Rannekelloja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purple
  • Aloitettu Aloitettu
Kaapissa on vuosikausia lojunut gen1 Seikon Black Monster (SKX779) originaali metallirannekkeella. Bezeli vähän jäykähkön oloinen ja edistää melkosen paljon. Liekkö tuommosella mitään arvoa nykypäivänä varsinkaan jos huoltoa vaatii?
Kai tuosta varmaan saa satkun jos kerran toimii?

Kaapissa on vuosikausia lojunut gen1 Seikon Black Monster (SKX779) originaali metallirannekkeella. Bezeli vähän jäykähkön oloinen ja edistää melkosen paljon. Liekkö tuommosella mitään arvoa nykypäivänä varsinkaan jos huoltoa vaatii?
Joku Seiko modaaja voi sen ostaa varaosiksi.

Olen tuollaista joskus reguloinut, ei ole vaikea homma mutta tarvii loopin (tai vastaavan), timegrapherin ja vakaat kädet kun osat ovat pieniä. Kannattaa muistaa että noi heittää uutenakin helposti 30 sekkaa eli eivät ole kovin tarkkoja.

Säästän edelleen Rolexiin joka kuukausi.
Mutta nyt kellohimo kävi liian suureksi ja piti saada jotain tähän väliin.

Pagani Design PD1762 V4
Tälle vuodelle Pagani oli päivittänyt koneiston surkeasta kiinamekaanisesta Seikon NH34a eli GMT
Laatuvaikutelma aivan mahtava. Ranneke tuntuu ohuelta metallilta mutta istuu hienosti.
Taulu on alkuperäisen kaltainen eli juuri mitä hain.
Tarkkuus 4pv käytön jälkeen -10sek eli n 2sek/pv
Lume on sininen ja vahva

IMG_4179.jpeg

Mikä noissa Rolex:ssa viehättää. Ei siinä mitään, kyllä mä(kin) voisin semmoisen ranteeseen ottaa.
Mutta hinnat taitaa olla ihan pilvissä (ellei käytetty). Kannattaako tohon säästää?
No on niitä typerämpiäkin 'sijoituksia' (itsekin olen ostanut ties mitä).
Paljonko tommoinen maksaa?
Ehkä tonnin voisin sijoittaa, mutta jos puhutaan jostain 10 000 euron summasta (niin).
Rikkaillehan noi on suunnattu (jotka voi ostaa semmoisen taskurahoilla), kannattaaako sitä ikuisuuksia säästää tota varten (en nyt puhu edellisestä postauksesta).
Mulla on kallein kello 450e, ja olen hyvin tyytyväinen siihen (kuten mun halvempiin kelloihin).
Toki, nälkä kasvaa syödessä - tällä hetkellä voisin joku 1000e sijoittaa kelloon.
Mutta se tuskin ei ole Rolex (en tosiaan ymmärrä, mikä niissä viehättää?). On ne kai kellojen kuninkaita, ja "kaikki" tietää kyseisen valmistajan.

Mikä noissa Rolex:ssa viehättää. Ei siinä mitään, kyllä mä(kin) voisin semmoisen ranteeseen ottaa.
Mutta hinnat taitaa olla ihan pilvissä (ellei käytetty). Kannattaako tohon säästää?
No on niitä typerämpiäkin 'sijoituksia' (itsekin olen ostanut ties mitä).
Paljonko tommoinen maksaa?
Ehkä tonnin voisin sijoittaa, mutta jos puhutaan jostain 10 000 euron summasta (niin).
Rikkaillehan noi on suunnattu (jotka voi ostaa semmoisen taskurahoilla), kannattaaako sitä ikuisuuksia säästää tota varten (en nyt puhu edellisestä postauksesta).
Mulla on kallein kello 450e, ja olen hyvin tyytyväinen siihen (kuten mun halvempiin kelloihin).
Toki, nälkä kasvaa syödessä - tällä hetkellä voisin joku 1000e sijoittaa kelloon.
Mutta se tuskin ei ole Rolex (en tosiaan ymmärrä, mikä niissä viehättää?). On ne kai kellojen kuninkaita, ja "kaikki" tietää kyseisen valmistajan.
No mikä sinua viehätti siinä sinun 450 € kellossa? Onhan sekin hinnakas. Mitä tulee Rolexeihin niin varmaan se kohtalaisen hyvä laatu mutta suurin viehätys on se, että siinä lukee Rolex. Kun ei ne Rolexit kanssa mitään super viimeisteltyjä ole, esim. oma Lange on loopilla katsellen paljon tarkemmin viimeistelty mutta eihän se ketään kiinnosta, kun ei jengi edes tiedä merkkiä ja ei ole Rolex.

No mikä sinua viehätti siinä sinun 450 € kellossa? Onhan sekin hinnakas. Mitä tulee Rolexeihin niin varmaan se kohtalaisen hyvä laatu mutta suurin viehätys on se, että siinä lukee Rolex. Kun ei ne Rolexit kanssa mitään super viimeisteltyjä ole, esim. oma Lange on loopilla katsellen paljon tarkemmin viimeistelty mutta eihän se ketään kiinnosta, kun ei jengi edes tiedä merkkiä ja ei ole Rolex.
Yhdellä jo edesmenneellä pomollani oli A.Lange&Söhne timanttikehällä, suht arvokkaita kelloja kyllä, toisella myös edesmenneellä pomolla taas oli täyskultainen IWC.

Tuo sinun käytetty pitää kääntää muotoon ”uusi”. Uudet Rolexit ovat halpoja. Sellaisen saaminen on vaan lähes mahdotonta. Itsellä kävi tuuri ja sain ostaa uuden ”Pepsin”, myin sen samana päivänä käytännössä (otin rahaa ja toisen kellon vaihdossa) tuplahintaan.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
288 254
Jäsenet
79 463
Uusin jäsen
Riq

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom