Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

eikös tuon voi itse valita missä vaihdetaan? Kyllähän se onnistuu muualla kuin Teslalla, mutta itse ajattelin yrittää sinne saada jotta saa "alkuperäisen" lasin missä pieni T logo.. Kävin paikkauttamassa 3 iskemää ja tietenkin yksi niistä halkesi näkökenttään paikatessa. Ehkä oli katala juoni myydä lasin vaihto mutta sinne en ole viemässä. Eka kerta 25 vuoden autoilu uran aikana, että lasin paikkauksen yhteydessä hajoaa lasi..
Toi lasin paikkaus on kyl aina vähän arpapeliä. itellä meni kerran tuulilasi vaithoon kun paikkaus epäonnistu ja tuli hlakeama. ei se auta kuin vaihtaa. mut toi T-logo on kyl ihn kiva yksityiskohta, ite tykkään et on alkuperäinen osa.

Onko täällä kokemuksia Model 3:n tuulilasin vaihdosta? Onnistuuko ihan vakuutusyhtiön kumppanikorjaamoilla (Carglass, InCar, Autoklinikka) vai pitääkö tehdä vakuutusyhtiölle pyyntö, että vaihdetaan lasi Teslalla
Tesla ei vaihda laseja itse vaan Autoklinikka on heidän virallinen korjaaja.
Voit viedä mille vain ja pyytää alkuperäistä lasia, jos et saa vaihdat firmaa.

Teslalta saa vain nykyään sitä uutta tuulilasia, mikä ei ole paras vanhojen mallien kanssa. Tässä on ne kolme "soikiota" lämmitysalueelle.

Teslalta saa vain nykyään sitä uutta tuulilasia, mikä ei ole paras vanhojen mallien kanssa. Tässä on ne kolme "soikiota" lämmitysalueelle.
Juuri tällaista infoa hainkin, kiitos. Tuo autoklinikka olikin Fennian yhteistyökumppani niin vien sinne. Toivottavasti putsaavat kamerat samalla

eli tämän perusteella ei kannata hakea alkuperäistä lasia vaan tarviketta? Saako näihin muuten sellasia missä tummennettu yläosa (pl. kameran kohta tietty)?

eli tämän perusteella ei kannata hakea alkuperäistä lasia vaan tarviketta? Saako näihin muuten sellasia missä tummennettu yläosa (pl. kameran kohta tietty)?
Tummennuksia en ole kysynyt eli voi saada tai voi olla saamatta.
Ainakin ne poikittaiset lämmitysvastukset ovat toimineet parhaiten näiden HW3 kanssa kun lämmittävät enemmän. Itselläni oli uusi lasi missä soikiot yhden talven ja oli jatkuvasti huurussa.
Autoklinikalla vaihdoin ekan ja tuli uusilla vastuksilla ja Carglassissa sitten toisen. Jostain vielä saivat ihan aidonkin lasin vanhoilla vastuksilla. Sen kanssa ei ongelmaa esiintynyt.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
307 446
Jäsenet
83 070
Uusin jäsen
OdNairy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom