RVS, Motor up ja muut ihmeaineet.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tämmöinen menee seuraavaksi kun tankki tyhjenee. Kyseessä 7v vanha polo bensakoneella. En tiedä onko hyötyä tai syitä mutta ostettu jo on.
Tämä olisi ollut halvempi ja parempaa Red Line SI-1 bensiinin lisäaine 443 ml | Motonet Oy
 
Juu, mä huomasin ton aiempi viestisi mutta oli silloin(kin) myöhäistä jo. Mutta pistetään se mieleen, kun seuraavan kerran tarvii.
 
Kiinnostais tietää et mitä noill bensajärjestelmän aineilla pitäs saavuttaa? Mulla on harrasteauto n. 30v vanha missä bensapumppu on ehkäsevästi huollettu mut polttoainejärjestelmässä ei oo mitään sanomista.
 
Kiinnostais tietää et mitä noill bensajärjestelmän aineilla pitäs saavuttaa? Mulla on harrasteauto n. 30v vanha missä bensapumppu on ehkäsevästi huollettu mut polttoainejärjestelmässä ei oo mitään sanomista.
Muistaakseni Kippari -lehdessä noita testattiin. Suuttimien suihkutuskuviota paransivat. Bilteman aine jäi itselleni mieleen hinta-latusuhteeltaan hyvänä.
 
Muistaakseni Kippari -lehdessä noita testattiin. Suuttimien suihkutuskuviota paransivat. Bilteman aine jäi itselleni mieleen hinta-latusuhteeltaan hyvänä.
Jep
Kippari 7/2015 on ollut testi suuttimien puhdistusaineista.
Testissä hyvin pärjännet olivat:

- Forte Fuel System Cleaner *****
- Forte Gas Treatment *****
- Liqui Moly Fuel Injection Cleaner *****
- Liqui Moly Carburettor & Valve Cleaner *****
- Star Tron Entsyymi Polttoaineen lisäaine ****
- STP Complete Fuel System Cleaner ****
- Red Line SI-1 ****
- CRC Injector Cleaner ****
- CRC Gasoline Additive ****
- Biltema Bensiinin lisäaine ****
 
Onko ketään kokeillut noita suuttimien puhdistusaineota? Onko täysin huuhaata vai voisko olla apua? Pienen pieni epäilys että vois olla HDI 2.2 biturbo koneessa vähän tukossa.
 
Onko ketään kokeillut noita suuttimien puhdistusaineota? Onko täysin huuhaata vai voisko olla apua? Pienen pieni epäilys että vois olla HDI 2.2 biturbo koneessa vähän tukossa.
Ei siinä paljoa menetä jos kokeilee.
Itsellä bensahybridissä nyt LiquiMolyn injector cleaner tankissa. Ihan vaan sillä että kesällä bensaa menee niin vähän ja seisoo siellä bensalinjassa pitkiä aikoja.
 
Täällä kyllä tulee kilo
Ei siinä paljoa menetä jos kokeilee.
Itsellä bensahybridissä nyt LiquiMolyn injector cleaner tankissa. Ihan vaan sillä että kesällä bensaa menee niin vähän ja seisoo siellä bensalinjassa pitkiä aikoja.
imetrejä joku 30-40k vuodessa, mutta wltp noin litran vähemmän entä pelkkä maantiekulutus. joo, se on arvio, mutta vakkarilla maantiellähän sen pitäisi olla juuri jopa matalempi kuin wltp. Näin edellisessä ranskalaisessa.
 
Kyllä siinä ainakin hyvän placebo efektin saa jos ei muuta! Pullo sisään vähän ennen öljynvaihtoa. Onhan noita jossain testeissä ollut ja näyttäisi joissain tapauksissa toimivankin.
 
Onko ketään kokeillut noita suuttimien puhdistusaineota? Onko täysin huuhaata vai voisko olla apua? Pienen pieni epäilys että vois olla HDI 2.2 biturbo koneessa vähän tukossa.

Mulla on veneessä 80-luvun alun toyotan dieselmoottori. Vuosia sitten takaikkunasta aloin katsella, kun näkyvää nokea alkoi jäämään vanana jälkeen. Jongun STP suuttimen puhdistus purkin kaadoin tankkiin niin loppui se noen tulo. Red Line RL-2:sta olen sen jälkeen käyttänyt tankatessa, eikä enää mitään ongelmia ole ollut savutuksen suhteen. Ainakin siis joku vaikutus voi olla.
 
Suutinten puhdistamiseen tarkoitetut aineet puhdistavat suuttimia. Kyse ei ole mistään ihmeaineesta.
Ei tarvitse paljoa olla suihkutuskuvion pielessä, että tulee enempi tai vähempi ongelmia käynnin, kulutuksen ja päästöjen kanssa.
Motoxin aine maksaa kuusi euroa, joten raaskin itsekin parin vuoden välein käyttää ennaltaehkäisevästi.

Ei tästä kauaa ole kun kaveri epäili, että yhden pytyn puola vetelee viimeisiään. Testasi ennen osien arpomista kyseistä kärmesöljyä ja väitti vian hävinneen.
 
Forte diiseli turbo cleaneri 2x tankkii ja suutin aine kanssa kovia vetoja joha nous ahdot
 
Kokemuksia BGn moottorin ja polttoainejärjestelmän puhdistusoperaatioista? Esim.Öljypisteessä öljynvaihdon yhteydessä moottorin puhdistus maksaisi 40€, kun vastaavasti BGn litkuilla se on 140€.
 
Mites tätä käytetään? Ei löydy käyttöohjetta. Löytyy 2.5l ja 4.5l pönikässä.
 
Mites tätä käytetään? Ei löydy käyttöohjetta. Löytyy 2.5l ja 4.5l pönikässä.
vrcf foorumilla joku oli tota laittanut ja ohjeissa oli kuulemma lukenut että 10min käytetään tyhjäkäynnillä ja sitten puhdistysöljyt ulos.
 
Onko kokemuksia tästä öljynlisäaineesta:


Oletteko huomanneet mitään eroa?
 
Kuulemma suuttimien suodatin menee tukkoon noiden polttoaineiden lisäaineiden vaikutuksesta. Kantsii ottaa tämmöinen väite huomioon ja punnita onko se kannattavaa lisäillä tankkiin mitään litkua erikseen
 
Kuulemma suuttimien suodatin menee tukkoon noiden polttoaineiden lisäaineiden vaikutuksesta. Kantsii ottaa tämmöinen väite huomioon ja punnita onko se kannattavaa lisäillä tankkiin mitään litkua erikseen

Mikä on suuttimien suodatin?mutta joo eipä nuo ole tukkineet itsellä ainakaa mitää suorastaa auttanu, forte turbo clenaerit käytetty ja saatii sillä turboo eloo ja puhistettua karastasta ja
Red Line 85 Diesel plus tuota joka tankillisella se että laittelet noita paljo ajettuihin autoihin ekaa kertaa tukokset saattaa lähtee liikkeelle muttaku käyttää koko ajan ja järjellä ja alottaa sen homman vähä ajatellu nii pysyy koneen pinnat voideltuna.

Instant Shudder Fixx tuota tuli laitettua lootaan ja voin vaa todeta että joha alko toimii tota suosittelee siekkiset ja kaikki laatikon rakentajat.
 
Mikä on suuttimien suodatin

1706799292570.png
 
puhdistuu siihenne on tehty ja piste. liottuuu möhnät pois ja jatkuva käyttö pitää olla tietenki pysyyy red linelläki pinnat puhtaana ja pumput voideltuna.

tonku laittaa tankkii ja sitä ennen polttisuodatin ja hyvät öljyt nii voin sanoo että toimii ja turbo cleanerit perää 2purkkia puhistavaa itellä puhistu turbo niin että huhheijakkaa ja mitattu ihan ahtopainemittarilla miten vaikutti ja sitä rataaa
Ok. En ala ammattimiehen kanssa väittelemään.
 
Mitä evästä kannattaisi kokeilla ääntävään ohjaustehostajaan? Pakkasella ei äännä ollenkaan mutta nolla kelistä ylöspäin alkaa voimistua.
 
Mitä evästä kannattaisi kokeilla ääntävään ohjaustehostajaan? Pakkasella ei äännä ollenkaan mutta nolla kelistä ylöspäin alkaa voimistua.
Ennen kuin etsitään sitä korjausta pullosta, niin varmaankin ne perustemput on tehty. Eli katsottu se että öljyä on tarpeeksi ja tarvittaessa on vaihdettu vanhat öljyt uusiin?
 
Ennen kuin etsitään sitä korjausta pullosta, niin varmaankin ne perustemput on tehty. Eli katsottu se että öljyä on tarpeeksi ja tarvittaessa on vaihdettu vanhat öljyt uusiin?
Öljyt tarkistettu tottakai, tuohon näyttää saavan käytettyä pumppua alle 100€ alkaen ja siitä ylöspäin. Paljon en rupea ruosteiseen tonnin pommiin investoimaan vaan arvelin helpoimman kautta mennä jos tuohon vaikka vuoden leimaa saisi:rofl:
 

tonku laittaa tankkii ja sitä ennen polttisuodatin ja hyvät öljyt nii voin sanoo että toimii ja turbo cleanerit perää 2purkkia puhistavaa itellä puhistu turbo niin että huhheijakkaa ja mitattu ihan ahtopainemittarilla miten vaikutti ja sitä rataaa
Polttoaineen kallistuttua ajelin tuhannet kilometrit 50% diesel/ 50% rypsiöljyllä ja silläkin totesin ihan ahtopainemittarilla, että enemmän oli ahtoja. Eikä ole tarvinnut käärmeöljyjä vaan ajoittaista täyttä kuormaa moottorille niin pysyy puhtaana.

Kuljetusfirmassa ei myöskään ollut tukkoisia koneita. Eniten ajettu yhä ajossa 2,3 miljoonaa ilman koneremonttia, ilman käärmeöljyjä. 200000 kilometrin kohdalla joka auto käytettiin pajalla, lisää voimaa, vähemmän kulutusta.

Halusin tuoda kokemukseni tiedoksi, ettei vain asiaa miettiville tulisi olo, että ilman näitä eivät laitteet kestä mitään. 3 vuotta seisseen moottorikelkan sain toimimaan, kun laitoin suuttimen puhdistajaa, sen tyhjäkäyntisuutin oli tukkoinen. Vaati viikon liotusta niin oli muuttunut kuin uudeksi.
 
Polttoaineen kallistuttua ajelin tuhannet kilometrit 50% diesel/ 50% rypsiöljyllä ja silläkin totesin ihan ahtopainemittarilla, että enemmän oli ahtoja. Eikä ole tarvinnut käärmeöljyjä vaan ajoittaista täyttä kuormaa moottorille niin pysyy puhtaana.

Kuljetusfirmassa ei myöskään ollut tukkoisia koneita. Eniten ajettu yhä ajossa 2,3 miljoonaa ilman koneremonttia, ilman käärmeöljyjä. 200000 kilometrin kohdalla joka auto käytettiin pajalla, lisää voimaa, vähemmän kulutusta.

Halusin tuoda kokemukseni tiedoksi, ettei vain asiaa miettiville tulisi olo, että ilman näitä eivät laitteet kestä mitään. 3 vuotta seisseen moottorikelkan sain toimimaan, kun laitoin suuttimen puhdistajaa, sen tyhjäkäyntisuutin oli tukkoinen. Vaati viikon liotusta niin oli muuttunut kuin uudeksi.
no nää on näitä vitsejä mahtuu jopa tänne.
 
Ok. En ala ammattimiehen kanssa väittelemään.
Ei pidäkkään. Tuota kun laittaa tankkiin vaikka bensakoneeseenkin niin ehjääntyy vaihdelaatikkokin. Ruohonleikkurissa laitoin sekä bensaan että öljyyn, ja terätkin muuttuivat kuin uudenveroisiksi ja virtalukon viereen kasvoi paremman mallin tuntimittari.

Voi kuulostaa uskomattomalta mutta ihmeaineistahan tässä puhutaan ja amati miehiä ollaan.
 
Ei pidäkkään. Tuota kun laittaa tankkiin vaikka bensakoneeseenkin niin ehjääntyy vaihdelaatikkokin. Ruohonleikkurissa laitoin sekä bensaan että öljyyn, ja terätkin muuttuivat kuin uudenveroisiksi ja virtalukon viereen kasvoi paremman mallin tuntimittari.

Voi kuulostaa uskomattomalta mutta ihmeaineistahan tässä puhutaan ja amati miehiä ollaan.
koittaa koittaaa ei irtoo vaikka koittaa koittaa
 
Perheessä tuollainen vm. 2006 Honda CR-V jossa tulee kohtapuolin 400k km mittariin. Asianmukaisesti huollettu ja motissa ja turbossa ihan kivasti edelleen vääntöä, kulutuskin omaan silmään varsin maltillinen. Nurkka-ajossa n. 6,2l/100km ja maantiellä n. 5.7l/100km.

Jos siihen nyt kuitenkin haluaisi jotakin kärmesöljyä testimielessä kokeilla niin mitä kokemusasiantuntijat suosittelee? Olisikohan tollanen RVS litku ennen ja jälkeen seuraavan öljynvaihdon yhteydessä hyvä? Varsinaista teknistä vikaa autosta en keksi vaikka varmasti sellaisia onkin. Takapää autossa ääntää kun mennään moottoritienopeuksia mutta sekin voi olla vain joku laakeri…

nojoo, keskustelunavaushan tämä nyt oli. Saa vinkata.

edit. Ja tosiaan, 2.2l Diesel.
 
Perheessä tuollainen vm. 2006 Honda CR-V jossa tulee kohtapuolin 400k km mittariin. Asianmukaisesti huollettu ja motissa ja turbossa ihan kivasti edelleen vääntöä, kulutuskin omaan silmään varsin maltillinen. Nurkka-ajossa n. 6,2l/100km ja maantiellä n. 5.7l/100km.

Jos siihen nyt kuitenkin haluaisi jotakin kärmesöljyä testimielessä kokeilla niin mitä kokemusasiantuntijat suosittelee? Olisikohan tollanen RVS litku ennen ja jälkeen seuraavan öljynvaihdon yhteydessä hyvä? Varsinaista teknistä vikaa autosta en keksi vaikka varmasti sellaisia onkin. Takapää autossa ääntää kun mennään moottoritienopeuksia mutta sekin voi olla vain joku laakeri…

nojoo, keskustelunavaushan tämä nyt oli. Saa vinkata.

edit. Ja tosiaan, 2.2l Diesel.
Öljytilavuudesta riippuen tuplakäsittely rvs D4:lla tai D6:lla, vanhoihin öljyihin 400km ennen öljynvaihtoa ensimmäinen käsittely, ajetaan se 400km ja sen jälkeen uudet öljyt ja suodatin ja toinen käsittely perään ja ne saakin olla koko öljynvaihtovälin sisällä.
 
Jos siihen nyt kuitenkin haluaisi jotakin kärmesöljyä testimielessä kokeilla niin mitä kokemusasiantuntijat suosittelee? Olisikohan tollanen RVS litku ennen ja jälkeen seuraavan öljynvaihdon yhteydessä hyvä?
Huhupuheasiantuntijana sanoisin että saattaisi olla hyödyllinen. Jos taas haluaa muuten vaan kokeilla käärmeöljyjä, tavallinen moottorihuuhteluainekin voi antaa hyvän mielen tahi harvinaisessa ääritapauksessa moottorivaurion.

Moottoriöljyn lisäaineen ohessa voisi laittaa myös polttoaineen lisäaineen.

Onko muut nesteet vaihdettu säännöllisesti? Jos ei, niin siinäpä ennaltaehkäisevää huoltoa kerrakseen. Jos nyt johonkin haluaa panostaa niin näistä on hyvä aloittaa. Erityistapauksena monen automaattilaatikon venähtäneen öljynvaihdon kanssa ei välttämättä kannata tehdä enää mitään ellei teetä suoraan täyttä peruskunnostusta.
 
  • Tykkää
Reactions: miu
@miu
Kaverin vanhaan toyota avensikseen tekivät bg performance käsittelyn. Loppui se liimaventtiili ongelma. Ittekin aion sellaisen teettää seuraavassa huollossa.
 
Huhupuheasiantuntijana sanoisin että saattaisi olla hyödyllinen. Jos taas haluaa muuten vaan kokeilla käärmeöljyjä, tavallinen moottorihuuhteluainekin voi antaa hyvän mielen tahi harvinaisessa ääritapauksessa moottorivaurion.

Moottoriöljyn lisäaineen ohessa voisi laittaa myös polttoaineen lisäaineen.

Onko muut nesteet vaihdettu säännöllisesti? Jos ei, niin siinäpä ennaltaehkäisevää huoltoa kerrakseen. Jos nyt johonkin haluaa panostaa niin näistä on hyvä aloittaa. Erityistapauksena monen automaattilaatikon venähtäneen öljynvaihdon kanssa ei välttämättä kannata tehdä enää mitään ellei teetä suoraan täyttä peruskunnostusta.
Noita huuhteluaineita kans itse pohdiskelin mutta juurikin jännittää että jos parikymmentä vuotta vanhat mujut lähtee liikenteeseen ja paska irtoaa pinnoilta niin tuleeko tehtyä enemmän vain vahinkoa kuin ilman käsittelyä.

RVS nyt menee varmaankin testiin kun tulee tuo 400k mittariin kuukauden, kahden sisään. Siihenkin suhtaudun niin että voi olla vaikutusta tai olla olematta. Eikä näistä tämän ikäisistä ja ajetuista autoista voi sanoa juuta eikä jaata; voi kestää pommin tai sitten hajoaa heti huomenna…

Toki sitä nyt koittaa huolehtia vehkeestä niin ettei hajoa ainakaan huolimattomuuteen.
 
Noita huuhteluaineita kans itse pohdiskelin mutta juurikin jännittää että jos parikymmentä vuotta vanhat mujut lähtee liikenteeseen ja paska irtoaa pinnoilta niin tuleeko tehtyä enemmän vain vahinkoa kuin ilman käsittelyä.

RVS nyt menee varmaankin testiin kun tulee tuo 400k mittariin kuukauden, kahden sisään. Siihenkin suhtaudun niin että voi olla vaikutusta tai olla olematta. Eikä näistä tämän ikäisistä ja ajetuista autoista voi sanoa juuta eikä jaata; voi kestää pommin tai sitten hajoaa heti huomenna…

Toki sitä nyt koittaa huolehtia vehkeestä niin ettei hajoa ainakaan huolimattomuuteen.
Niin, niistä ei koskaan tiedä. Jos moottori tai muu kohde hajoaa pian huuhtelukäsittelyn tai vaikka muun huollon jälkeen, niin eihän se aina ole mahdollista selvittää mistä johtuu. Jos haluaisi kaiken tehdä viimeisen päälle ja varman päälle, pitää ainakin avata venttiilikoppa ja öljypohja eikä pelkästään käyttämällä huuhtoa. Taitaa noin jokaiselta jäädä tekemättä vanhan käyttöauton ennaltaehkäisevänä huoltona. :rofl:

Metallia pinnoittavalla käsittelyllä kuten RVS käsittääkseni on jokseenkin aina jokin edullinen vaikutus eikä mainittavaa riskiä, mutta toisaalta jo alkanutta vauriota se ei korjaa. Lähinnä kai voi parantaa hyvässä tai käyttökelpoisessa kunnossa olevaa eli suhtaudun varauksella siihen paraneeko kokonaisluotettavuus mitenkään taikatempuilla. Kenties autosta tulee miellyttävämpi käytössä mikäli moottorin käynti ja veto marginaalisesti paranee.

Ja onhan noissa esittämissäni parempaan perushuoltoon siirtymisissä(enkä nyt tee mitään väittämiä tai oletuksia siitä, millaista huoltoa noudatat, kunhan yleisellä tasolla pohdin asiaa) omat murheensa; joskus voi todeta että oli turhaa vaihtaa(erittäin hypoteettisesti) vaikkapa vuosia vanhat jarruneste ja jäähdytinneste, kun ilmausruuvit katkesivat, jäähdyttimen pääty halkesi paskuuttaan ja koko hommassa oli hirveät talkoot, ja vaihdelaatikko porsi 2 kuukautta kaiken pikkunäperryksen jälkeen jolloin auto hinattiin romuttamolle.

Ohjaustehostimen öljy - mikäli autossa on perinteinen hydraulinen ohjaustehostin - kannattaa aina vaihtaa jos sitä huoltokohdetta on laiminlyöty. Makuasia on, vaihtaako valmistajan suositukseen vai parempaan kalliiseen hypeaineeseen. Tämä voi parhaimmillaan ratkaista sen, tuleeko esimerkiksi seuraavilla pakkasilla äkillinen vaurio siihen minuuttiin saakka sinänsä ehjään järjestelmään, ja voisin väittää että yleisesti lisää ajamisen iloa jos oli kovin vanhaa kuraa. Jos vaihtaa yläkautta laimentamalla, ei ole töpeksimättä mitään riskiäkään, ja perustason aineilla se ei ole kallista vaikka vähän liioittelisi.
 
  • Tykkää
Reactions: miu
Jos bensa-autoa huollettu ajallaan eikä moottorissakaan mitään huolestuttavaa niin onko moottorin kemiallinen sisäpesusta merkittävää hyötyä? Sinne moottoriin ajan myötä niinku kertyy sitä lietettä, metallihiukkasia ja kaikkea vastaavaa.
Muoks.en nyt puhu kalliimmasta rvs tai bg performance käsittelyistä. Esim.alle 10eurolla saa niitä engine flush litkuja jotka kaadetaan sinne öljyn sekaan, annetaan auton käydä tyhjänä vartin verran jolloin tilalle vaihdetaan uudet öljyt ja suodatin
 
Eikös noista ole hyötyä lähinnä jos öljynvaihtoväliä on pidetty liian pitkänä (reippaasti yli 15k) ja/tai suodatin mennyt välillä tukkoon. "Ajallaan" kun voi olla valmistajan ohjeen mukainen, mutta silti liian harvakseltaan (käyttötavasta riippuen voi olla enemmän tai vähemmän liian harvoin).

Merkittävä hyöty on vähän vaikeasti mitattavissa, mutta ei se nyt vaivaan nähden ole mitenkään kohtuuton toimenpide jos sillä voidaan hyvällä tuurilla saada lisää käyttöaikaa.
 
Vaikuttaahan se puhdistavasti esim männänrenkaisiin, joka ei ole liitoksissa välttämättä pitkiin öljynvaihtoväleihin.
 
Mulla on siitä melko harvinainen D4D 2.2 177hv Avensis, ettei kantta ole vielä joutunut remontoimaan ja 310k mittarissa. Näissä on siis ollut hyvin paljon kansivikaa. En nyt muista, että johtuiko se jostain kannen pulttien heikosta laadusta vai syöpyikö kansi pikkuhiljaa, kun vähän molempia tarinoita olen kuullut. Oon miettinyt RVS käsittelyä seuraavassa öljynvaihdossa. Onko kuitenkin riski, että jos puristuksia tulee lisää, niin se edesauttaisi tuota kansiongelman syntymistä?
 
Vaikuttaahan se puhdistavasti esim männänrenkaisiin, joka ei ole liitoksissa välttämättä pitkiin öljynvaihtoväleihin.
On viitteitä siitä, että long life vaihtovälit tukkivat öljyrenkaat niistä öljynsyöntivaggineista. Niissä on mahlen männät ja yksiosainen öljyrengas, jossa alunperin liian pienet valumareiät ja ne menevät tukkoon möhnästä ja alakaa syödä öljyä xxxxxkm jälkeen.
 
On viitteitä siitä, että long life vaihtovälit tukkivat öljyrenkaat niistä öljynsyöntivaggineista. Niissä on mahlen männät ja yksiosainen öljyrengas, jossa alunperin liian pienet valumareiät ja ne menevät tukkoon möhnästä ja alakaa syödä öljyä xxxxxkm jälkeen.
Itselläni on 150000 km ajettu etanoli-Golf, jonka öljynvaihtoväli on tuosta multifuelista johtuen ollut alusta lähtien lyhyt. Ei ole näkyvää eroa noihin LL-autoihin, omassa käytössä tuohon on tullut 70 tuhatta kilometriä, ja alusta lähtien on saanut lisätä öljyä yhden viivojen välin ennen kuin auto on alkanut pyytää vuosihuoltoa. Kilsoja tuohon tulee alle 20 tuhatta vuoteen.

Onko kulutus paljon vai vähän, on sitten oma juttunsa. Enemmän aiheuttaa päänvaivaa se, että lapset on alkaneet ajamaan perheen autoja ja en todellakaan luota siihen, että muistaisivat sanoa jos varoitus tulee, saati sitten, että osaisivat oikeasti tehdä asialle jotain. Vaimon olen onneksi saanut opetettua laittamaan kontin varaputelista öljyä heti. Olen yrittänyt välillä katsella tikusta öljyn tasoa, mutta se tuntuu olevan tässä autossa ja klooni-Leonissa hankalaa. Ehkä olen vain puusilmä, mutta ei siinä mitään selkeää rajaa näy vaikka katsoisi suoraan öljynvaihdon jälkeen.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 405
Viestejä
4 868 357
Jäsenet
78 657
Uusin jäsen
Haline

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom