Pidän io-techiä erittäin laadukkaana toimijana ja esimerkiksi io-techin julkaisemat puhelinarvostelut ovat olleet ratkaisevassa asemassa sen suhteen mitä laitteita tähän talouteen on hankittu. Datatronic on foorumin virallinen yhteistyökumppani ja komponenttivinkkejä tiedustellessa saa monesti linkkejä Datatronic-verkkokauppaan. Tästä johtuen en myöskään missään vaiheessa miettinyt, että pitäisi erikseen tutkia virallisen yhteistyökumppanin taustat ja arviot.
Jos lukee Datatronicin keskusteluketjua tältä palstalta, niin tuoreimmat tapaukset ovat järjestelmällisesti negatiivista palautetta pitkään kestäneistä tilauksista. Kaikista pahinta on kuitenkin se, että kyseinen verkkokauppa ei vastaa sähköpostiviesteihin ollenkaan.
Oma tapaukseni on samaa sarjaa muiden viime aikaisten Datatronic-keskustelun kokemusten kanssa. Parin tonnin konepaketti oli kasattu osista, joita piti olla varastossa tai tukkurilla "4-6 päivän toimitusajalla". Lopputulos on kuitenkin se, että vielä neljä viikkoa tilauksen jälkeen toimitus on tulematta eikä sähköpostitiedusteluihin ole vastattu.
Datatronicin keskusteluketjussa näyttää saavan tilauskoodilla tietoa tilauksesta paremmin kuin sähköpostilla. Mielestäni tämä ei ole kuitenkaan hyvää palvelua, vaan hyvin toimiva verkkokauppias informoi asiakasta yllättävistä viivästyksistä proaktiivisesti ja vähintäänkin asiakkaan lähettämiin sähköpostitiedusteluihin pitäisi saada vastauksia ilman tilauskoodin postaamisella luotua julkista painetta.
Mielestäni järjestelmällisesti virheelliset toimitusajat tuotteille sekä täydellinen osaamattomuus hoitaa sähköpostiasiakaspalvelua ovat erittäin pahoja ongelmia. Onko tämä sellaista palvelua, joka täyttää io-techin virallisen yhteistyökumppanin laatuvaatimukset?
Jos lukee Datatronicin keskusteluketjua tältä palstalta, niin tuoreimmat tapaukset ovat järjestelmällisesti negatiivista palautetta pitkään kestäneistä tilauksista. Kaikista pahinta on kuitenkin se, että kyseinen verkkokauppa ei vastaa sähköpostiviesteihin ollenkaan.
Oma tapaukseni on samaa sarjaa muiden viime aikaisten Datatronic-keskustelun kokemusten kanssa. Parin tonnin konepaketti oli kasattu osista, joita piti olla varastossa tai tukkurilla "4-6 päivän toimitusajalla". Lopputulos on kuitenkin se, että vielä neljä viikkoa tilauksen jälkeen toimitus on tulematta eikä sähköpostitiedusteluihin ole vastattu.
Datatronicin keskusteluketjussa näyttää saavan tilauskoodilla tietoa tilauksesta paremmin kuin sähköpostilla. Mielestäni tämä ei ole kuitenkaan hyvää palvelua, vaan hyvin toimiva verkkokauppias informoi asiakasta yllättävistä viivästyksistä proaktiivisesti ja vähintäänkin asiakkaan lähettämiin sähköpostitiedusteluihin pitäisi saada vastauksia ilman tilauskoodin postaamisella luotua julkista painetta.
Mielestäni järjestelmällisesti virheelliset toimitusajat tuotteille sekä täydellinen osaamattomuus hoitaa sähköpostiasiakaspalvelua ovat erittäin pahoja ongelmia. Onko tämä sellaista palvelua, joka täyttää io-techin virallisen yhteistyökumppanin laatuvaatimukset?