Robotti-imurit

Mitenkäs usein täällä porukka tapaa putsailla robotti imureitaan? Itse yrittänyt ottaa tavaksi aina kun vesisäiliö vaatii täyttöä niin teen täys putsauksen imurille, omalla käytöllä siis noin 2-3 viikon välein noin vartin homma ei ole paha ja pysyy ainakin hyvässä lyönnissä.

Mitenkäs usein täällä porukka tapaa putsailla robotti imureitaan? Itse yrittänyt ottaa tavaksi aina kun vesisäiliö vaatii täyttöä niin teen täys putsauksen imurille, omalla käytöllä siis noin 2-3 viikon välein noin vartin homma ei ole paha ja pysyy ainakin hyvässä lyönnissä.
Viime aikoina olen putsaillu. En aiemmin huomannut että kuinka paljon se tuntuu keräävän jokaisen parta- ja perskarvan itseensä heh. Ja ei ole lemmikkejä tai muitakaan pitkähiuksia säännöllisesti, mutta hyvä tuota on aina välillä näemmä putsailla.

Vähintään kerran viikkoon tarkempi putsaus, ei vie kyllä paljoa aikaa. Toisinaan 2-3 kertaa viikkoon jos on paljon karvaa, kuten elukoiden karvanlähtöaikaan.

Olisiko suositella jotain alle 350e, mielellään 200e pintaan? Tulee vaan kahta pienehköä huonetta imuroimaan ja poimimaan leivänmurut & maapähkinät lattialta. Ei kynnyksiä, mattoja tai lemmikkejä. Pitkiä hiuksia löytyy. Laminaattilattia. Ei tarvitse moppausta tai automaattista tyhjennystä, mutta pöydän tuolin ja sängynjalkoja löytyy enemmän kuin riittävästi.

Eli prioriteettinä imuroinnin kattavuus jalkaisassa ympäristössä? :rofl2:

Viimeksi muokattu:
Tulipa nyt tilattua Gigantin outletistä ecovacs t80 omni, josko suoriutuis hiukan paremmin kun toi ezviz. Aika ristiriitasia kokemuksia ihmisillä noista ecovacseista mut alle 500e rullamopillisesta oli sen verran kova diili että täytyy nyt kokeilla😅

Ja on aivan loistava kampe näin ensi kokemuksien perusteella. Kartoitus, käsin pientä hienosäätöö karttaan ja eikun siivoan ja sehän tapahtu ilman minkäänlaisia häiriöitä/ongelmia:thumbsup:

Statistiikka

Viestiketjuista
300 362
Jäsenet
81 789
Uusin jäsen
ministi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom