Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saakos näistä mistään ulos analogista signaalia, eli pystyis esim. ajopeleissä ohjausta ja kaasua käyttelemään kuten peliohjaimella? Eikös toi olis vähän niinku pää myyntipointti ko. kytkimille näppiksissä..?
Videolta en ainakaan pikasella silmäilyllä nähny siitä mainintaa.
Mikä vika webdriverissa? Toki latailtuakin saa.Sais yleistyä Wootingin tyyliset hallintasovellutset muillakin valmistajilla.
Vaatii kuitenkin vissiin peliltä myös tuen tuolle. Valtaosassa pelejä tulkitaan näppäimistön napit vain ON/OFF asennossa eli menee hukkaan tuo analogisuus.Saakos näistä mistään ulos analogista signaalia, eli pystyis esim. ajopeleissä ohjausta ja kaasua käyttelemään kuten peliohjaimella? Eikös toi olis vähän niinku pää myyntipointti ko. kytkimille näppiksissä..?
Videolta en ainakaan pikasella silmäilyllä nähny siitä mainintaa.
Hyvä pointti joo, ei tullu itellä mieleenkään että peli ei toimis, jos muuten on kuitenkin analoginen inputti tuettu esim. pädin muodossa!Vaatii kuitenkin vissiin peliltä myös tuen tuolle. Valtaosassa pelejä tulkitaan näppäimistön napit vain ON/OFF asennossa eli menee hukkaan tuo analogisuus.
E: Jaa Wootingissa saa gamepad moden päälle eli näkyy padina pelille. Tuo minun kommentti viittasi ns. "natiiviin tukeen".
valtaosassa tapauksia ISO-layout rajoittaa kovasti tarjontaa, jos ANSI:lle allerginenOikein hyvä ja perusteellinen arvostelu. Itse noita hall effect -näppiksiä jonkun aikaa vertailin, ja kuten tuosta arvostelustakin kävi ilmi, niin noita muuttujia ja eroja eri näppäimistöjen välillä alkaa olemaan aika törkeästi. Johonkin piti vetää sitten ns. mahdollisimman kiinteät kriteerit, niin päädyin itse hankkimaan Keychron Q1 HE:n ja ratkaisevat tekijät oli metallinen runko kohtuullisella hinnalla ja langattomuus. Näppiksen säädöstä web-käyttöliittymällä pitkä plussa.
Mitä tuohon arvosteluun omaa näppistä vertailin, niin lienee tuo Wootingin Wootility Keychronin vastaavaa ratkaisua parempi, mutta olen silti tuosta Keychronin ratkaisusta ollut positiivisesti yllättynyt, etenkin kun peilaa siihen miten naurettavaksi tuo heidän mallivalikoimansa on paisunut. Luulisi ettei yksittäiselle mallille enää ihan hirveästi aikaa ja huomiota riitä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.