Valvontakamera kotiin

Varmaan tyhmä kysymys, mutta jos laittaa tollasia IR valaisimia tohottamaan koko ajan, niin eikö samalla vaivalla jo laittaisi ihan tavalliset lamput? Ja ne sentään toimisi vielä pihavaloinakin...
Itsellä noi on enimmäkseen eläinten tarkkailuun, niin ne säikkyisivät normivaloja. Pihalla juoksentelee jäniksiä, kettuja, jyrsijöitä, ilveksiä, kauriita, mäyriä yms. Tievarren kamera sytyttää kyllä myös tavalliset valot jos auto tai ihminen saapuu pihaan, pimeällä myös pihatien valot ovat päällä.

Reolinkin nvr:rään tuli vaihdettua vanhan rikki menneen kameran tilalle uusi. Uudessa poe kamerassa kuva aivan helkutin punertava meinaa olla, mistä johtuu?
Saturationia kun sääti nvr:rästä, niin edes vähän parani kuva, että saa selvää..
Malli RLC-520A. On toinen samallainen jo entuudestaan, se toimii kuten pitääkin?

Reolinkin nvr:rään tuli vaihdettua vanhan rikki menneen kameran tilalle uusi. Uudessa poe kamerassa kuva aivan helkutin punertava meinaa olla, mistä johtuu?
Saturationia kun sääti nvr:rästä, niin edes vähän parani kuva, että saa selvää..
Malli RLC-520A. On toinen samallainen jo entuudestaan, se toimii kuten pitääkin?
Joskus on mullakin kamera tiltannut ja värit menneet sekaisin, kameran boottaaminen on korjannut asian.

Onko kukaan siirtynyt Google Nest -ulkokamerasta toiseen merkkiin? Olen miettinyt irtautumista Nestistä, koska pilven kuukausimaksut nousivat 10 €/kk kauan aikaa sitten, mutta en ole saanut vaan aikaiseksi hommata toista.

Nestin kamera on ollut ihan ok, mutta kovemmilla pakkasilla yhteys takkuaa ja akun latausväli on noin kaksi kuukautta meidän käytöllä. Akkukäytöllä kameran reagointi on ajoittain hidasta ja joitain klippejä jää tallentamatta. Ymmärrän että virtalähde auttaisi asiaa. Kuvanlaatu ja ääni ovat olleet ok.

Kahdelle kameralle tarvetta, mielellään ilman kuukausimaksuja. Tärkeää on, että näen tallenteet ja live‑kuvan helposti puhelimesta. Hyvä yönäkö on plussaa. Akun tai virtalähteen käyttö käy molemmat, olen valmis vetämään virtajohdonkin.

Onko teillä kokemuksia hyvästä vaihtoehdosta Nestille? Tapot olleet mielessä.

Oletan, että puhutaan halvemmista kameroista? Itse olen vuosia käyttänyt Reolinkin ja Annken useita eri malleja. Kameroissa muistikortti, johon tallennetaan, hälytykset tulee luuriin. Ei kuukausimaksuja.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 339
Jäsenet
82 333
Uusin jäsen
Rasmuschristian

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom