Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 24. helmikuuta 2022

Minä minä minä. Jenkeissä on yllättävän paljon tukea sille, että valtio ei sekaantuisi muiden maiden asioihin. Vaikkakin jenkkien menestys on pitkälti sen ansiota, että se on sekaantunut muiden maiden asioihin. Ei tuollainen sisäänpäin kääntyminen oikein toimi nykyaikana
Eikä USA enää kovin paljon muuten edes sekaannu paitsi myymällä aseita Euroopan kautta Ukrainaan.

Ja noin monta republikaania on siis asekauppaa vastaan? Kai siinä joku logiikka on olevinaan..

Minä minä minä. Jenkeissä on yllättävän paljon tukea sille, että valtio ei sekaantuisi muiden maiden asioihin. Vaikkakin jenkkien menestys on pitkälti sen ansiota, että se on sekaantunut muiden maiden asioihin. Ei tuollainen sisäänpäin kääntyminen oikein toimi nykyaikana
Joo mutta siinä sekaantumisessa kuoli ja vammautui satoja tuhansia amerikkalaisia.

Sota käynnistää/pakottaa innovoimaan uusia ratkaisuja. Ei olisi pahitteeksi tännekin synnyttää pieni paineen alla taottua maailmanluokan palvelutoimintaa.
Ukraina toden totta vaikuttaa olevan kyvykäs droneissa, jos maailman ykkönen tarvitsee sotaa käyvän maan palveluita. Hieno homma että tällaista valuuttaa on syntynyt köyhään maahan. Ajatella että kärkituote maaseutu maalle on drone tänäpäivänkö.
Toisessa keskustelussa tämä sama uutinen ja huutista että eikö suomessa koskaan tajuta drone kyvykkyyttä kasvattaa, mutta kyllä kyllähän sitä tehdään jo ukrainalaisten kanssa myös, kuten jenkit tekee uutisen mukaan.
Suomessa Fsecuren entinen päämieskin siirtyi dronetorjunnan pariin. Joten tietotaitoa on meilläkin asian äärelle kerääntynyt.
Suomi firmoja tekee yhteistyötä ukrainalaisten kanssa ja tietoa vaihdetaan. Tämä tieto on tullut vastaan muutamissakin podcastissa mitä tänne jo aikaisemmin linkkallut. Esim minun edellinen viesti jossa video mukana.

Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että miten Ukrainan aseapu linkittyy homojen vihaamiseen?

Ei se kovin isoa aasinsiltaa vaadi, kun tiedetään että yksi suurimmista syistä venäjän hyökkäykseen on ”perinteiset perhearvot” ja niiden säilyminen ruski mir -alueella.

Ei se kovin isoa aasinsiltaa vaadi, kun tiedetään että yksi suurimmista syistä venäjän hyökkäykseen on ”perinteiset perhearvot” ja niiden säilyminen ruski mir -alueella.
maassa jossa homoseksi on olennainen osa asevoimien palkitsemis- ja rangaistuskulttuuria

maassa jossa homoseksi on olennainen osa asevoimien palkitsemis- ja rangaistuskulttuuria
Venäjän armeijan raiskaukset on ihan yleistä tietoa, ei se silti poista sitä tosiasiaa, että typerät jenkit pitää sitä maata jonain perinteisten perhearvojen ja valkoisen rodun mallimaana.

Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että miten Ukrainan aseapu linkittyy homojen vihaamiseen?
Kulttuurisota. Kiimaisin MAGA-väki kokee, että Venäjä edustaa heidän kanssaan samoja "perinteisiä arvoja".

Tucker Carlsonin kaltaiset tyypit on jopa olleet avoimesti Venäjän puolella Ukrainan sodassa. Tosin aidosti vai rahan takia niin vaikea sanoa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
282 533
Jäsenet
78 410
Uusin jäsen
Silibbo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom