Sähkönmyyntisopimukset ja niiden hinnat (EI yleistä sähkökeskustelua!)

16.9 loppuisi nykyinen sopparija 6kk sopimusta etsiskellyt. Tämmöisen nyt löysin lyhyellä googlettelulla.
Screenshot_2025-06-21-15-12-43-45_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Eikös tuo nyt ole ihan ok hintainen, mutta onko hehku energia muuten luotettava?
Vaikka täällä haukutaan niin mulla on ollut muistaakseni kolme hehkun määräaikaista eikä mitään ongelmaa. Viimeinen loppui nyt keväällä.

Vaikka täällä haukutaan niin mulla on ollut muistaakseni kolme hehkun määräaikaista eikä mitään ongelmaa. Viimeinen loppui nyt keväällä.
Vaarikin tupakoi 80-vuotiaakisi eikä sillä mitään keuhkosyöpää tullu.

Tahtoo sanoa että on niitä positiivisia kokemuksiakin, mutta ne ongelmat alkaakin vasta sitten kun laskussa sattuu olemaan, tahallisesti tai tahattomasti, jotain fuulaa..

Vaarikin tupakoi 80-vuotiaakisi eikä sillä mitään keuhkosyöpää tullu.

Tahtoo sanoa että on niitä positiivisia kokemuksiakin, mutta ne ongelmat alkaakin vasta sitten kun laskussa sattuu olemaan, tahallisesti tai tahattomasti, jotain fuulaa..
Sama tietysti toisinpäin jos ongelmia ei nyt epidemian lailla ole. On mullakin ollut aikanaan pientä vääntöä Turku energian kanssa mutta en sitä silti huijarifirmaksi sanoisi. Huono asiakaspalvelu ehkä osui kohdalle.

Täällä parjattu Cheap Energy on toiminut hyvin itselläni kolmisen kuukautta pörssisähkön muodossa. 0.39snt marginaali ja 0e/kk -maksulla oleva soppari on laskutettu kuten pitää. Lafkan " asiakkaan omat sivut" ovat aika askeettiset mutta ei tuo itseäni haittaa. Laskut saa näkyviin sieltä, ja sieltä sekä Fingridistä ja omasta HA:sta kulutuksen.

Jokaisen kannattaa itse myös tutkia lafkoja eikä sokeasti luottaa pelkästään siihen mitä foorumilla on joku joskus kokenut tai kuullut.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 645
Jäsenet
78 125
Uusin jäsen
Seij768

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom