• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Vasemmisto

Suomettuneen pehmeästi media käsittelee kyllä vasureiden johtopoliitikkoja. Ihan kuin emme olisi vieläkään itsenäistyneet.

Mistä juutalaisvastaisuudesta?
Me jäimme vastausta vaille, koska Ylen toimittaja Seija Vaaherkumpu ei kysynyt mitään tästä ikävästä asiasta eli vasemmistonuorten johtajan sanomisista. Me emme esimerkiksi tiedä mitä mieltä Minja Koskela on asiasta.

Itse pidän niitä ihmisiä, jotka tukevat Israelin tuhoamista yrittäviä terroristijärjestöjä, juutalaisvastaisina. "Joelta merelle" on minulle juutalaisvastainen hokema. Siinä on taustalla juutalaisten ja koko nykyisen Israelin tuho.

Me jäimme vastausta vaille, koska Ylen toimittaja Seija Vaaherkumpu ei kysynyt mitään tästä ikävästä asiasta eli vasemmistonuorten johtajan sanomisista. Me emme esimerkiksi tiedä mitä mieltä Minja Koskela on asiasta.

Itse pidän niitä ihmisiä, jotka tukevat Israelin tuhoamista yrittäviä terroristijärjestöjä, juutalaisvastaisina. "Joelta merelle" on minulle juutalaisvastainen hokema. Siinä on taustalla juutalaisten ja koko nykyisen Israelin tuho.
Onko vasemmisto tukenut terroristijärjestöjä?

Kurdistanin työväenpuolue, anarkososialistinen Kurdien itsehallintoa ajava liike. Sveitsi taikka YK ei ole lisännyt sitä terroristilistoille Turkin vaatimuksista huolimatta. Ei enää käy aseellista vastarintaa ainakaan Turkkia vastaan

Kurdistanin työväenpuolue, anarkososialistinen Kurdien itsehallintoa ajava liike. Sveitsi taikka YK ei ole lisännyt sitä terroristilistoille Turkin vaatimuksista huolimatta. Ei enää käy aseellista vastarintaa ainakaan Turkkia vastaan
Eikä myöskään Kiina tai Venäjä ole lisännyt sitä listoilleen.

Sen sijaan EU ja USA ovat luokitelleet sen terroristijärjestöksi mutta tuollaiset pikkutekijät on helppo unohtaa.

YK ei määrittele instituutiona terroristiryhmiä, vaan se on jäsenmaiden kansallinen asia. YK:lla ei siis ole mitään erityistä terroristilistaa.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
292 264
Jäsenet
80 218
Uusin jäsen
Samuelc

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom