Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Ei nyt ollenkaan. Ovat kuuluisalla hinta/laatu suhteeltaan erinomaisia. Sanoisin että ovat vain ylifanitettuja ja hinta/laatusuhdekkin on vähän karisemassa tässä vuosine saatossa.
Sähköautoina oikein hyviä, autoina välttäviä ja maineeltaan menossa kohti pohjaa. Käytetyissä hintalaatusuhde näyttäisi aika erinomaiselta ja uusissa koko ajan huononee muiden kiriessä tai mennessä ohi.

Mikä on uusin tesla (kk/vuosi) millä voi ajaa hyväksytysti kun kiinnittää "ostin tämän ennen kuin musk sekosi"-tarran?
Lokakuu 2022, kun Musk osti Twitterin? Vai kesä 2023, kun sekoilu sananvapauden kanssa alkoi?
 
Eli ihminen ei pysähdy stop merkkiin koska sitä ei nyt vertailtu?

Juuri näin. Ainoa tapa miten Teslan FSD Unsupervised saadaan toimimaan on aktivoida kaikille kuskeille Neuralinkit joiden avulla voidaan muiden ihmisten idlaileva aivokapasiteetti käyttöön joka sitten välttää vastaavat tilanteet. Tämä myös mahdollistaa sen, että auton sensoreiksi riittää kamerat, mitään lidareita tms ei tarvita.
 
Ei nyt ollenkaan. Ovat kuuluisalla hinta/laatu suhteeltaan erinomaisia. Sanoisin että ovat vain ylifanitettuja ja hinta/laatusuhdekkin on vähän karisemassa tässä vuosine saatossa.

Jep, hinta-laatusuhde olisi ollut tässä kuvaavampi termi. Nykyään enää (onneksi) vain fanipoikien keskuudessa yliarvostus tulee selkeimmin ilmi.
 
Eikös se riitä että kunhan FSD on keskimääräistä kuljettajaa parempi/turvallisempi, sen voi päästää liikenteeseen?
Minusta ei, jos koodissa on systemaattinen tai systemaattisia virheitä. Silloin mälli olisi joka kerta todennäköinen tilanteessa X, jossa keskiverto autoilija esim. 40-60% todennäköisyydellä välttää onnettomuuden.
 
Eikös se riitä että kunhan FSD on keskimääräistä kuljettajaa parempi/turvallisempi, sen voi päästää liikenteeseen?
Täyttä paskaa, Muskin ketamiinipäissään rakentamaa tarinaa. Järjestelmää ei ole suunniteltu toimimaan ilman kuljettajaa, se ei toimi ilman kuljettajaa ja se ei saa liikkua ilman kuljettajaa. Tekninen mahdottomuus, että se olisi parempi kuin keskimääräinen kuljettaja.
 
Jos puhutaan Teslan FSD:sta niin missä on data siitä, että se on keskimääräistä kuljettajaa parempi/turvallisempi? Sellainen data minkä voi itse katsoa ja todeta asian.
 
Minusta ei, jos koodissa on systemaattinen tai systemaattisia virheitä. Silloin mälli olisi joka kerta todennäköinen tilanteessa X, jossa keskiverto autoilija esim. 40-60% todennäköisyydellä välttää onnettomuuden.
Ei siellä enää taida varsinaista koodia olla paljoakaan. End2end neuroverkkoratkaisu kontrolloi, hahmottaa ympäristöä ja simuloi tulevaisuutta. Vaikea voi olla toistaa virheitäkin kun saattoi johtua jostain varjosta tms. joka aiheutti ympäristön väärintunnistamisen josta sitten seuraa virhetilanne. Auto ei siis aja millään c-koodilla(enää) missä olis jotain if then that lauseita.

Austinissa taitaa olla geofencaus niin, että itseajava kiertää alueet/risteykset missä ei toimi kunnolla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
280 376
Viestejä
4 827 620
Jäsenet
78 061
Uusin jäsen
Sama123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom