Häh?Näen vain 3 kirjainta, ei mitään selitystä tai linkkiä todisteisiin. Todisteet taitaa olla vähissä
Onhan niitä yksisoluisia organismeja nykyäänkin. Se että löydetään miljardi vuotta vanha fossiili, millä tavalla se todistaa että kaikki eläimet on kehittynyt niistä?
Ei mua ainakaan pelota mun uskomuksien kyseenalaistaminen, konkreettiset todisteet pöytään siitä että kaikki eläimet on kehittynyt yksisoluisista organismeista, ja uskon siihen heti. Sitä paitsi minulla ei ole uskomusta liittyen tähän asiaan, koska minulla on uskon puute.
Ehkä se onkin päinvastoin, että ateisteja pelottaa että heidän teoriasta ei ole konkreettisia todisteita, ja siksi ne ei uskalla kyseenalaistaa sitä tai antaa mitään todisteita, ja ne sanoo vaan että olet idiootti?
No näytä ne todisteet sitten. Ei sen pitäisi olla vaikeaa. Esimerkiksi jos minä väitän että Loch Ness hirviö on olemassa, minä veisin sinut sen hirviön viereen, ja voisit katsoa että se on aito.
Kyllähän tuon jokainen ymmärtää, mutta se että me EMME voi nähdä miljardeja vuosia ei todista että kaikki eläimet kehittyi yksisoluisista organismeista. Todisteiden puute ei todista mitään.
Kuulostaa muuten hyvin samanlaiselta kuin uskovaisten argumentit: "jumala on hieman eri sfääreissä, joten en voi ikävä kyllä näyttää todisteita"
Koska meillä on historiallisia teksteja jossa lukee että hän oli olemassa. Ja kuten mainitsin aikaisemmin, evoluutiosta ei ole miljardeja vuosia vanhoja historiallisia tekstejä.
Vaikuttaa vähä siltä että ateisteja alkaa pelottamaan nyt kun heidän uskomuksia aletaan kyseenalaistamaan
On se helppoa minulla kun olen vaan totuuden ja todellisuuden puolella, koska totuus puolustaa itse itseään. Ei tarvi alkaa selittämään mitään spekulaatiota jota yritetään vääntää todisteeksi![]()
DNA on vaan kolme kirjainta? Voiko typerämpää vastausta antaa?! Vaan 3 kirjainta??? Kannattaisiko ehkä jonkin tasoista yleis-sivistävää koulua harkita jos noin hataralla yrittää perustella että DNA ei ole mikään todiste? Heh. Jeesus on vaan 5 kirjainta, tai Jumala 6:s, eli tuon sinun perustelu on se että kirjaimia voidaan latoa ilman mitään faktaa? DNA on ihan tiedettä ja faktaa joka voidaan todistaa milloin vaan. Mutta usko johonkin jumalaan on täysin ihmisen uskon varassa ja sitä ei voi millään mittareilla näyttää todeksi. Toki sitä ei voida kiistääkkään ja tähän uskovaiset tuppaavat tarttumaan hanakasti. Raamattu on toki kirja jossa on paljon historiallista tarinaa ja osa varmaan on totuuteen perustuvaa muistelua jne. Jeesus on tietääkseni ollut henkilö/henkilöt jotka elivät aikanaan. Huom! Jeesus nimi oli aika yleinen tuohon aikaan kuten myös nykyään latinalaisessa maailmassa elää aika monta Jeesusta mutta toki kukaan ei väitä olevansa "jumalan poika" vai. Eiköhän se ole aika yleinen konsensus että ihmisen kehitys perustuu luonnon valintaan ja geeneihin. Maailman luomisessa eli Genessiksessä on niin monta ongelmakohtaa noin ylensä että ei se kestä tarkempaa tarkastelua. Tuo sama maailman luominen jonkin yliolennon toimesta esitetään miltei kaikissa uskonnoissa ja syyhän on selvä: ihmisellä ei ole ollut työkaluja ja tietoa käsitellä asiaa muulla tavalla. Nyt on ja siksi usko ja uskonnot menettävät otettaan selväjärkisten keskuudessa kovaa vauhtia. Tervetuloa vaan siihen sakkiin.
PS: Käännyn heti uskovaiseksi kun näytät minulle yhdenkin jumalan tekemän työn minkä hän on omakohtaisesti allekirjoittanut. Pelkkä "se on jumalan työtä" ei riitä pitää tulla ihan selvää faktaa...liitteitä odotellessa mutta pelkään ettei niitä taida olla olemassakaan.
PS.PS. Tässä vähän mallia minkälaista todistetta voidaan harkita:
10 Fascinating Facts About DNA - Endeavor DNA Laboratories
We are fortunate enough in 2017 to be able to offer potential customers around the world the ability to complete affordable DNA testing in Texas through Endeavor DNA Laboratories. With this easy access, there are many out there that might assume DNA is an easily explained and understood science...
PS.PS.PS. Toki nämä nykyiset Covid rokotteet perustuvat DNA analyyseihin joten eihän ne voi mitenkään toimia koska uskovainen ei usko DNA:n
Viimeksi muokattu: