Linkki: https://youtu.be/gk8AWWDX7zQ
Hyvä kanava, alivoltitukset yms toimineet aina..
..mutta mitä tämä on? Ikinä kuullutkaan tästä, palautteen mukaan huikeita parannuksia koneen käytökseen saatu tällä? Kenelläkään kokemusta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä videon kuvaus josta selviää kaikki oleellinen nopeasti:Avaa hieman mistä hitosta on kyse, äläkä postaa pelkkiä linkkejä.
Ylläpito on linjannut että kerro mistä on kyse äläkä postaa pelkkää linkkiä.Hyvä videon kuvaus josta selviää kaikki oleellinen nopeasti:
If you thought you knew every possible PC optimization think again.Today I’m showing you a hidden tweak called Timer Resolution that can literally increase FPS, improve 1% and 0.1% lows AND lower input latency ALL AT THE SAME TIME.All of this without any extra overclocking, undervolting, or hardware changes.This method has been around for a while, but barely anyone uses it properly. It does give you an actual edge in competitive gaming (Apex Legends, Fortnite, Call of Duty, CS2, Valorant, etc.)Disclaimer: Some anti-cheats may flag these Timer Resolution tweaks, so test carefully. If your game doesn’t support it, just disable it.I kept this tutorial short and easy to follow, with all the necessary files linked here:Link1: Link2: https://mega.nz/file/u0AClTiT#Pxp00Uz...
Ja tässä kommenteista: In short we’re setting the scheduler delay from 15ms to 0.5ms, then putting max load on the CPU (Prime95) and running a series of benchmarks to gather data on how your specific CPU behaves. Then we’re changing the Timer Resolution based on how your specific system did behave and setting it to start with Windows!
No siis, kyllähän aloittaja kertoi otsikossa että kyse on Timer Resolutions ominaisuudesta. Sen tarkempi asian selittäminen olisi invalidoinut koko pointin ketjulle, kun kerran aloittaja postasi asiasta selvittääkseen muilta, mistä on kyse.Ylläpito on linjannut että kerro mistä on kyse äläkä postaa pelkkää linkkiä.
Minä en saanut mitään käsitystä mihin video liittyy muuta kuin ällistys ja windows wau super.No siis, kyllähän aloittaja kertoi otsikossa että kyse on Timer Resolutions ominaisuudesta. Sen tarkempi asian selittäminen olisi invalidoinut koko pointin ketjulle, kun kerran aloittaja postasi asiasta selvittääkseen muilta, mistä on kyse.
Harmi!Minä en saanut mitään käsitystä mihin video liittyy muuta kuin ällistys ja windows wau super.
Harmi!
No siis, hommahan ei kysy paljoa vaivaa kun asia kiinnostaa.Ylläpito on linjannut että kerro mistä on kyse äläkä postaa pelkkää linkkiä.
Minä en saanut mitään käsitystä mihin video liittyy muuta kuin ällistys ja windows wau super.
Sinä ilmeisesti klikkasit videota jotta sait selville tuon tekstiseinän?
Minä en.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.