Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Koitin kattoa jos jostain vois ja ekana oli asrockin emo ja 3600 riiseni mutta molemmat antoivat
upload_2020-1-24_22-31-1.png
 
Pikatoimitusnapin painamisesta meni vain puoli tuntia kun tilaus oli jo pakattu. 9/10 tilaukset eri verkkokaupoista menee aina viikonlopun yli, mutta onneksi juuri viime vuosien kriittisin tilaus tuli oikeasti pikatoimituksena.
:kippis:
 
No nyt, alle tunti sitten tilasin DisplayPort-piuhan ja napsautin pikatoimitustoivetta ja äsken tuli viesti että tilaus postitettu :) Kiitos nopeasta toiminnasta.
 
Pikatoimitusnapin painamisesta meni vain puoli tuntia kun tilaus oli jo pakattu. 9/10 tilaukset eri verkkokaupoista menee aina viikonlopun yli, mutta onneksi juuri viime vuosien kriittisin tilaus tuli oikeasti pikatoimituksena.
:kippis:
Sama homma eilen illalla tehdyssä tilauksessa, toisesta toissapäivänä tehdystä tilauksesta jäi jonkun aivohäriön takia yksi tuote puuttumaan ja päätin koittaa tuota pikatoimituspyyntöä. Johan tänä aamuna rävähti ilmoitus että tavara valmiina kustin kuskattavaksi.
Todella hieno toiminto, mistä olen kyllä jatkossa valmis maksamaankin.
 
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.
 
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.
Luulisin että joku 15-20€ voisi olla vielä sopivampi karsimaan nuo "leikisti kiire-tilaukset" :)
 
Se maksullinen pikatoiminto on jo, kun ottaa postin kotiinkuljetuksen niin tilaus menee jonon kärkeen.
 
Miusta se on hyvä noin, jos on oikeasti kiire, niin valitsee jonkun ovelle paketin vai mikä se oli, niin kiilaa automaattisesti muutenkin jonon kärkeen. Varmasti myös näiden nappipikatoimitusten ohi.
 
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.

Mikäs siinä painellessa, kun painamalla saa pelkkää etua. Kiilaa koko jonon ohi ja ei maksa mitään. Premium jono, joka pitää vaan osata löytää.
(En ole painanut pikatoimitusnappia, mutta arvaa tekeekö mieli ihan jokaisen tilauksen kohdalla..)
 
P.S.! Kiitos palautteesta ja antoisasta keskustelusta koskien tuota pikatoimitusnappulaa. Välitin kehitysehdotukset eteenpäin :)
 
Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).

Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.
 
Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?
 
Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).

Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.

Kuinka paksu tämän pitäisi olla? Hanki paksumpi hiirimatto? Esim. QcK Heavy tai laita useampi hiirimatto päällekkäin. Itsellä 900mm leveä matto pöydällä mihin saan näppiksenkin, ja sitten sen päällä itse päähiirimatto, kun en tuon leveämmän pinnasta pidä. Näillä taitaa olla se 6-7mm yhteispaksuutta.
 
Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?

Moikka! Vakiona tosiaan oletuksena on, että laskutus- ja toimitusosoite ovat samat. Jos maksuehtona ei ole lasku tai luotto, niin toimitusosoitteen (ja vastaanottajan nimen) saa vaihdettua asiakaspalvelumme kautta - merkitse tällöin haluamasi toimitusosoite Lisätiedot -kenttään.
 
Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.
 
Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.

Joo, samaa ihmettelin itsekin juuri. Ei päästä kirjautumaan.

No hyvä, etten ollut ainoa. Elikkä jimmsin päässä virhe.
Edit. eipä virhe kauaa kestänyt:D

Joku tilapäinen hikka :o liekö niihin arvosteluihin liittyvää säätöä tms....
 
Suuret kiitokset Jimmsille viime torstaina tilatun jäähyn nopeasta toimituksesta. Pikakäsittely tuli tarpeeseen kun uusi prossu huusi AIOa päälleen ja saikin sen heti perjantaina!
 
Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.

Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.

Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.

Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.

Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.


Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???

Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.

No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.

Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.

No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.

Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!

Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.

Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?

No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.

Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.

Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.

Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.
Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.

Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.

Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.

Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.

Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.


Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???

Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.

No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.

Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.

No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.

Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!

Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.

Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?

No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.

Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.

Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.

Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.

Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.
 
Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.

Moikka! Viisi pankkipäivää on käytännössä runsas viikko ja se pitää kyllä pääsääntöisesti takarajana hyvin paikkaansa - jos laitat yksärinä RMA-numerosi tai alkuperäisen tilausnumerosi niin saan tsekattua mikä tässä on tilanne!
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 269
Viestejä
4 863 771
Jäsenet
78 636
Uusin jäsen
Magusnaps

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom