Robotti-imurit

Työläin osa hakea vaihtokonkka
Jep, iteltä ei löytynyt ainakaan sopivaa. Eikä spelektroniikallaan ollu.

Jos nyt oikein muistan noista, ni suurempi jännitekesto noissa ei haittaa mitään. Itse faradiluku pitäs kyllä sitten olla hyvinkin likellä samaa ja kokohan tuossa määrää kans, kun ei taida mahtua paljoa korkeampaa sinne koteloon.

Nooh, pitää kurkata sisälle ja kattoa mitä sieltä löytyy ja soitella sitten paikalliseen sähkövimpeleiden korjuuliikkeeseen, jos vaikka niiltä löytyisi.. jos ei muuta ni sitte vaikka ebaysta tilata jotain panasoniccia tms.

Jep, iteltä ei löytynyt ainakaan sopivaa. Eikä spelektroniikallaan ollu.

SP:llä olis 450v 68µF elkoja, jännitteen puolesta tuo varmasti ajaisi asian ihan hyvin, mutta noiden kuvien perusteella näyttää siltä että kotelon sisään ei paljoa tilaa ole jätetty ja nuo saattavat olla alkuperäistä korkeampia.

Onkos robotti-imurit kovia törmäilemään? Meinaan jos herkkiä pintoja kämpässä niin tuleeko robotista kolhuja vuosien saatossa? Osassa on kameraa ja tutkaa, mutta ne taitavat olla pikku tavaroita varten.

Otan ehdotuksia vastaan jos löytyy tältä osin jouhevasti toimivia malleja. Mulla on sillai siistiä että ihan sellaista perus pölyä sillä tulisi siivottua ja moppaus ominaisuutta en tarvitsisi ollenkaan.

Onkos robotti-imurit kovia törmäilemään? Meinaan jos herkkiä pintoja kämpässä niin tuleeko robotista kolhuja vuosien saatossa? Osassa on kameraa ja tutkaa, mutta ne taitavat olla pikku tavaroita varten.
Kyllähän ne jonkin verran törmäilee, joissakin malleissa asetuksista riippuen enemmän tai vähemmän. Mun kämpässä eri robot kierrelleet nyt viitisen vuotta, enkä pysty yhtäkään jälkeä nimeämään minkä olisivat aiheuttaneet. 1-2 aikuista + lapset sitten senkin edestä.

Otan ehdotuksia vastaan jos löytyy tältä osin jouhevasti toimivia malleja. Mulla on sillai siistiä että ihan sellaista perus pölyä sillä tulisi siivottua ja moppaus ominaisuutta en tarvitsisi ollenkaan.
Uusista malleista löytyy kameraa ynnä muuta parempaa sensoritekniikkaa niin ne eivät törmäile tavaroihin läheskään yhtä paljon kuin vanhemmat mallit.
Xiaomi gen1 imuri tömisteli kalusteita aikalailla mutta uusi Dreame X40 hädin tuskin hipaisee samoja kalusteita.

Statistiikka

Viestiketjuista
281 988
Jäsenet
78 332
Uusin jäsen
Pasitheviheraho

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom