Spintires / Mudrunner / Snowrunner

Joo kovasti tätä tahkonut(snowrunner).. viellä kivaa.. mut en ole viittinyt kokeilla että voiko isompia tehtäviä tehdä pätkissä? Eli vie puolet tavaroista ja sit tekee muita tehtäviä niin voiko sit jatkaa vaan kesken jäänyttä?

Edit..
Ja mä pöllö vahingos painoin delete cargo kun piti pakata.. nyt puuttuu yksi öljytynnyri joka piti hakea.. mitä vaihtiksia mulla on saada jostain yksi öljytynnyri?

Edit 2.. nyt olin rohkee ja tuli kokeiltua jättää tehtävä kesken ja tehä muuta välis.. tuntui jatkuvan ihan ok.

Tuohon mun pöllöyteen jos ois vinkkiä.. eli saako kerättyä ja vahingos tuhottua öljytynnyrii mistään vai onko ainut mahis aloittaa tehtävä alusta??
 
Viimeksi muokattu:
Jos se on taski, niin taskin restartilla ne spawnaa takasin. Jos se on kontrakti, voi olla mahdollista saada joltain bensa-asemalta korvaavia tynnyreitä. Esimerkiksi Smithvillle Damilla on tämmönen bensa-asema.
 
nyt on pitkä tauko tästä. monesti kun haali noita jobeja ajellessa. niin sitten tuli kerättyä sitä roinaa ekstrasti kyytiin jos johonkin piti viedä vaikka petonilaatta ja toiseen vaikka öljyä niin auto täyteen ja jättää matkan varrelle tai siten perille riippuen missä se öljyn vienti paikka on.
kyyti olikin välillä kuin se palikka peli mistä vedellään välistä palikoita :lol:
 
Viimeksi muokattu:
nyt on pitkä tauko tästä. monesti kun haali noita jobeja ajellessa. niin sitten tuli kerättyä sitä roinaa ekstrasti kyytiin jos johonkin piti viedä vaikka petonilaatta ja toiseen vaikka öljyä niin auto täyteen ja jättää matkan varrelle tai siten perille riippuen missä se öljyn vienti paikka on.
kyyti olikin välillä kuin se palikka peli mistä vedellään välistä palikoita :lol:
Mitenköhän kun noita lavetteja on siellä täällä.. esim siel Quarryn (kaivoksen) pohjalla. niin kannattaako se tuoda sieltä ylös kun käy pohjalla muissa asioissa.?
Lähinnä sitä että paskooko se sitten sen tehtävän kun sen ottaa aktiiviseksi?
Näitähän on muitakin lavetteja joissain tienpäässä niin kai niitäkin voi lähemmäksi ajaa ja sit vasta joskus suorittaa sen tehtävän?
Näkeekö kukaan siinä mitään haittaa ennakoida niissä?
 
Mitenköhän kun noita lavetteja on siellä täällä.. esim siel Quarryn (kaivoksen) pohjalla. niin kannattaako se tuoda sieltä ylös kun käy pohjalla muissa asioissa.?
Lähinnä sitä että paskooko se sitten sen tehtävän kun sen ottaa aktiiviseksi?
Näitähän on muitakin lavetteja joissain tienpäässä niin kai niitäkin voi lähemmäksi ajaa ja sit vasta joskus suorittaa sen tehtävän?
Näkeekö kukaan siinä mitään haittaa ennakoida niissä?
Ei pasko tehtävää ja aina kannattaa ennakoida. Säästyy ylimääräiseltä ajelulta välillä hankaliinkin paikkoihin.
 
Hard Modea silmälläpitäen joitain kärryjähän on siroteltu sinne tänne, että niitä ei tartteisi kärrykaupasta ostaa. Ne taitaa olla helpommallakin vaikeustasolla samoissa paikoissa.
 
Jos uutta karttaa tutkiessa tulee vastaan uusi ajoneuvo tai peräkärry, jonka lähelle ajettaessa tulee XP ilmoitus että tällainen on löytynyt, niin se tarkoittaa että löytö on vapaasti pelaajan käytettävissä. Jos ei tule mitään ilmoitusta, niin se tarkoittaa että löytö on osa jotain tehtävää, vaikka siinä lähellä ei välttämättä ole mitään Task-ruutua. Tällaisiakin peräkärryjä voi kyllä käyttää, mutta ennemmin tai myöhemmin tulee eteen se tehtävä (Contract tai Task) jossa juuri sitä tarvitaan.
 
Modataan vähä postausta..
Mitäs taa snowrunner tekee jos jonkun spessutrailerin joka pitä jostain siirtää jonnekkin niin saako sen kaadettua ja mitä.sit tapahtuu?
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiinnolla kuuntelen fiiliksiä. Ainakin omat ilman pelin testaamista fiilikset on valitettavan meh, kun tuntuu että ne tärkeät osat edellisistä peleistä on poistettu, ainakin testiversiosta.
 
7 tunnin jälkeen lähinnä haittaa jatkuva notifikaatio pommitus. AI convoyt antaa notifkaation aina kun ovat saaneet reitin ajettua, ja jos reitti epäonnistuu mikä on väistämätöntä, siitä jää pysyvä merkki ylänurkkaan kunnes korjaat reitin tai poistat sen. Tehtävän saa läpi kyllä kun auto on kerran sen reitin ajanut mutta olisi ihan kiva antaa noiden pyöriä loputtomiin. Nosturi kontrollit on myös aika hankalia ja joka nosturi tyypillä on eri kontrollit.

Pääosin ihan tyytyväinen olen ollut mutta pitää pelata lisää ennen kuin pystyy tarkemmin sanomaan.

Amd 5600x + RX6600 toimii kohtalaisesti 1440p. FSR balanced, tekstuurit high, loput med-low.
 
Kyllä ne reitit pysyy mutta käytännössä kaikki yhtään huonot kohdat täytyy tehdä uusiksi muuten joku AI autoista jää jossain kohtaa jumiin. Tuollahan ei juuri väliä ole kunhan kestää sen aikaa että saat palkkiot.

Ajamisesta on tehty vielä triviaalisempaa kuin snowrunnerissa ja sentraalisantran läpät lähinnä ärsyttää.

Plussaa kuitenkin siitä että kuormat ovat täysin objekti pohjaisia ja ne sidotaan.
 
Plussaa kuitenkin siitä että kuormat ovat täysin objekti pohjaisia ja ne sidotaan.
Miinuksena tästä seuraa uusi uljas mahdollisuus fysiikoiden räjähtämiseen :D

Lastasin Zik 605 mikälien traileriin 12 teräsputkea. Jo lastausvaiheessa ilmeni putkien epävakautta, kuten snowrunnerissakin on käynyt, putket hytkyivät paikallaan, mutta se oli ohimenevää ja jonkin ajan kuluttua fysiikat löysivät vakaan tilan. Sidoin kuorman kiinni ja lähdin ajamaan, ensimmäisestä töyssystä auto lähti kieroradalle, samaan tyyliin kuin Snowrunnerissa aikoinaan linkkutraktoriin työkonetta kiinnittäessä silloin kun ne tuli peliin. Snowrunnerissa vinssatessa vedettävä auto on ottanut joskus lujaa johonkin kantoon kiinni, niin riittävän kovaa hiiabin puominjatkeella vetämällä fysiikat on räjähtänyt ja yksi tai molemmat autot lähtee pomppimaan häröpallona pitkin karttaa. Sain toistettua tuon kuorman räjähdyksen kahteen kertaan, mutta kolmannella kerralla mitään ei enää tapahtunut vaikka kuinka runnoin... Ehkä siinä syy, ensimmäiset kaksi kertaa räjähti vahingossa, kolmannella jo yritin rikkoa. Eli vähän epävakaa on vieläkin tuo fysiikkasolveri.

Huomattavan virtaviivaistettu pelikokemus tästä uudestä on kyllä tehty:
Ei: Polttoainetta, päivitysosia, vahinkomallinnusta, minkään tasoista vaihteistoa
VINSSIEN PUUTE
SYLENTÄYTEISET HONGAT KAATUU KUN VÄHÄN TÖKKÄSEE
Ei myöskään yötä (joskus on silti niin hämärä että kunnon valot pitäis olla)
Käytännössä ainakaan vielä ei ole tarvinnut ottaa lukkoja auki tai täysvetoa pois ja kun vauriomallinnusta ei ole niin mikään ei mene rikki
Hiekkaa ei tarvitse kovin usein hakea, vaan se spawnaa suoraan autoon ison säteen sisällä louhoksista, joita ainakin ekassa kolmessa kartassa on "riittävästi".
Kuormaa ei tarvitse purkaa useimmissa kohteissa, vaan riittää laatikkoon ajaminen. Toisaalta sitten kuormaamiselle ei ole autoloadia.

Ainoa varsinainen ärsytyksen kohde itselleni on asfalttikoneen maavaran puute, se on tökännyt käytännössä jokaisella tekemälläni tienpätkällä ainakin kerran "johonkin" ja sitten saa käännellä tattia ja yrittää peruutella, joskus jumittuu enemmän, joskus vähemmän. Ehkä voisi valittaa myös pyöräkuormaajalla maan (ei hiekan) muotoilun haasteellisuudesta, käytännössä ei onnistu (voi olla myös skill issue). Kiviä on kyllä kiva pyyhkiä pois tieltä.

(Ja onhan tämä varsin nätti peli)
TLDR: Aika paska peli en oo pelannu neljässä illassa kuin 20 tuntia :kahvi:
 
Vaihteiston puute on kyllä aika iso miinus koska automaatti vaihtaa aina väärässä kohdassa ja lukoilla ja awd on yksi asetus. Tosin lukon pois ottaminen hieman pienentää kääntösädettä.

Asfalttikone kulkee paremmin siinä jo lasketun massan päällä eli keskeltä aloittaa ja sitten ajaa reunat että saa suoraksi ja jos jää ekalla kerralla kiinni niin käyttää vaan konetta pois päältä samalla kun ajaa eteen päin helpompi paikata jälkeenpäin.

Tasottelu kannattaa kyllä kuormaajalla tehdä auto sand flatten modella jos nyt väkisin ei halua hifistellä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
278 163
Viestejä
4 791 046
Jäsenet
77 711
Uusin jäsen
J3rb4

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom