Ei ole ollut itsellä ongelmia juomisen ja syömisen löytymisen kanssa, village on niitä pullollaan ja harvoin on mikään arvo ollut alle 80. Kun saa sen ekan sheltterin perustäyteen vara-aseita alkukuolemien varalle, niin kyllä se siitä. Kannattaa myös opetella kurkkimaan kulmien takaa, npc:t pyrkii pääsääntöisesti tähtäämään sun hahmon keskimassaan. Sit muutama lisävinkki, karkeasti noin 120m päästä spottaa perus bandiitti, jos juoksentelee ympäriinsä. Eli about se matka mikä on ranta-sheltteristä siihen ekaan pihapiiriin. Tai jostain traktorin kohdilta. Alkuhoardingin voi tehdä siten, että pistooli vaan tai ei asetta ollenkaan, juoksee sinne ekalle talolle, loottaa sen ja juosten takasin sheltterille. Tota kun toistaa ~20 kertaa, niin alkaa olemaan perustarvikkeita kasassa. Itse kuolin ehkä kerran tuota tehdessäni ja sekin johtui haulikon lataamattomuudesta. Olin onnistunut ekalla kerralla vahingossa lataamaan sen oikein ja toisella yrittämällä olin sitten ylpistynyt omasta ylivertaisuudesta.
Välillä tulee tosin jotain ihme sankareita ja spottaus voi olla 150-200m ja alkaa ropisemaan naganttia rantakiviin. Yö on selvästi helpointa aikaa pelaajan kannalta spottauksien suhteen, saa juosta melkeen 50m päästä ja ei tapahdu mitään. Monesti kun npc spottaa, se ottaa jalat alleen ja alkaa hakemaan joko väijypaikkaa taikka menee ylempiin kerroksiin (esim. koululla). Eli pääsääntöisesti jos joku on talossa sisällä oven takana ase tanassa, niin se oli spotannut sut ja mennyt kytikselle. Niitä saa tekemään välillä ajolähtöjä kun vähän aavistelee jo ulko-ovella ja ampuu muutamaan peruspaikkaan seinien läpi, niin ottavat jalat alleen ja tulevat kohteliaasti ulko-ovella vastaan.

luoteja saa myös hyvin säästettyä, kun ampuu vain pääosumia.
Itse olen pääsääntöisesti peelonnut menemään RK:lla, änäri ja 2x eri scopea, mitä sit vaihtelen, jos tarvii sohia kauemmas, niin ei tarvi kanniskella pystykorvaa mukana.
Kellarin avain on löytynyt kerran sieltä kaukaisimmista ulkovajasta missä on traktori ja kerran random roskiskasasta.
Ja täytyy sanoa, että se miinakenttä on kyllä suurinta shaibaa, mitä on. Ja lisäksi toi peli ei spawnaa kaikkia npc:tä samalla kertaa kun lataa kartan, vaan niitä tulee randomilla hetken aikaa sen lataamisen jälkeenkin, ehkä noin 5 min. Samalla kun räjäyttelee miinoja ( ja astuu niihin), niin suhteellisen perseestä kun takaa alkaa tulemaan tulitusta, kun äsken siellä ei ollut 100 % varmasti ketään, eikä sinne päässyt kiertämään. Toivottavasti saa Antti muutettua seuraaviin versioihin. Apartments ja öljysäiliöt oli walk in the park sen miinakentän jälkeen. Saisi tohtori hakea öljynäytteensä ihan keskenään. Oli 2x ifak, bandagea varmaan 10, 3x ensiapukittiä, 3x SA-intti nilkannyrjähdystukea ja RK:n 200 kutia mukana ja hätä meinas tulla, kun puolessa välissä ylitystä oli tyyliin enää yksi ifak jäljellä ja 2x lipasta kutejs. Oli sellaista ryömimistä menomatka ja taistelua, että piti hetken aikaa apartmentsissä tankata paluumatkaa varten. Öljysäiliöllä ei ollut kuin ehkä 3-4 vihulaista. Ylitin miinakentän yöllä, muuten hyvä idea, mutta kun aavistus viher-puna-värisokeutta niin en meinannut erottaa miinoja maasta oikein kunnolla edes niillä hiekkapoluilla.
No lisäsisältöä odotellessa.