Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kotimaista?Hyvään hintaan myitte nämä, joten ilolla tuen kotimaista liikettä![]()
Noh joo.. Unohdin joKotimaista?
Ainaki kotimaista työtä.Kotimaista?
Ollut tuossa jo kohta kuukauden tilaus päällä: Raijintek THETIS WINDOW, ikkunallinen ATX-miditornikotelo, musta - 98,90€
Onko arviota että milloinka näitä tulisi?
@Jimm's Oliko näihin mitään arviota?Moi.
Onko näille tuotteille minkäänlaista arviota, koska saatte?
Watercool HEATKILLER Tube - MO-RA3 Adapter -kiinnitysrauta, musta - 10,90€
Watercool MO-RA3 jalakset, musta POM-muovi - 21,00€
Sama homma eilen illalla tehdyssä tilauksessa, toisesta toissapäivänä tehdystä tilauksesta jäi jonkun aivohäriön takia yksi tuote puuttumaan ja päätin koittaa tuota pikatoimituspyyntöä. Johan tänä aamuna rävähti ilmoitus että tavara valmiina kustin kuskattavaksi.Pikatoimitusnapin painamisesta meni vain puoli tuntia kun tilaus oli jo pakattu. 9/10 tilaukset eri verkkokaupoista menee aina viikonlopun yli, mutta onneksi juuri viime vuosien kriittisin tilaus tuli oikeasti pikatoimituksena.
![]()
Luulisin että joku 15-20€ voisi olla vielä sopivampi karsimaan nuo "leikisti kiire-tilaukset"Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.
Tiedustellaan!
Kysellään!
Tämä myös selvityksesssä.Hei,
Onko tietoa milloin teille olisi tulossa myyntiin: Asus VG249Q 144Hz tai Asus VG259QM 280Hz näytöt? TUF GAMING VG259QM | Monitors | ASUS Global .
Kotimaista?
Noh joo.. Unohdin jo![]()
Nenä päähän!![]()
Ainaki kotimaista työtä.
@Jimm's
Onko teillä Razer Basilisk v2 langallinen versio tulossa myytäväksi?
Wired Gaming Mouse - Razer Basilisk V2
Tämä tarkisteltu.
VG259QM saatavuus menee arviolta ainakin maaliskuun puolelle, mutta VG249Q lisätty nyt sivuille TUF-GAMING-VG249Q.Hei,
Onko tietoa milloin teille olisi tulossa myyntiin: Asus VG249Q 144Hz tai Asus VG259QM 280Hz näytöt? TUF GAMING VG259QM | Monitors | ASUS Global .
Tästä ei saatu valitettavasti viilauksia
Okei selvä. Ei haittaa lainkaan vaikka venyisi pidemmällekin, kun tarve on vasta seuraaville RyzeneilleNäiden saatavuudet vielä aukiAT38221 osalta varovainen arvio 16.3.
Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).
Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.
Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?
@Jimm's
Seasonicin Prime Platinumissa on tuuletin räpättänyt loadissa alusta asti. Meneekö takuuseen?
Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.
No hyvä, etten ollut ainoa. Elikkä jimmsin päässä virhe.Ei päästä kirjautumaan
Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.
Joo, samaa ihmettelin itsekin juuri. Ei päästä kirjautumaan.
No hyvä, etten ollut ainoa. Elikkä jimmsin päässä virhe.
Edit. eipä virhe kauaa kestänyt![]()
Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.
Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.
Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.
Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.
Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.
Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???
Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.
No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.
Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.
No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.
Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!
Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.
Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?
No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.
Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.
Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.
Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.
Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.
Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.
Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.
Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.
Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.
Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???
Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.
No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.
Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.
No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.
Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!
Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.
Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?
No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.
Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.
Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.
Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.
Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.