Säästötili hakusessa

Minun kohdalla tuon keskustelun seuraus taas oli se, että minusta tuli myös OP:n asiakas ja siirsin osan varoistani Nordeasta sinne :) Minulla on vähän sellainen tapa, että jos palveluntarjoaja alkaa perseilemään, niin siirrän asiakkuuteni muualle. Aikanaan siirsin perheen puhelinliittymätkin Elisalta pois ihan vain siksi, koska alkoi ärsyttämään se, että tyrkyttivät jotain Elisa Viihde -pakettia.
Pankin siirtämisessä on kyllä niin helvetinmoinen savotta että ihan pienen summan takia en lähde kyllä pankkia vaihtamaan.
Joku sähkönmyyjä tai puhelinoperaatti on toinen juttu.

Pankin siirtämisessä on kyllä niin helvetinmoinen savotta että ihan pienen summan takia en lähde kyllä pankkia vaihtamaan.
Joku sähkönmyyjä tai puhelinoperaatti on toinen juttu.

En siirtänyt pankkia kokonaan, vaan avasin vaan OP:lle asiakkuuden ja siirsin sinne tietyn summan Nordeasta. Eli asiakkuus jäi Nordeaan edelleen, eli ei ollut mitään savotttaa. En minäkään olisi jaksanut sitä rumbaa, että olisin Nordean asiakkuuden kokonaan lopettanut.

En siirtänyt pankkia kokonaan, vaan avasin vaan OP:lle asiakkuuden ja siirsin sinne tietyn summan Nordeasta. Eli asiakkuus jäi Nordeaan edelleen, eli ei ollut mitään savotttaa. En minäkään olisi jaksanut sitä rumbaa, että olisin Nordean asiakkuuden kokonaan lopettanut.
Toi on yks vaihtoehto, mutta omassa tapauksessa todennäköisesti Nordeassa tippuisi edut ja kentienties tulisi myös kaikki mahdolliset palvelumaksut takaisin käyttöön ja sama toisessa pankissa että joutuu myös siellä makselemaan kaikki palvelumaksut jne.

Näin ainakin olen ymmärtänyt.

Toi on yks vaihtoehto, mutta omassa tapauksessa todennäköisesti Nordeassa tippuisi edut ja kentienties tulisi myös kaikki mahdolliset palvelumaksut takaisin käyttöön ja sama toisessa pankissa että joutuu myös siellä makselemaan kaikki palvelumaksut jne.

Näin ainakin olen ymmärtänyt.

Joo, jätin Nordeaan sen verran, että premiumasiakkuus säilyi.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 979
Jäsenet
81 745
Uusin jäsen
Kai_Sukuvika

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom