No ei se toiminta oikein kestänyt muutenkaan päivänvaloa, kun siellä mentiin vielä lasikilla ja keraamisella höylällä, koska tulos kuulemma niin paljon parempi. Muu maailma vaan vuosikymmen-pari aiemmin siirtynyt jo eteenpäin laseriin. Ok, voihan hän aidosti olla tuota mieltä, mutta henk. koht. en lähtisi ehkä toisinajattelijan kelkkaan omien silmien kanssa. Nämä loput epäselvyydet tietysti sinetöi vaikutelmaa siitä, että ei ehkä ihan kaikki ollut ok firmassa.
Mä en nyt oikein ymmärrä mikä sun pointti loppujen lopuksi on, saat ihan vapaasti mennä paskan asiakaspalvelun pisteeseen asiakkaaksi jos haluat. Ei hyvä asiakaspalvelukaan toki takaa lopputulosta, mutta lähtökohtaisesti voisi kuvitella, että asiakkaansa etukäteen tapaava ja huomioiva lääkäri johtaa pääsääntöisesti parempaan lopputulokseen kuin liukuhihnalla rahaa tekevä, joka ei itse valitse potilastaan ja katsoo kuvat 5 min ennen operaatiota. Ts. asiakaskokemus on minusta hyvinkin validi parametri arvioioimaan tilannetta. Jo aiemmin mainitsemani laitekanta toinen.