• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Suomalainen media

Itsekin olen monta vuotta ollut HS:n digiversion tilaaja, niin hyvä että ovat lopulta huomanneet että pidemmän päälle maksaville asiakkaille ei kannata myydä paskaa. Jättää sen paskan myynnin iltapaskoille, maikkarille ym.
Vielä kun lopettaisivat toistuvan päivittäisen valehtelun, harhaanjohtamisen, tiedon pimittämisen ja vääristämisen niin oltaisiin ehkä edes lähellä sitä "paskan myynnin lopettamista". Kaikki nuo mainitsemasi mediat ovat luotettavampia kuin Hesari.
Kun perinteinen media on laskusuunnassa niin Hesari yrittää tällälailla profiloitua erikseen muista ja näennäisesti nousta muiden yläpuolelle, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että random X-fiidi tarjoaa paremman ja rehellisemmän kattauksen uutisia ja maailman tapahtumia kuin Hesarin äärivasemmistolaisten kiintiönaistoimittajien roskajutut.

Itsekin olen monta vuotta ollut HS:n digiversion tilaaja, niin hyvä että ovat lopulta huomanneet että pidemmän päälle maksaville asiakkaille ei kannata myydä paskaa. Jättää sen paskan myynnin iltapaskoille, maikkarille ym.

Tämä on järisyttävän hyvä uutinen, jos käytäntö tulee vastaamaan lupausta, jonka vastaava päätoimittaja tässä antaa. Mä itse olisi valmis maksamaan kk-maksua siitä, että saan mahdollisimman kattavan otsikon, jonka ansiosta ei tarvitsisi välttämättä avata juttua lainkaan. Mutta jos saan sen ilmaiseksi, vielä parempi. Hienoa myös, että HS myöntää otsikoinnin olevan välillä kuraa - kuten se välillä onkin. Osa otsikoista on toki laadukkaita.

Toivottavasti muut ottaisivat mallia.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
279 402
Jäsenet
77 917
Uusin jäsen
$oolo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom