Sä unohdit yhtälöstä sen että voi paremmin sen takia että ei harrasta liikuntaa. Fyysiesti terveellistä se ei varmaan ole, mutta esimerkiksi henkisesti jotkut voi huomattavavasti paremmin. Ja se on mikä mua kaihertaa on se että toiset ihmiset ei vaan tunnu ymmärtävän että kaikki ei siitä liikunnasta niitä samoja kiksejä saa kuin toiset. Siksi on tyhmää haukkua ihmistä, joka ei pidä liikunnasta ja joka pahentaa omaa elämänlaatua olematta "liikkumatta". Molemmat tekee jotain mikä tekee hyvän olon joten ei se silloin tee ihmisestä tyhmä.
Tätähän mä oon tässä yrittäny kokoajan tivata

Jotta voi haukkua ihmistä tyhmäksi suureen vedoten niin pitää olla aina joku suure mihin verrataan. Ei toista voi haukkua tyhmäksi siksi että ei harrasta liikuntaa jos ei ensin määritellä paljonko on tarpeeksi liikuntaa. Samoin voiko syödä epäterveellisesti jos ei ensin määritellä mitä se tarkoittaa ja mitä määriä. Siksi puhuin siitä että esimerkiksi jos toista voi haukkua tyhmäksi kun ei liiku tarpeeksi niin voiko toista haukkua tyhmäksi jos ei syö tarpeeksi kasviksia. Molemmissa pitää olla se joku suure mihin verrataan. Sitä mä olen tässä ajanut kokoajan takaa.
Muuten 20km lenkkejä päivässä voi haukkua 2km lenkkien kävelijän tyhmäksi että se ei liiku tarpeeksi. Tai kilon kasviksia syövä haukkuu 100g kasviksia päivässä syöjää tyhmäksi koska ei syö tarpeeksi kasviksia.
Alkaako jo aueta mitä mä tässä ajan takaa?