voi jestas. Aika laimee trollausyritysHarmi ettei "Seppo" voittanut, mutta ei se aina hänelläkään osu.
Mikä ihmeen trollausyritys? Kai mä nyt sen tiedän ettei ollut voittotaistelussa mukana. Eikö silti saisi harmitella kun lempikuski ei voittanut?Voi jestas. Aika laimee trollausyritysEi "seppo" ollu missää vaiheessa voittotaistelussa edes..
e: josta tuliki mieleen, että mainitsi kisaavansa myös seuraavassa kisassa.
e2: Taka kans ansaitsee huomiota. Ihan pirun hyvä kisa ja upee power! Ois voinu varmistella (hieman), mut mitä viel.. otti Rovanperästä mallii ja pohjat siihen väliin.
Onkait se harmillista, ku ei yhtäkkiä voittanutkaan, vaikka ei ollu voittotaistelussa koko viikonloppuna.Mikä ihmeen trollausyritys? Kai mä nyt sen tiedän ettei ollut voittotaistelussa mukana. Eikö silti saisi harmitella kun lempikuski ei voittanut?
Niin on. En ole kyllä missään vaiheessa väittänytkään Sebin olleen voittotaistelussa, mutta käyhän se noinkin, että laitetaan sanoja toisen suuhun.Onkait se harmillista, ku ei yhtäkkiä voittanutkaan, vaikka ei ollu voittotaistelussa koko viikonloppuna.
Oli ihan laskelmoitu juttuKalle veti powerin taas tuttuun tyyliinsä. Ylivoimaisessa johtoasemassa luu kurkkuun muille... huhuh. Ei mitää varmisteluja ja "mestaruuskamppailua" ajatellen..
Tuskin toi osaa kunnolla ryypätäMeneeköhä Kallella myöhään tänään Jyväskylän yössä??
Seppo, voi jumal***** käyttääkö joku oikeasti näitä niin pirun hauskoja nimiä?Harmi ettei "Seppo" voittanut, mutta ei se aina hänelläkään osu.