Ultra HD 4K Blu-ray pyörittäjät ja levyjulkaisut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jovo
  • Aloitettu Aloitettu
Cdonin sivuilla näkyy että olisi nordic tekstitykset, mutta en tiedä onko tuohon luottamista. Varsinkin kun lukee että on import. Olen silti ennakkotilannut tämän teksteistä huolimatta:tup:

Fallout: Season 1 Steelbook Limited (4K Ultra HD) (Import) | Kyle Maclachlan,Moises Arias,Walton Goggins,Matt Berry,Ella Purnell,Leslie Uggams,Zach Cherry,Aaron Moten,Dave Register | 4K Ultra HD | CDON
Joo tässä lisää tutkittuani niin tuolla sivustolla lukee myös Suomi et eiköhän ton sit uskalla tilata

Screenshot_2025-07-04-19-52-12-706_com.android.chrome.jpg

Cdonin sivuilla näkyy että olisi nordic tekstitykset, mutta en tiedä onko tuohon luottamista. Varsinkin kun lukee että on import. Olen silti ennakkotilannut tämän teksteistä huolimatta:tup:

Fallout: Season 1 Steelbook Limited (4K Ultra HD) (Import) | Kyle Maclachlan,Moises Arias,Walton Goggins,Matt Berry,Ella Purnell,Leslie Uggams,Zach Cherry,Aaron Moten,Dave Register | 4K Ultra HD | CDON

Saitkohan tämän jo? Napostelis tilailla tämä itsekin toisaalta (CDON ehti loppuunmyydä :sori:), mutta pelkään pahoin, että kyseessä olisi UK importti, missä tuo title on typerästi printattu tuon kypärän päälle. Ei oikein miellyttä omaa silmää, vaikka itse sarja onkin ihan loistava.

Saitkohan tämän jo? Napostelis tilailla tämä itsekin toisaalta (CDON ehti loppuunmyydä :sori:), mutta pelkään pahoin, että kyseessä olisi UK importti, missä tuo title on typerästi printattu tuon kypärän päälle. Ei oikein miellyttä omaa silmää, vaikka itse sarja onkin ihan loistava.

Osta normi pakkaus. Siinä teksti ei ole kypärän päällä.
Aika rasvaisia hintoja tosin pyytää Cdon, Ginza ja paikallinen Filmihullu. Taidan itse odottaa alennusmyyntejä.

Tänään tuli vahvistus että on lähetetty. Tosin en pääse ihan heti hipelöimään kun tuli tehtyä kimppatilaus eri paikkakunnalle.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
281 880
Jäsenet
78 314
Uusin jäsen
Jaxon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom