Powerista lähti matkaan tollanen Dacotan adapteri, jolla pitäis toimia pleikan ja xboxin kahvat, mutta ei se ainakaan ton Switch v2 kanssa tunnu toimivan ollenkaan. Koitettu langallisella 360 ja Onen kahvalla, mut ei vaan tunnistu, värisee vaan alkuun mut ei muuta. Onks muilla kokemuksia tuosta adapterista?
Itsekään en ole moisesta kuullut. Toki olen tietoinen moisista adaptereista, mutta lukenut kokemuksia vain 8bitdo:n vastaavien osalta. Yleensäkään tätä nykyä en osta mitään elektronista 3rd party -rompetta muuta kuin tunnetuilta valmistajilta ja varmasti toimivaksi testattuina (minkä takia ei tule ostettua suomalaisista kivijalkakaupoista löytyvää sälää, varsinkin kun yleensä maksavat paljon enemmän kuin sitten esim. kiinasta tai edes Saksan Amazonista tilatut vastineet). Noita 8bitdo:n adaptereitakin voi käsittääkseni päivittää, joten ehkä hakisin sitten ratkaisua siitä, että koitat valmistajan sivuilta löytää uuden FW-päivityksen ja päivität pöytäkoneella/läppärillä USB:n kautta.
Täytyy kyllä sanoa, että itse olisin mielummin laittanut Mario Maker 2:n kuin tuon paljon parjatun NSMBD:n, joskin toki jälkimmäisen kanssa tulee enemmän tutun turvallisen lineaarinen Mario-fiilis. Noista alepeleistä pisti silmään Witcher 3 (jos joku ei ole vielä pelannut), jota näyttäisi saavan vielä Ruotsin eShopiin vaihtamalla (tai erillisen profiilin ko. maahan luomalla mitä itse suosin) vielä halvemmalla kuin muista eShopeista (n. 36 euroa). Tosin itse olen päättänyt olla ostamatta enää noita 3rd party AAA -pelejä Switchille (gyron puute + laadusta tinkiminen ottaa vähän koville, varsinkin jos voi vaan pelata omalla PC:llä ja paljon halvempaan hintaan).