Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Onkohan tän tuotteen hinnoittelu ajan tasalla:


Kiinan tilanne tietty heikentää saatavuutta ja sitä kautta pumppaa hintoja ylös (just tuli Lenovolta sähköposti, että mun läppäri myöhästyy 3 viikkoa), mutta ainakin yksi firma listalta väittää kykenevänsä toimittamaan (liekkö sitten totta vai ei):

 
Onkohan tän tuotteen hinnoittelu ajan tasalla:


Kiinan tilanne tietty heikentää saatavuutta ja sitä kautta pumppaa hintoja ylös (just tuli Lenovolta sähköposti, että mun läppäri myöhästyy 3 viikkoa), mutta ainakin yksi firma listalta väittää kykenevänsä toimittamaan (liekkö sitten totta vai ei):


Lienee ihan kohdillaana tämä, ei vaadi tässä vaiheessa toimenpiteitä.
 
Olisiko aika jo pitää tämän talven/kevään tarjous valvojaiset yhteistyössä IO-Techin ja Muropaketin kanssa? Olisi syytä päivittää rauta Armageddonin taistelua varten. :rofl::thumbsup:
 
Mistähän näkisin nämä kaikki helmikuun tarjoustuotteet? Olenko vain sokea kun en näe etusivulla mitään mikä viittaisi kuukausitarjouksiin?
 
No ei kyllä minulla näy jimmsin etusivulla mitään helmikuun tarjouksia :D On vain mainosbanneri jossa vaihtuu asioita ZOWIE näytöistä jimms lahjakortteihin ja sitten sen alla "jimms suosittelee" tuotteet. Muuten tuo sivu onkin täytetty corsairin mainoksella. Ja mainosbannerin päällä on tietenkin nuo perus tuotekategoriat.

EDIT: @Rouxinol ja mitä tarkotat "ykkössivulla"? Ei tuolla ole sivun numerointia missään kohtaan jimssin kotisivulla?
 
No ei kyllä minulla näy jimmsin etusivulla mitään helmikuun tarjouksia :D On vain mainosbanneri jossa vaihtuu asioita ZOWIE näytöistä jimms lahjakortteihin ja sitten sen alla "jimms suosittelee" tuotteet. Muuten tuo sivu onkin täytetty corsairin mainoksella. Ja mainosbannerin päällä on tietenkin nuo perus tuotekategoriat.

EDIT: @Rouxinol ja mitä tarkotat "ykkössivulla"? Ei tuolla ole sivun numerointia missään kohtaan jimssin kotisivulla?

Eikai Jimmssillä ollut muita "kuukausitarjouksia" kuin nämä foorumin tarjoukset, eli tämän ketjun ykkössivuille vaan vilkaisemaan. Sinne päivittelevät.
 
Eikai Jimmssillä ollut muita "kuukausitarjouksia" kuin nämä foorumin tarjoukset, eli tämän ketjun ykkössivuille vaan vilkaisemaan. Sinne päivittelevät.

Ahaa! Nyt tajusin että porukka täällä viittaa tämän foorumipostauksen etusivuun noilla tarjouksilla :D Minä elin koko ajan siinä kuvitelmassa että jimmsin kotisivuilla olisi joku oma osio helmikuun tarjouksille. :facepalm:
 
Pakko kirjoittaa tännekkin, josko asian kulku nopeutuisi julkisen palautteen ansiosta.

Ostin teiltä 15.1.2020 Gigabyte 27" Aorus AD27QD, 144Hz WQHD-pelimonitorin ja sain tuotteen seuraavalla viikolla.
Kokeiltuani päivän näyttöä huomasin, että paneelin värit menevät hassusti sekaisin tietyillä testikuvilla eikä kuvan tarkkuus ollut omaan silmääni miellyttävä.
Olin yhteydessä asiakaspalveluun jossa ehdotettiin, että olen gigabyten takuupalveluun yhteydessä, jolloin vastasin palauttavani mielummin koko tuotteen pienemmän vaivan toivossa.
Lähetin tuotteen teille 23.1 postin asiakaspalautuksena ja sain sähköpostiini ilmoituksen 27.1, että tuote on teille palautunut ja siirretty käsittelyyn.
Ensimmäiseen viikkoon ei kuulunut mitään ja olin yteydessä teihin sähköpostitse seuraavan viikon maanantaina ja kysäisin, että minkämoinen aikataulu palautuksissa on ja mikä on palautukseni tilanne.
Sanottiin, että palautuksissa on noin 1.5 viikon jono. Olin uudestaan yhteydessä loppuviikosta, sillä nyt oli jo aikaa kulunut 2 viikkoa, kun olitte saaneet tuotteen.
Puhelussa sanottiin, että palautuksien jono on nyt 2 viikkoa.
Nyt soitin 12.2, että jokos se palautus pikkuhiljaa saataisiin hoidettua sillä kohtuullinen aika on jo ohi sekä kyseessä on myös merkittävä summa. Asiakaspalvelia lupasi soittaa ja tarkentaa minulle saman päivän aikana, mikä on tilanne vaikka ei saisikaan siihen mitään vahvistusta. Tietenkään soittoa ei tullut.
Nyt tänään soitin jälleen uudestaan eikä kukaan tiedä yhtään mistään mitään palautukseni suhteen.

Nyt 3 viikkoa lähetyspäivästä kuluneena haluaisin hieman nopeampaa vastauksen, että mikä ihme siinä palautuksessa kestää ja mikäli tämä on teidän normaali toimintatapa voitte varmasti todentaa, että en teidän asiakas todellakaan ole jatkossa enkä myöskään teitä suosittele.

Haluan tähän syventävän vastauksen, että miten voi 3 viikkoa palautuksesta olla vieläkin palautusrumba kesken. Samalla toivoisin, että katsotte tarkasti palautusprosessinne läpi, jottei tämänkaltaisia tapahdu ikinä uudestaan.

Tässä vielä tilausnumeroni XXXXX

Toivon syvästi tämän päivän aikana vastausta, jos haluatte mitenkään puhdistaa mainettanne edes minun mielessäni.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kirjoittaa tännekkin, josko asian kulku nopeutuisi julkisen palautteen ansiosta.

Ostin teiltä 15.1.2020 Gigabyte 27" Aorus AD27QD, 144Hz WQHD-pelimonitorin ja sain tuotteen seuraavalla viikolla.
Kokeiltuani päivän näyttöä huomasin, että paneelin värit menevät hassusti sekaisin tietyillä testikuvilla eikä kuvan tarkkuus ollut omaan silmääni miellyttävä.
Olin yhteydessä asiakaspalveluun jossa ehdotettiin, että olen gigabyten takuupalveluun yhteydessä, jolloin vastasin palauttavani mielummin koko tuotteen pienemmän vaivan toivossa.
Lähetin tuotteen teille 23.1 postin asiakaspalautuksena ja sain sähköpostiini ilmoituksen 27.1, että tuote on teille palautunut ja siirretty käsittelyyn.
Ensimmäiseen viikkoon ei kuulunut mitään ja olin yteydessä teihin sähköpostitse seuraavan viikon maanantaina ja kysäisin, että minkämoinen aikataulu palautuksissa on ja mikä on palautukseni tilanne.
Sanottiin, että palautuksissa on noin 1.5 viikon jono. Olin uudestaan yhteydessä loppuviikosta, sillä nyt oli jo aikaa kulunut 2 viikkoa, kun olitte saaneet tuotteen.
Puhelussa sanottiin, että palautuksien jono on nyt 2 viikkoa.
Nyt soitin 12.2, että jokos se palautus pikkuhiljaa saataisiin hoidettua sillä kohtuullinen aika on jo ohi sekä kyseessä on myös merkittävä summa. Asiakaspalvelia lupasi soittaa ja tarkentaa minulle saman päivän aikana, mikä on tilanne vaikka ei saisikaan siihen mitään vahvistusta. Tietenkään soittoa ei tullut.
Nyt tänään soitin jälleen uudestaan eikä kukaan tiedä yhtään mistään mitään palautukseni suhteen.

Nyt 3 viikkoa lähetyspäivästä kuluneena haluaisin hieman nopeampaa vastauksen, että mikä ihme siinä palautuksessa kestää ja mikäli tämä on teidän normaali toimintatapa voitte varmasti todentaa, että en teidän asiakas todellakaan ole jatkossa enkä myöskään teitä suosittele.

Haluan tähän syventävän vastauksen, että miten voi 3 viikkoa palautuksesta olla vieläkin palautusrumba kesken. Samalla toivoisin, että katsotte tarkasti palautusprosessinne läpi, jottei tämänkaltaisia tapahdu ikinä uudestaan.

Tässä vielä tilausnumeroni XXXX

Toivon syvästi tämän päivän aikana vastausta, jos haluatte mitenkään puhdistaa mainettanne edes minun mielessäni.

Hei ja kiitos palautteesta! Tilausnumerolliset kyselyt toivomme aina yksärillä, puhtaasti tietoturvasyistä.
Laitan tästä asiakaspalveluun kyselyä.

Edit: laitoin viestiä asiakaspalvelijalle, jonka kanssa olit eilen juttusilla - hänellä oli asian selvittäminen vielä kesken. Olit kuitenkin tänään jo soitellut eri asiakaspalvelijalle, joka olikin ilmeisesti palannut asiaan hetki sen jälkeen kun jätit tämän palautteen.
 
Viimeksi muokattu:
Eikai Jimmssillä ollut muita "kuukausitarjouksia" kuin nämä foorumin tarjoukset, eli tämän ketjun ykkössivuille vaan vilkaisemaan. Sinne päivittelevät.

Onneksi on viisaat kanssatechiläiset! Kuukausitarjous päivittyy foorumeiden osalta aina ketjun ekaan postaukseen tarjousotsikon alle. Kuukausitarjous on myös Turun myymälässä, mutta se on omansa eikä liity mitenkään foorumitarjouksiin. Se on yksittäinen tarjouserä joka voimassa ainoastaan paikan päällä myymälässä - siitä kuitenkin ilmoitetaan aina sosiaalisessa mediassamme myös. :)
 
Onneksi on viisaat kanssatechiläiset! Kuukausitarjous päivittyy foorumeiden osalta aina ketjun ekaan postaukseen tarjousotsikon alle. Kuukausitarjous on myös Turun myymälässä, mutta se on omansa eikä liity mitenkään foorumitarjouksiin. Se on yksittäinen tarjouserä joka voimassa ainoastaan paikan päällä myymälässä - siitä kuitenkin ilmoitetaan aina sosiaalisessa mediassamme myös. :)
No mikäs on tämän kuukauden myymälä tarjous? Näin turkulaisena kyselen.
 
Hei,

Onko Super Flower uusimassa virtalähteiden Titanium sarjaa myös vai miksi teillä on kaikkia 0kpl / Toimitusaika-arvio: ei vahvistettu? Kauanko tämmöisen toimituksessa kestää suunnilleen jos laitan tilaukseen? Kiitos vastauksesta!

https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/143941/sf-750f14ht/super-flower-750w-leadex-80plus-titanium-musta

Moikka! Valitettavasti tällä hetkellä täysin auki tuo saatavuus, eli vähintään kuukauden odotteluun kannattaa henkisesti varautua.
 
Onko Super Flower uusimassa virtalähteiden Titanium sarjaa myös vai miksi teillä on kaikkia 0kpl / Toimitusaika-arvio: ei vahvistettu? Kauanko tämmöisen toimituksessa kestää suunnilleen jos laitan tilaukseen? Kiitos vastauksesta!

https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/143941/sf-750f14ht/super-flower-750w-leadex-80plus-titanium-musta
SuperFlowerhan on aina tuntunut suhtautuvan kovin nihkeästi kuluttaja/retail-myyntiin.
(ja ainakin kerran knu katsoin niin ei löytynyt mitään kuluttajille suunnattua tukea)
Ja Superkukka antaa hintaan nähden naurettavan lyhyen perustason 5v takuun, kun tuplapituista takuuta saa jo satasen powereista.

Tästä saat suoraan hyllystä powerin, jolle valmistaja antaa 12 vuoden takuun:
 
Itsellä on Super Flower toiminut parhaiten, eikä ole ikinä ollut mitään ongelmia. Seasoniccia muutamaan otteeseen testannut ja niitä on aina vaivannut coil whine ja ainut poweri mikä on itsellä lahonnut lyhyen käytön jälkeen on Corsair (Seasonicin valmistama). Joten ei ole kauhean hyvät kokemukset siltä suunnalta.. :)
Itsellä on nyt käytössä kolmas Seasonic alkuperäisestä M12:sta alkaen.
Ensimmäiseen Seasonic 80+ Gold sarjaan (X-650) päivittämisen jälkeen M12 päätyi sitten naapurille kun Son(a)ta II:ssa ei halpaelkoiset kestäneet ja koneen päivityksen jälkeenkin jatkoi paremmassa kotelossa 13 vuoden ikään asti...
Korvautuen tuolla X-650:llä kun itse päivitin Prime Titaniumiin.
 
Hei,

Onko Super Flower uusimassa virtalähteiden Titanium sarjaa myös vai miksi teillä on kaikkia 0kpl / Toimitusaika-arvio: ei vahvistettu? Kauanko tämmöisen toimituksessa kestää suunnilleen jos laitan tilaukseen? Kiitos vastauksesta!

https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/143941/sf-750f14ht/super-flower-750w-leadex-80plus-titanium-musta
Tässä myös juuri uusittua Seasonicin Prime TX-sarjan virtalähdettä. Ei ole suoraan hyllyssä, mutta tukkureilta löytyy kuitenkin eli pitäisi kohtuullisen nopeasti olla saatavilla. Seasonic on yksi johtavista valmistajista (ellei jopa paras) tällä hetkellä ja Prime on heidän lippulaivamallisto, josta tietenkin Titanium on vielä paras. En usko, että tuolla menisi vikaan.
 
Tilasin viime viikolla AOC:n näytön. Tilatessa arvio oli, että 12.2. saapuisi teille erä, mutta nyt ei enää lue mitään. Onko tarkempaa tietoa, milloin näyttöjä tulee lisää?
 
Tilasin viime viikolla AOC:n näytön. Tilatessa arvio oli, että 12.2. saapuisi teille erä, mutta nyt ei enää lue mitään. Onko tarkempaa tietoa, milloin näyttöjä tulee lisää?

Hei! Tuotekortilla oleva arvio koskee aina uusia tilauksia. Sinun tilaustasi koskeva arvio löytyy saamaltasi tilausvahvistukselta, mikäli sellainen on tilaushetkellä ollut antaa. Asiakaspalveluchatista saat nopeinten vastauksen tilaustasi koskevissa kysymyksissä tilausnumeroa vastaan :)
 
Casekingin puolella näkyisi olevan CeeSA:n paracordeja myynnissä.. Onkohan nuita mahdollista saada teidän valikoimaan?
..toki vaikea tietää olisiko menekkiä, mutta itse ainakin muutaman paracordin tilannut aikanaan CeeSA:lta overclock.net -foorumin kautta.
Tai sitten Glorious PC Gaming Racen ascended cord?
 
Casekingin puolella näkyisi olevan CeeSA:n paracordeja myynnissä.. Onkohan nuita mahdollista saada teidän valikoimaan?
..toki vaikea tietää olisiko menekkiä, mutta itse ainakin muutaman paracordin tilannut aikanaan CeeSA:lta overclock.net -foorumin kautta.
Tai sitten Glorious PC Gaming Racen ascended cord?

Kysellään!
 
Näyttäisi siltä, että verkkosivujen tuotteiden arvostelu ominaisuus on rikki. En ainakaan itse pääse arvostelemaan tuotetta, vaan tulee Unexpected Error.
 
Kiitos Jimmsille super nopeesta toimituksesta!! Eilen laitoin hyllystä löytyvän näytönohjaimen tilaukseen ja nyt ollaan jo pelailemassa kovaa höökää :comp:
Tais reilu tunti mennä tilauksesta kun jo pamahti viesti että tilauksesi on toimitettu :cigar2:
 
Lieneeköhän tuota mustaa Scythe Mugen 5:ttä paremmin saatavilla, kuin perusmallia ei tunnu tulevan...
 
Annetaas tällästa palautetta välillä, kun aikasemmat kokemukset olleet vain huonoja.

Eilen tilasin varastossa olevan tuotteen pikaisen toimituksen toivossa, ja todentotta pikanen se onkin. Tänään kahden aikaan kilahti viesti että noudettavissa.
Paketti siis kulkenut 300km matkan alle 27 tunnissa. Ihan mieletöntä. Vaikka suurinosa tästä onkin Postin ansiota, täytyy silti antaa propsit jimmylle nopeasta tuotteen lähettämisestä, varsinkin kun aikasemmat kokemukset oli 2 viikon ellei pidemmän ajan odottelua, että tuote lähti jimmyn varastosta.
 
Lieneeköhän tuota mustaa Scythe Mugen 5:ttä paremmin saatavilla, kuin perusmallia ei tunnu tulevan...

Valitettavasti Mugen 5 -saatavuus on edelleen kautta linjan avoin. Tuo RGB-versio otetaan listoille tässä piakkoin.
 
Mahtaako viikonloppuna olla Assembly Winter -tarjouksia myös netin kautta tilattavana? :think:
 
Hmm.. kuvittelenko, vai alkaako koronavirus jo näkymään hinnoissa ja varastosaldoissa ympäri ämpäri? Mites on @Jimm's miten tuo näkyy itse putiikin näkökulmasta?
 
Kiitoksia eilin illalla hommansa hoitaneelle asiakaspalvelijalle, Matiakselle. B-stockissa oli eräs näytönohjain kalliimmalla kuin normaali hintainen tuote, joten tänään sen hintaa oltiin tarkastettu pyynnöstäni niin laitoimpa tilaten ja näin talviloman aikaan kotoa ei ehdi pelaamiselta poistua niin tottakai kotiinkuljetuksella!
 
Tuotearvostelu formi on vinksallaan:

Lähdekoodista tarkistelin niin tyylittelyt on päin puuta. Elementit löytyy kyllä.

arvostelu.png


EDIT:

Tän ku poistaa, toimii.

#customerreview input {

position: relative;
filter: alpha(opacity=0);
-moz-opacity: 0;
-khtml-opacity: 0;
opacity: 0;
cursor: pointer;
width: 70px;
height: 70px;
margin: 0;
padding: 5px;

}
 
Viimeksi muokattu:
Tuotearvostelu formi on vinksallaan:

Lähdekoodista tarkistelin niin tyylittelyt on päin puuta. Elementit löytyy kyllä.

arvostelu.png


EDIT:

Tän ku poistaa, toimii.

#customerreview input {

position: relative;
filter: alpha(opacity=0);
-moz-opacity: 0;
-khtml-opacity: 0;
opacity: 0;
cursor: pointer;
width: 70px;
height: 70px;
margin: 0;
padding: 5px;

}
Muoks. Tämä olikin heidän toimestaan jo huomioitu.

Välitetäänpä tämä meillä asiasta vastaavalle taholle eteenpäin :tup:
 
Viimeksi muokattu:

Saiskos tuota listoille?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 301
Viestejä
4 867 697
Jäsenet
78 630
Uusin jäsen
Nafu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom